Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 juli 2008, 22:50   #41
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

De anti-Zionistische media presteerde het om Israël vuil te maken door maar vol te houden dat zij dat 12 jarige jochie hadden doogeschoten. Toen hij bleek gestorven te zijn door "Palestijnse" terroristen (een veel voorkomender ongeval onder "Palestijnen"). Ze probeerden het zo lang mogelijk vol te houden en zo veel mogelijk mensen mee te sleuren in hun stroom van haat, maar uiteindelijk verloor France2 de rechtzaak, en daarmee iedere anti-Zionist die deze leugen heeft misbruikt om de gewone Israëliër zwart te maken.

Incidenten gebeuren in oorlog, shit happens. Israël verdedigd zichzelf, werd tijd dat men zich verdedigde in plaats van altijd maar ingeven aan eeuwen van haat en leugens. Het zal mij niet verbazen binnenkort blijkt dat beelden waarvan Israël de schuld kreeg het werk van Pallywood & Co waren.

Individuen die alsnog steun geven aan Fatah of Hamas of PLO mogen van mij part gisteren nog de biezen pakken en eenmaal & voorgoed de Jordaan oversteken.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2008, 06:01   #42
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Alee feest nu in Lebanon,een kindermoordenaar wordt nu als held verwelkomt zelfs door de tegenstanders van Hezbolah.
Hezbolah is duidelijk heer en meester op Lebanon.
Zware dag voor mij !
Juist, en voor veel mensen was het dat eveneens. Die Libanese moordenaar Samir Kuntar, militielid van het Palestijnse Bevrijdingsfront (PLF), die in koelen bloede drie mensen vermoordde: een Israëlische politieagent, een 31-jarige man Danny Haran en zijn 4-jarige dochter Einat.

Die killer dan ruilen voor twee doodskisten met twee Israëlische soldaten die tijdens hun gevangenschap werden vermoord door het door Syrië en Iran flink gesponsorde Hezbollah... ik heb er zo mijn twijfels over. Ik ben benieuwd hoe hoog de prijs zal worden om Gilad Shalit, een Israëlische korporaal die al 2 jaar door Hamas wordt vastgehouden, vrij te krijgen en of hij nog in leven is.

Laatst gewijzigd door roskam : 17 juli 2008 om 06:17.
roskam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2008, 06:47   #43
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
De anti-Zionistische media presteerde het om Israël vuil te maken door maar vol te houden dat zij dat 12 jarige jochie hadden doogeschoten. Toen hij bleek gestorven te zijn door "Palestijnse" terroristen (een veel voorkomender ongeval onder "Palestijnen"). Ze probeerden het zo lang mogelijk vol te houden en zo veel mogelijk mensen mee te sleuren in hun stroom van haat, maar uiteindelijk verloor France2 de rechtzaak, en daarmee iedere anti-Zionist die deze leugen heeft misbruikt om de gewone Israëliër zwart te maken.

Incidenten gebeuren in oorlog, shit happens. Israël verdedigd zichzelf, werd tijd dat men zich verdedigde in plaats van altijd maar ingeven aan eeuwen van haat en leugens. Het zal mij niet verbazen binnenkort blijkt dat beelden waarvan Israël de schuld kreeg het werk van Pallywood & Co waren.

Individuen die alsnog steun geven aan Fatah of Hamas of PLO mogen van mij part gisteren nog de biezen pakken en eenmaal & voorgoed de Jordaan oversteken.

http://www.youtube.com/watch?v=yzZj8...eature=related
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2008, 06:58   #44
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roskam Bekijk bericht
Juist, en voor veel mensen was het dat eveneens. Die Libanese moordenaar Samir Kuntar, militielid van het Palestijnse Bevrijdingsfront (PLF), die in koelen bloede drie mensen vermoordde: een Israëlische politieagent, een 31-jarige man Danny Haran en zijn 4-jarige dochter Einat.

Die killer dan ruilen voor twee doodskisten met twee Israëlische soldaten die tijdens hun gevangenschap werden vermoord door het door Syrië en Iran flink gesponsorde Hezbollah... ik heb er zo mijn twijfels over. Ik ben benieuwd hoe hoog de prijs zal worden om Gilad Shalit, een Israëlische korporaal die al 2 jaar door Hamas wordt vastgehouden, vrij te krijgen en of hij nog in leven is.
De moordenaars zitten aan beids kanten. Denk aan de Irgun, aan de Stern-bende, aan de Hamas, aan de Israelische piloten die kinderen doden door in hun vliegtuigen op de knop te duwen, aan deze groepen die vanuit Gaza raketten afschieten op Israel, aan Israëlische soldaten die onschuldige burgers neerschieten. Denk aan de mogelijke psychopaat Samir Kuntar die onschuldige Israeli's vermoordde. Aan de joodse kolonisten die hun kinderen opleiden in de schietkunst om later Palestijnen te kunnen neerknallen , enz, enz.

Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2008 om 07:04.
Oud 17 juli 2008, 08:21   #45
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De moordenaars zitten aan beids kanten. Denk aan de Irgun, aan de Stern-bende, aan de Hamas, aan de Israelische piloten die kinderen doden door in hun vliegtuigen op de knop te duwen, aan deze groepen die vanuit Gaza raketten afschieten op Israel, aan Israëlische soldaten die onschuldige burgers neerschieten. Denk aan de mogelijke psychopaat Samir Kuntar die onschuldige Israeli's vermoordde. Aan de joodse kolonisten die hun kinderen opleiden in de schietkunst om later Palestijnen te kunnen neerknallen , enz, enz.
Samir Kuntar sloeg met een geweerkolf de schedel in van de 4-jarige Einat. Nu werd hij door Hezbollah ingeruild voor twee lijkkisten met in de gevangenis vermoorde twee Israëlische soldaten. Samir Kuntar, huwde in de gevangenis met een arabische vrouw, waarvan hij later weer echtscheidde. De ganse tijd (tot het koppel weer scheidde) betaalde de Israëlische regering aan Kuntars vrouw een maandelijkse onderhouds vergoeding uit ter compensatie van diens gevangenschap. Het verschil in mensenrechten aan weerszijden van de Jordaan moet iedereen wel duidelijk zijn.

16.07.2008: Leden van Hezbollah dragen twee lijkkisten met de stoffelijke overschotten van soldaten over aan de Israëliërs.
Oud 17 juli 2008, 08:33   #46
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Samir Kuntar sloeg met een geweerkolf de schedel in van de 4-jarige Einat. Nu werd hij door Hezbollah ingeruild voor twee lijkkisten met in de gevangenis vermoorde twee Israëlische soldaten. Samir Kuntar, huwde in de gevangenis met een arabische vrouw, waarvan hij later weer echtscheidde. De ganse tijd (tot het koppel weer scheidde) betaalde de Israëlische regering aan Kuntars vrouw een maandelijkse onderhouds vergoeding uit ter compensatie van diens gevangenschap. Het verschil in mensenrechten aan weerszijden van de Jordaan moet iedereen wel duidelijk zijn.

16.07.2008: Leden van Hezbollah dragen twee lijkkisten met de stoffelijke overschotten van soldaten over aan de Israëliërs.
Israeli's doen hetzelfde. Zij zijn evengrote meesters in de gruwelijkheid.
Oud 17 juli 2008, 08:37   #47
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Amai, wat een gruwelijkheid toch allemaal. Snode Israëli's en snode Palestijnen. Ik stel voor het King David Hotel nog eens op te blazen.
Oud 17 juli 2008, 09:16   #48
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hezbollah is net zoals Hamas zonder twijfel een extreme fanatieke antisemitische beweging maar zij moeten absoluut niet onderdoen voor het extreem fanatisme van Israëlische kolonisten. Mocht men Lieberman en zijn niet onbelangrijke trawanten laten doen, dan worden alle Palestijnen goedschiks of kwaadschiks onmiddellijk gedeporteerd.
Oud 17 juli 2008, 09:19   #49
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken het boek van John J. Mearsheimer en Stephen Walt waarin zij die fabel met veel passie, paranoïa en vooral veel boosaardige fantasie nieuw leven proberen in te blazen. Na lezing ervan vond ik dat het boek verdacht veel begon te lijken op de Protocollen van de Wijzen van Sion (de fabel van een zogenaamde Joodse samenzwering om de wereldmacht te grijpen). Dat zal wel geen toeval zijn geweest....

Nu wacht ik vol spanning op het volgende boek: 'De Palestina Lobby'.
Alles wat niet in jullie kraam past is een fabel, objectiviteit past niet in jullie kraam.

Tell me something new
Oud 17 juli 2008, 10:11   #50
Fiere Jood
Provinciaal Gedeputeerde

Fiere Jood's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israeli's doen hetzelfde. Zij zijn evengrote meesters in de gruwelijkheid.
Das gemakkelijk geantwoord,zo ontwijk je gemakkelijk de gruwelijke waarheid.
Zoals ik al 1000 maal zei er valt te discussieren over verschillende Israelische acties : kolonisaties of veiligheidmuur bevoorbeeld.(iedereen daar zijn mening)
Maar Samir Kuntar en andere vuile moordenaars vergelijken met Israel.
Joden met Moslims,Israeliers met Hamas/Hezbolah enz....
In jezelf weet je dat je ongelijk hebt al zal je dat nooit toegeven want je kiest een maal de andere kant.
Ik durf zelfs te wedden dat Tomm van je uitspraak distansieert.

En zie je,het doet mij pijn dat Libanese(veel Moslims) burgers(ook hun politiekers) gekidnapt zijn in hun eigen land door Hezbolah(lees Iran).
Fiere Jood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2008, 10:22   #51
Ambiorix

Standaard

zeg IDF, doe me een lol en ga zelf in het IDF vechten ofzo. Of wacht eens.. tolereren ze daar wel onbesneden heidenen die niet tot het herrenvolk behoren?
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2008, 10:22   #52
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Das gemakkelijk geantwoord,zo ontwijk je gemakkelijk de gruwelijke waarheid.
Zoals ik al 1000 maal zei er valt te discussieren over verschillende Israelische acties : kolonisaties of veiligheidmuur bevoorbeeld.(iedereen daar zijn mening)
Maar Samir Kuntar en andere vuile moordenaars vergelijken met Israel.
Joden met Moslims,Israeliers met Hamas/Hezbolah enz....
In jezelf weet je dat je ongelijk hebt al zal je dat nooit toegeven want je kiest een maal de andere kant.
Ik durf zelfs te wedden dat Tomm van je uitspraak distansieert.

En zie je,het doet mij pijn dat Libanese(veel Moslims) burgers(ook hun politiekers) gekidnapt zijn in hun eigen land door Hezbolah(lees Iran).
U maakt het zich wat gemakkelijk. U bepaalt nu reeds zelf dat ik moet weten dat ik ongelijk heb. En wat voor psychologische vernuft van uwentwege mogen we nog zo verwachten?

Neen, ik zie wat ik zie. En ik stel vast dat er gruwelijkheden langs beide kanten worden begaan. En dat de zionisten hun wreedheden proberen te verkopen als 'goede' daden. Net zoals radicale Palestijnen dit doen. Maar vergeet toch één zaak niet: de 'bezette' gebieden. Door wie worden die eigenlijk bezet: door de Joden of door de Palestijnen?

Laatst gewijzigd door system : 17 juli 2008 om 10:41.
Oud 17 juli 2008, 10:25   #53
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968 Bekijk bericht
Hezbollah is net zoals Hamas zonder twijfel een extreme fanatieke antisemitische beweging maar zij moeten absoluut niet onderdoen voor het extreem fanatisme van Israëlische kolonisten.
Zijn dat die extreme kolonisten die, in ruil voor de ontruiming van Gaza, nog steeds worden beschoten met raketten?
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2008, 10:27   #54
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix Bekijk bericht
zeg IDF, doe me een lol en ga zelf in het IDF vechten ofzo. Of wacht eens.. tolereren ze daar wel onbesneden heidenen die niet tot het herrenvolk behoren?
Ja, er zijn daar zelfs Arabische parlementsleden.

De door de Psychoten gecontroleerde gebieden zijn echter 100% juden-rein, maak je geen zorgen.
Oud 17 juli 2008, 10:32   #55
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Ja, er zijn daar zelfs Arabische parlementsleden.

De door de Psychoten gecontroleerde gebieden zijn echter 100% juden-rein, maak je geen zorgen.
Troost u, binnen afzienbare tijd is Oost-Jeruzalem ook 'Arabenfrei'.
Oud 17 juli 2008, 10:36   #56
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Troost u, binnen afzienbare tijd is Oost-Jeruzalem ook 'Arabenfrei'.
Hoe zie je dat gebeuren? met een geheim sinister zionistenvirus waar enkel Arabieren van doodgaan? Of paasbroodjes gemaakt van arabische kindjes?
Oud 17 juli 2008, 10:43   #57
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe zie je dat gebeuren? met een geheim sinister zionistenvirus waar enkel Arabieren van doodgaan? Of paasbroodjes gemaakt van arabische kindjes?

Neen, gewoon door de Arabieren weg te pesten uit Oost-Jeruzalem. Zoals dit nu volop aan de gang is. En dit al j�*�*ren. En met resultaat.
Oud 17 juli 2008, 10:46   #58
roskam
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Alles wat niet in jullie kraam past is een fabel, objectiviteit past niet in jullie kraam.

Tell me something new
Jouw website is nu ook niet bepaald een voorbeeld van objectviteit. Die 9/11 paranoïa van je heeft je duidelijk geen goed gedaan. Zo lees ik o.m dat "de terreuraanslagen van 11 september 2001 het werk zijn geweest van de CIA en van de Mossad".

Inderdaad, 'tell me something new'. Al in 2005 werd de documentaire film 'Protocols of Zion. Did you hear no jews died on 9/11?' uitgebracht. Hierin wordt beweerd dat de Joden achter die aanslag zitten (een variant op jouw Mossad), omdat er zogezegd geen Joodse slachtoffers waren. Echter, die maakten wel degelijk ruim 10% van het aantal doden uit, zowat 400 doden. De (joodse) documentairemaker Marc Levin legt in deze documnetaire een verband met een nog hardnekkigere fabel, dat al langer rondwaart: een eeuw geleden zouden de Zionistische leiders protocollen hebben opgesteld om de wereld te veroveren: de Procollen van de Wijzen van Sion.

Daarnaast haal je ook nog eens uit naar de vrijmetselarij waar je rechtevenredig aan je totaal gebrek aan kennis omtrent de vrijmetselarij je de klassieke torenhoge vooroordelen opstapelt. Objectiviteit noem jij dat.

Laatst gewijzigd door roskam : 17 juli 2008 om 10:47.
Oud 17 juli 2008, 10:47   #59
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, gewoon door de Arabieren weg te pesten uit Oost-Jeruzalem. Zoals dit nu volop aan de gang is. En dit al j�*�*ren. En met resultaat.
Je zal wat duidelijker moeten zijn dan "pesten".
Oud 17 juli 2008, 10:48   #60
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Je zal wat duidelijker moeten zijn dan "pesten".
Ik heb het daar al uitgebreid over gehad.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be