![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijkomende vraag is maar clubs als Brugge, Anderlecht die draaien als commerciële bedrijven geld zouden moeten krijgen van de overheid (en waarom andere clubs zoals Kortrijk niet) en of een ronde som van 10 miljoen voor die clubs wel ideaal is. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 juni 2008 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Het werd tijd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() O ja? Buiten een handvol separatisten in de Vlaamse bevolking, is niemand hiervoor vragende partij.
Zeer jammer dat mijn belastingsgeld naar zoiets moet gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wat het Belgisch voetbal en Belgisch sport in het algemeen nu vertegenwoordigt, zal niets echt veranderen. België krijgt al een dikke 0 bij de voetbal eerste klasse, ik laat u raden wat het met de lagere klassen moet zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burgemeester
|
![]() van mij mag al mijn belastingsgeld naar vlaanderen gaan.
![]() |
#46 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Bert kan welliswaar transfervrij wisselen naar FCN Sint-Niklaas (vroeger FC Nieuwkerken), maar hij is een beroerde voetballer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In Anderlecht zegt men: Brusselse clubs willen en zullen niet kiezen tussen een Vlaamse en Waalse liga.
Bert mag dus denken dat er een Vlaamse liga komt, maar dat zal dan zonder Brussel zijn. En als Brussel niet meespeelt in het verhaal staat de hele constructie op los zand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 30 juni 2008 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen hun eigen FC De Kampioenen maken. Ik ben er niet tegen om hen de exclusiviteitsrechten te geven. Zij betalen ons en wij voeren het af van de VRT. Ik vraag me enkel af of een Franstalige Loes Van Den Heuvel door de UVRM raakt. Nu ja... ik vroeg me dat al af over de Vlaamse versie, maar de franstalige moet gewoon erger zijn.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 30 juni 2008 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |