Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 maart 2004, 10:11   #41
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Niels, gij zijt verdomme nog een groter krapuul dan die negers! Besef jij wel goed over welke misdaden het hier gaat, klootzak!!!
Stop alstublieft uw linkse bek en ga ergens anders de charlatan uithangen!!!
Overtuigend... echt waar

U bent hier trouwens evenzeer te gast als uw donkere medemens, want ik geloof niet in dat geboorterecht dat u claimt. Eigenlijk zou u voor zo'n uitspraken gewoon al eens een jaar of tien in de broesse moeten terecht komen

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 10:25   #42
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ps.: Dilbert, ik mis een fotoke in uw sig.
Huh ?
Oud 23 maart 2004, 10:48   #43
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Als eens aan gedacht dat sommige negers Belg zijn Die zijn dus evenveel of even weinig Vlaming of Belg als U en mij. Uw rassensegregatie en apartheisstreven maakt geen indruk op mij hoor. U bent een zielig persoontje, alleen op de wereld....
Niels, gij zijt verdomme nog een groter krapuul dan die negers! Besef jij wel goed over welke misdaden het hier gaat, klootzak!!!
Doet Niels hier één of andere uitspraak over de misdaden dat die bende begaan heeft? Voor jou zijn alle negers groepsverkrachters? Zijn alle blanken dan homejackers als een blanke daarvoor veroordeeld wordt? Zijn alle Ariërs Nazi's omdat er één veroordeeld wordt daarvoor? Zijn alle ex-joegoslaven massamoordenaars omdat er daareen voor veroordeeld werd?
Oud 23 maart 2004, 11:03   #44
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
de feiten zijn zwaar genoeg : slachtoffers uitzoeken, zware drug in het drankje en dan de hele bende er op loslaten... ooit eens iemand die verhaaltjes gelezen of eens "gepakt" door een (...) ge zou dan wel anders piepen "linkiewinkies" het vliegtuig op onder begeleiding en nooit meer welkom, dergelijke individuen hebben we hier niet nodig.

Veel andere Afrikanen werken en leven hier en zijn wel welkom in onze maatschappij, ook bij de buren hier wonen er een paar gezinnen : vriendelijke en lieve mensen. Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Inderdaad.

Het meest interessante vind ik nog het feit dat hiermee wordt ontkracht dat groepsverkrachtingen een "broodje aap" zou zijn. Politiek Correcte negationisten en revisionisten op dit Forum worden ontmaskerd.
Volledig mee eens.
Wellicht volgt nu een litanie van goedpraatrethoriek van onze politiek correcte negationisten om het "broodje aap" ook politiek correct verteerd te krijgen.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 11:13   #45
Calle
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
het is toch lachen dat mensen zoals Guderian die achter een strakke conservatieve autoritair staat staan, er steeds in slagen de grootste zwijnen uit te hangen op voetbalwedstrijden...
HELA , mij niet vergelijken met Guderiaantje he.

Ik zit namelijk ook altijd het zwijn uit te hangen in de kantine op de voetbal.

Of bedoelde je iets anders ?
Calle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 11:46   #46
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Dat geloven we graag...
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 11:52   #47
Avan
Burgemeester

Standaard

Of we nu zwart of blank zijn, geweld mag niet. Daar gaan we meestal wel mee akkoord (hoewel elders op dit forum daarover gediscussieerd wordt).
Ik twijfel er niet aan dat echtscheidende Vlamingen (of stelende Vlamingen of sjoemelende Vlamingen) ook af en toe in de rechtzaal beginnen vechten. Waarschijnlijk niet zo dikwijls, maar het gebeurt zeker.
Dat mensen die ergens anders opgevoed zijn en met een ander waardepatroon vaker tot geweld overgaan zou ik eigenlijk verstandiger vinden niet te betwisten.
Maar ...
Eruit concluderen dat ze allemaal moeten worden weggestuurd vind ik echt niet vanzelfsprekend.
Want...
1) Als we ons herinneren dat we in onze kinderjaren toch moeten hebben leren ons anders uit te drukken dan met de vuist, moeten we ook toch toegeven dat het soms zover kwam omdat we ons zo machteloos voelden tegenover iemands mooie en leugenachtige praat (voorbeeld). We zouden ons allemaal beter voelen als we het die Afrikanen konden bijbrengen dat vechten niet mag en onszelf dat we ons niet mogen blindkijken op één enkel soort geweld. Als ik over de zaak Dutroux nadenk merk ik dat het veel te beschaafde woordgebruik van justitie ook bij Belgen dat ontzettend gevoel van machteloosheid in de hand werkt en dat justitie soms veroorzaakt dat je begint te knarsetanden, te schelden en dat je soms ook wel zou willen knokken. Hier zeg ik niet dat het mag, maar dat we er iets kunnen uit leren.
2) Alle politieke correctheid ten spijt vind ik dat je migranten ook duidelijk moet zeggen: hier wordt vechten echt niet geduld. Als je hier wil wonen: verleer het.
Avan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 12:22   #48
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Citaat:

Doet Niels hier één of andere uitspraak over de misdaden dat die bende begaan heeft? Voor jou zijn alle negers groepsverkrachters? Zijn alle blanken dan homejackers als een blanke daarvoor veroordeeld wordt? Zijn alle Ariërs Nazi's omdat er één veroordeeld wordt daarvoor? Zijn alle ex-joegoslaven massamoordenaars omdat er daareen voor veroordeeld werd?
Zijn julie dan echt stommer dan het achtereind van een koe?!?
Wat ik wil duidelijk maken is dat als er misdaden gepleegd worden, er gerust mag bijvermeld worden welke nationaliteit of origine ze hebben. Daar is niets mis mee, mensen moeten weten wie er voor deze trreur zorgt!
En in dit geval zijn het negers. En zeg ik ergens dat alle negers hetzelfde zijn? Nee, toch.
Dat links pseudo-tolerant gezeik geraak ik stilletjesaan kotsbeu!
Als het vlamingen zijn die misdaden begaan komen ze met naam, toenaam en adres in de media. Géén haan (of beter: géén kieken) die hier op reageert. Maar voor anders gekleurden gelden blijkbaar andere regels! Over racisme gesproken...

A patriot must always be ready to defend his country against his government.
---Edward Abbey---
pope is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 12:24   #49
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ps.: Dilbert, ik mis een fotoke in uw sig.
Huh ?
waar is stuntel Steve gebleven?

---Edward Abbey---
Oud 23 maart 2004, 12:29   #50
pope
Gouverneur

pope's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Avan
1) We zouden ons allemaal beter voelen als we het die Afrikanen konden bijbrengen dat vechten niet mag.
Aan u de eer om dit aan de 'Black Demolition'-gang in Brussel uit te gaan leggen. Vergeet uw mei'68-stickers niet op te plakken, naïeveling!

---Edward Abbey---
Oud 23 maart 2004, 12:37   #51
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Huh ?
waar is stuntel Steve gebleven?
Het is u ook al opgevallen ? Die komt altijd wat later.
Oud 23 maart 2004, 12:43   #52
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Wat ik wil duidelijk maken is dat als er misdaden gepleegd worden, er gerust mag bijvermeld worden welke nationaliteit of origine ze hebben. Daar is niets mis mee, mensen moeten weten wie er voor deze trreur zorgt!
En in dit geval zijn het negers. En zeg ik ergens dat alle negers hetzelfde zijn? Nee, toch.
Dat links pseudo-tolerant gezeik geraak ik stilletjesaan kotsbeu!
Als het vlamingen zijn die misdaden begaan komen ze met naam, toenaam en adres in de media. Géén haan (of beter: géén kieken) die hier op reageert. Maar voor anders gekleurden gelden blijkbaar andere regels! Over racisme gesproken...
Er is hier in deze discussie dan ook nergens vermeld dat men de afkomst van de criminelen niet zou mogen vermeld worden.En zeker niet door Niels of door mij.
Jij reageert door te schelden op Niels omdat hij zegt dat niet alle negers groepsverkrachters zijn. En dan ga je anderen beschuldigen van racistisch te zijn?? Lees eerst in plaats van die voorgekauwde onzin te verkondigen.
Oud 23 maart 2004, 13:02   #53
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Als eens aan gedacht dat sommige negers Belg zijn Die zijn dus evenveel of even weinig Vlaming of Belg als U en mij. Uw rassensegregatie en apartheisstreven maakt geen indruk op mij hoor. U bent een zielig persoontje, alleen op de wereld....
De aanwezige Vlaams Blok vertgenwoordiging geeft weer een mooi voorbeeld van hun redenaarskunsten, argumentarium, taalgebruik en overtuigingsvermogen. Goed bezig......
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 13:33   #54
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Guderian luistert naar Oi-punk, RAC, en Ska, die allemaal hun roots hebben in...negermuziek.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 13:45   #55
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:

Wat ik wil duidelijk maken is dat als er misdaden gepleegd worden, er gerust mag bijvermeld worden welke nationaliteit of origine ze hebben. Daar is niets mis mee, mensen moeten weten wie er voor deze trreur zorgt! En in dit geval zijn het negers.
Als je zegt dat men er de nationaliteit moet bijzetten omdat men moet weten "van wie" de terreur komt, dan bedoel je dus dat als veel criminaliteit door negers wordt gepleegd, men het er moet bijzetten dat het de negers zijn die voor de terreur zorgen. Men moet dus weten dat de terreur van de negers komt.
Op zich geen probleem, ware het niet dat ongeveer iedereen dit gaat interpreteren alsof alle negers criminelen zijn. Daar zijn studies van.
Oud 23 maart 2004, 15:06   #56
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Er zijn zelfs studies waaruit blijkt dat de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad de politie is.......
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 15:10   #57
Smegol
Vreemdeling

Smegol's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Er zijn zelfs studies waaruit blijkt dat de bevolkingsgroep met de hoogste criminaliteitsgraad de politie is.......
Tja beroepsmisvorming

constant mee geconfronteerd worden, je zou voor minder!
Smegol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2004, 15:36   #58
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Tja, de beste boswachter....

Het krapuul van mijn dorp (je weet wel, van die eikeltjes die op brommetjes altijd op het pleintje rondhangen en iedereen terroriseren) is later ofwel crimineel geworden, ofwel flik. Geen zever.
Oud 23 maart 2004, 15:43   #59
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
De bendeleden van die Brusselse gang zijn negers en hier dus jammergenoeg te gast. Ze horen immers thuis in de broussestreken van zwart-Afrika. Een gast moet zich voorbeeldiger gedragen dan de gastheer/vrouw.
Die wonen hier. Het principe gastheer/gastvrouw beperkt zich tot de privesfeer. Ik zie trouwens niet in waarom de ene zich voorbeeldiger moet gedragen dan de andere, of die nu gast is of gastheer.

Uw denken is grondig gestoord, en mankeert logica en ethiek.
Oud 23 maart 2004, 15:56   #60
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Guderian luistert naar Oi-punk, RAC, en Ska, die allemaal hun roots hebben in...negermuziek.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be