![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij denkt dat het effect van een atoombom zich aanpast aan de dimensies die wij kunnen waarnemen? Laatst gewijzigd door Akufen : 29 juli 2008 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() De meeste gegevens van uw wetenschappelijke kennis hebt u ook maar van 'horen zeggen'. Want gescheckt zult u uw weten -dat u opsteekt uit de boeken - wel allemaal niet hebben.
Laatst gewijzigd door system : 29 juli 2008 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk ben ik onderaan begonnen en heb er nu een stuk of drie gehoord uit die laatste akufen link. ben er eventjes niet goed van!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De disclosure project video's zijn zeer interessant. Allemaal vakmensen die in hun job al met UFO's te maken hebben gehad en dit komen melden. Als men het geheel aan data bekijkt kan je niet anders dan concluderen dat UFO's echt zijn en dat er werkelijk een buitenaardse, multidimensionele toets aan zit.
Onze realiteit is zoveel groter dan velen zouden vermoeden, en dit komt deels ook door de maatschappij waarin wij opgroeien, die dit soort zaken belachelijk maakt en banaliseert. Dit is geen toeval maar eerder by design, want kennis is macht.
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Het Disclosure Project is één groot "Ik heb van iemand vernomen dat bepaalde mensen zouden..."-gedoe, zonder de minste vorm van concreet bewijs. Bijzondere beweringen vragen bijzondere bewijzen. De uitleg heb ik al gehoord, nu nog de bewijzen. Of een half bewijs. Een flintertje is ook al goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 juli 2008 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat de verhalenverteller bv. een piloot is, maakt op mij geen indruk. Net alsof alle piloten de waarheid in pacht hebben. Dat heb ik ook niet, maar ik zou graag iets meer funderingen zien in de hele UFO theorie, niet enkel "I know somebody who knows sombody who says that a friend of his was..." Met dat soort verklaringen zul je in een rechtbank niet au sérieux genomen worden. Terecht trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat met al de andere videobeelden? Ok, er zit veel rommel tussen, maar er zijn er genoeg waarover je enkel kan zeggen "ofwel is het echt, ofwel is het trucage", dat is ook zowat het besluit uit alle UFO onderzoeken van de afgelopen eeuw. Een mooi voorbeeld zijn de beelden van de Mexicaanse luchtmacht die voor het blote oog onzichtbare voorwerpen filmen met een FLIR camera. Nasa heeft een heel deel video's waar duidelijk vliegende objecten opstaan die we niet kunnen klasseren onder 'normale' vliegtuigen. Wat wil je precies qua bewijs? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() "Testimony" mag ook gebruikt worden (en dat doet men hier dus) voor zaken waar geen rechter zich mee bezighoudt; héél gangbaar voor zaken die uitsluitend op "geloof" gebaseerd zijn en onbewijsbaar. Heus, op dit stuk mogen Amerikanen net zo hard fantaseren als Europeanen, vooral als zij zelf in hun waandenkbeelden geloven en zolang zij met zulke prediking geen aantoonbare schade aanrichten.
Het zou mij verwonderen als er onder al deze "getuigen" ook maar één zou zijn zonder enig psychiatrisch verleden; maarja, dat blijft medisch geheim en privacy (waarop men zich trouwen weer wèl kan beroepen bij ontmaskering). ==== bewijs, verklaring onder ede de Tien Geboden (ook: testimonies) de Heilige Schrift bear testimony to getuigen van bear testimony against getuigen tegen ==== Hier is een wiki over Dr Edgar Mitchell: http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Mitchell "Typische" hobbies had-ie allang: Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 31 juli 2008 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() http://noosphere.princeton.edu/story.html Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 31 juli 2008 om 01:20. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...e+ufo&where=nl http://www.skepsis.nl/susanclancy.html
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 31 juli 2008 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() I rest my case
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Jij banaliseert de verklaringen. Maar er zijn wel degelijk vele verklaringen van piloten die zeggen dat ze zelf duidelijk iets gezien hebben wat niet van menselijke makelij kan zijn, althans met de gekende technologie. Deze piloten zijn zeer goed vertrouwd met luchtfenomenen en zullen niet snel zomaar beweren dat ze "iets" gezien hebben. Op onderstaande link kan je een filmpje bekijken waarin een sighting door een lijnpiloot wordt beschreven. Bevat ook audio van de originele communicaties tussen de controletoren en het vliegtuig. http://ufovideo.blogspot.com/2006/12...-terauchi.html
Laatst gewijzigd door exodus : 1 augustus 2008 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Eigenlijk niet, nee. Het kan indirect bewijs zijn, het kan deel uitmaken van een onderzoek enz., maar een concreet bewijs op zich ?
Neen. Neem nu foto's. We leven al jaren in een tijd waarin iedereen met een beetje creativiteit, een simpele computer en Photoshop - of een ander programma - om het even welk beeld tevoorschijn kan toveren. Gelukkig vallen de meeste relatief snel door de mand, maar gezien de vooruitgang van de technologie en de software wordt het wel steeds moeilijker om de de fake foto's eruit te plukken. Eigenlijk is het altijd al vrij moeilijk geweest. Fotobedrog is immers zo oud als de eerste foto's van Daguerre of Niépce. Meer dan een flinke eeuw geleden was men al op grote schaal goed bezig foto's te retoucheren, op zo een manier dat het eigenlijk niet te zien is. Want dit bv. is niet het lichaam van Lincoln, het hoofd is er later op geplakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als er mensen zijn die spreken over visueel contact waar radargegevens van bestaan, én video, én foto, enzovoort. Dan mag u gerust al spreken over bewijsmateriaal. Het is de hoeveelheid bewijsmateriaal en de kwaliteit die dan zal bepalen of het geheel geloofwaardig is of niet. Citaat:
Beide manieren hebben zo hun nadelen en zijn relatief makkelijk te achterhalen. Bovendien ben ik kritisch genoeg (ik werk zelf met photoshop, heb video editing gedaan én met 3D programma's gewerkt) om echt te onderscheiden van fake of mogelijk fake. Ik gooi eerder een video overboord dan dat ik er belang aan hecht, maar zelfs met die instelling kan ik niet ontkennen dat er bewijs genoeg is. Voorbeelden waar de vraag fake of niet niet van toepassing is zijn er trouwens ook. "The Phoenix Lights" bijvoorbeeld, wat officiëel nog altijd "flares" zouden zijn. Beslis voor uzelf zou ik zeggen: http://www.youtube.com/watch?v=VhAQrR8Jhkk Natuurlijk bewijst dit niet dat er buitenaardse wezens achter het stuur zitten, dat vind ik zelf ook niet echt belangrijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is nu ook met zekerheid water aangetroffen op Mars,dat wil toch iets zeggen hé,er is leven buiten de aarden
Moeten we er nu schrik van hebben,wel nee ......
![]() |
#59 |
|
![]() Viswater? Nouja, mij toch te ver weg.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 2 augustus 2008 om 05:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ok,wie zegt er dat je daar mag gaan vissen ![]()