![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of die 700.000 euro die de belastingbetalende Belg ongewild aan de N-VA geeft.
![]() |
#43 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
* de blijvende, zware discriminatie van Vlamingen in openbare diensten in brussel (op Vlaamse fora zoals deze beweren al die belgicisten tegen te zijn, maar daarvan lees ik NIETs op Franstalige fora -toon me gerust wat tegenvoorbeelden want ik volg ook niet alles, zodat er me zeker één en ander ontsnapt- en voorts wordt daar NERGENS mee rekening gehouden in hun programma's; * het ethnisch unieke privilege dat PS, MR en CDh blijven opeisen, en waarbij Franstaligen zich in Vlaanderen zouden moeten kunnen blijven vestigen zonder er het vlaamse karakter van het openbare leven ook maar één minuut te erkennen; dit is uniek in héél de EU, maar dat censureren jullie maar o zo graag. * De huidige belgische financieringsregels zijn zogenaamd 'solidariteit'; in werkelijkheid zijn ze echter zo geschreven dat ze enorme éénzijdige transfers veroorzaken; m.a.w. als Vlaanderen en Wallonie morgen exact even véél verdienen (aan primair inkomen), dan blijft er nogs tees een zware kapitaalsstroom naar Wallonie. En als u de juistheid van deze vaststelling betwijfelt, weet dan dat ik er gerust een weddenschap van pakweg 1000 € op wil inzetten. En dat allemaal, dat heet dan 'broederlijkheid en solidariteit in de belgicistische propaganda. mooie hypocrisie ja. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is echt niet de voorkeur vand e Vlaamse partijen dat de belgische schatkist die financiering van de partijen moet dragen. Integendeel, het is voor de overgrote meerderheid van de Vlaamse partijen de voorkeur dat de gemeenschappen dat doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat verschil dat ze in Laken het land niet uit elkaar willen rukken voor het zogenaamde "edele Vlaanderen"...
Ik walg van die partijfinanciering. De N-Va heeft toch zoveel leden volgens jullie, kunnen jullie dan niet leven van al die lidgelden die dagelijks binnenstromen? Jullie parasiteren op Belgisch geld!
![]() |
#47 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
daarenboven: trek eens een query op mijn naam, en kom dan nog eens terug met uw uitermate lage bewering dat ik géén argumentatie ontwikkel. Ik wil nog wel eens zien hoeveel argumenten u netjes door mij beschreven terug zal vinden? Of haakt u af van zodra er meer dan enkele regeltjes staan? In elk geval: zo'n oneerlijke bewering siert u niet! Dat is namelijk zuivere laster! kijk maar eens een woordenboek na wat laster en smaad betekenen. Geen wonder dat u uw dat onder aan alias publceerde, en niet onder uw eigen naam! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met vriendelijke groeten, Rudi |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uitkeringseconomie die in de eerste plaats electoraal interessant is voor de PS. De unilaterale geldstroom wordt in stand gehouden onder het mom van 'solidariteit', een handige chantagetruuk waarvan Wallonië zich maar al te graag bedient. Vraag is of het decennialang gebedel van Wallonië ter consolidatie van een electoraal voor de PS aantrekkelijke uitkeringseconomie nog iets met solidariteit te maken heeft. Het heeft meer met het egoïsme van een Waalse partij te maken die de chronische werkloosheidscultuur bestendigt ten einde zichzelf als de onmisbare hervormer in het zonnetje te zetten. Alleen komt er van dat hervormen niet veel van, als de huispolitiek louter focust op 'krijgen' , en nooit op iets 'doen'. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
2. Dat zei ik toch, dat hij geen lid van de BUB was. Als de BUB er zelfs niet in slaagt een overtuigd belgicist als Dierickx aan te trekken (en geloof me, Ludo ontkende zelfs met de grootste stelligheid zijn lidmaatschap van de BUB), moeten ze zich dringend vragen beginnen stellen over hun geloofwaardigheid. Jezelf "de enige oppositiepartij" noemen volstaat niet... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat het tweede punt smalend bedoeld was...
Ludo levert geweldig werk voor B-Plus. Hij steunt en respecteert de BUB voor 100%, maar daarom moet men nog geen lid worden. Ik respecteer en steun elke Belgische beweging maar ben ook niet van elke beweging lid.
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Dat zegt toch iets over de BUB? Probeer daar eens eerlijk op te antwoorden, in plaats van rond de pot te draaien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wat ik aan Ludo heb en dat is veel meer dan u zou denken.
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Johan Malcorps: Diepe zucht en hoofd laten hangen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb zopas het inleidend stuk van de heer Benno Barnard gelezen en vooral onthouden:
" N-VA: die wemelt namelijk van de nazaten van collaborateurs, nog erger dan het Vlaams Blok" Ik moet eerlijk bekennen, VB-er zijnde, dat het als een balsem op de wonde is te vernemen dat sommigen nòg erger zijn dan het Vlaams Blok. Dat dit komt uit de pen van een literator wiens liefde tot Noord-België hem ooit liet bevallen van de uitspraak: Guido Gezelle een wandelende IJzertoren, vervult mij met diepe dankbaarheid. Mag ik toch de heer Barnard dringend verzoeken de lotgevallen van de Joden in Nederland tijdens de oorlog eens te onderzoeken vooraleer een beschuldigende vinger uit te steken naar anderen in zijn gastland. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |