![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() U bent hier trouwens evenzeer te gast als uw donkere medemens, want ik geloof niet in dat geboorterecht dat u claimt. Eigenlijk zou u voor zo'n uitspraken gewoon al eens een jaar of tien in de broesse moeten terecht komen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wellicht volgt nu een litanie van goedpraatrethoriek van onze politiek correcte negationisten om het "broodje aap" ook politiek correct verteerd te krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik zit namelijk ook altijd het zwijn uit te hangen in de kantine op de voetbal. Of bedoelde je iets anders ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Dat geloven we graag...
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() Of we nu zwart of blank zijn, geweld mag niet. Daar gaan we meestal wel mee akkoord (hoewel elders op dit forum daarover gediscussieerd wordt).
Ik twijfel er niet aan dat echtscheidende Vlamingen (of stelende Vlamingen of sjoemelende Vlamingen) ook af en toe in de rechtzaal beginnen vechten. Waarschijnlijk niet zo dikwijls, maar het gebeurt zeker. Dat mensen die ergens anders opgevoed zijn en met een ander waardepatroon vaker tot geweld overgaan zou ik eigenlijk verstandiger vinden niet te betwisten. Maar ... Eruit concluderen dat ze allemaal moeten worden weggestuurd vind ik echt niet vanzelfsprekend. Want... 1) Als we ons herinneren dat we in onze kinderjaren toch moeten hebben leren ons anders uit te drukken dan met de vuist, moeten we ook toch toegeven dat het soms zover kwam omdat we ons zo machteloos voelden tegenover iemands mooie en leugenachtige praat (voorbeeld). We zouden ons allemaal beter voelen als we het die Afrikanen konden bijbrengen dat vechten niet mag en onszelf dat we ons niet mogen blindkijken op één enkel soort geweld. Als ik over de zaak Dutroux nadenk merk ik dat het veel te beschaafde woordgebruik van justitie ook bij Belgen dat ontzettend gevoel van machteloosheid in de hand werkt en dat justitie soms veroorzaakt dat je begint te knarsetanden, te schelden en dat je soms ook wel zou willen knokken. Hier zeg ik niet dat het mag, maar dat we er iets kunnen uit leren. 2) Alle politieke correctheid ten spijt vind ik dat je migranten ook duidelijk moet zeggen: hier wordt vechten echt niet geduld. Als je hier wil wonen: verleer het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ik wil duidelijk maken is dat als er misdaden gepleegd worden, er gerust mag bijvermeld worden welke nationaliteit of origine ze hebben. Daar is niets mis mee, mensen moeten weten wie er voor deze trreur zorgt! En in dit geval zijn het negers. En zeg ik ergens dat alle negers hetzelfde zijn? Nee, toch. Dat links pseudo-tolerant gezeik geraak ik stilletjesaan kotsbeu! Als het vlamingen zijn die misdaden begaan komen ze met naam, toenaam en adres in de media. Géén haan (of beter: géén kieken) die hier op reageert. Maar voor anders gekleurden gelden blijkbaar andere regels! Over racisme gesproken...
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De enige plaats waar ik de Belgische driekleur nog kan verteren is in die oerdegelijke ouderwetse dweilen. A patriot must always be ready to defend his country against his government. ---Edward Abbey--- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Jij reageert door te schelden op Niels omdat hij zegt dat niet alle negers groepsverkrachters zijn. En dan ga je anderen beschuldigen van racistisch te zijn?? Lees eerst in plaats van die voorgekauwde onzin te verkondigen.
![]() |
![]() |
#53 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Guderian luistert naar Oi-punk, RAC, en Ska, die allemaal hun roots hebben in...negermuziek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Op zich geen probleem, ware het niet dat ongeveer iedereen dit gaat interpreteren alsof alle negers criminelen zijn. Daar zijn studies van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Er zijn zelfs studies waaruit blijkt dat de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad de politie is.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() constant mee geconfronteerd worden, je zou voor minder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het krapuul van mijn dorp (je weet wel, van die eikeltjes die op brommetjes altijd op het pleintje rondhangen en iedereen terroriseren) is later ofwel crimineel geworden, ofwel flik. Geen zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Uw denken is grondig gestoord, en mankeert logica en ethiek.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |