Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2008, 10:32   #41
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Als het installeren van programma's zo eenvoudig wordt als bij Window$ ( 1 keer op een exe klikken ) dan zal het bij de modale gebruiker ( internet en kantoortoepassingen ) zeker en vast een concurrent voor Window$ worden.
De ubuntu-reeks werkt volop aan die grafische omgeving. Maar soms durven daar nog mankementjes inzitten. Dan zou je eigenlijk via de terminal moeten werken, maar daar ben ik als leek nog niet mee weg.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 10:36   #42
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Totally sick. En kijk eens in 'Wat ben je aan het eten' waarin hij zegt: "Palestijns kinderbloed".

Sicko. Hij had ook een logo van een extreem rechts totaal marginaal beweginkje, de Jewish Defense League, die niet eens in Israel bestaat.
Oh werkelijk !? Trouwens wat heb ik te maken met een een of ander arisch blondje met een teken op haar borst van een plaggenhuttenvolk? Ik zit hiet op K&K maar wat de grappen. Ik ben trouwens geen JDL-supporter en ik heb al helemaal niks met Meir Kahane te doen. Dat is pure onzin. Maar dat ik hier soms "sicko" berichten plaats doet mij echt vrij weinig.

Laatst gewijzigd door BenIsaac : 5 augustus 2008 om 10:37.
BenIsaac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 10:37   #43
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Zou je denken dat dit systeem een potentiële concurrent is voor Windows? Binnen een aantal jaar natuurlijk.
Ik zie dat niet als "concurrentie". Laat iedereen met het programma werken waar hij liefst/best mee werkt.
Het grote probleem met Micosoft is, dat zij tegen zo'n vrij systeem zijn. Ze doen er alles aan, om hun programma's/bestanden/... incompatibel te maken met andere systemen. In een poging om zo de rest uit het speelveld te duwen.

Maar vooral OpenOffice is de laatste tijd toch aan een serieuze klim bezig.

Het schandalige is, dat kinderen op school uitsluitend Windows aangeleerd krijgen. Stel je eens voor dat je bij de autorijschool enkel les zou krijgen om met een Volvo te rijden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 5 augustus 2008 om 10:38.
Oud 5 augustus 2008, 10:41   #44
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Ik zie dat niet als "concurrentie". Laat iedereen met het programma werken waar hij liefst/best mee werkt.
Het grote probleem met Micosoft is, dat zij tegen zo'n vrij systeem zijn. Ze doen er alles aan, om hun programma's/bestanden/... incompatibel te maken met andere systemen. In een poging om zo de rest uit het speelveld te duwen.

Maar vooral OpenOffice is de laatste tijd toch aan een serieuze klim bezig.

Het schandalige is, dat kinderen op school uitsluitend Windows aangeleerd krijgen. Stel je eens voor dat je bij de autorijschool enkel les zou krijgen om met een Volvo te rijden?
Laat ze zelf ontdekken wat ze lekker vinden om te gebruiken, ik gebruik vaak genoeg apple. Maar vergeet niet een pre-21e eeuwse computer te gebruiken, anders ondersteun je die "schurkenstaat" alleen maar.
Oud 5 augustus 2008, 11:01   #45
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
Laat ze zelf ontdekken wat ze lekker vinden om te gebruiken, ik gebruik vaak genoeg apple. Maar vergeet niet een pre-21e eeuwse computer te gebruiken, anders ondersteun je die "schurkenstaat" alleen maar.
Allé, hup! Eerst het bestaan van andere besturingssystemen dan Microsoft ontkennen, en nu gaat hij het bestaan van AMD ontkennen. Flink, jongen!

Volgens jouw logica gaat de wereld vergaan, als we de gemeente Zichem-Zussen-Bolder boycotten. Want de zus van de vriendin van de pastoor van Zichem-Zussen-Bolder kende de werfleider waar de eerste kogge ontworpen werd. En dus mogen we geen schepen meer gebruiken. En de ontdekker van de luchtballon bleek voor 0,27% ZZB's genetisch materiaal in zijn DNA te hebben, dus mogen we geen lucht meer inademen.
Oud 5 augustus 2008, 11:08   #46
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
pre-21e eeuwse computer
Hier zomaar Arabische cijfers hanteren? Foei, foei! Je weet toch dat je zo Hamas steunt?
Oud 5 augustus 2008, 11:10   #47
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allé, hup! Eerst het bestaan van andere besturingssystemen dan Microsoft ontkennen, en nu gaat hij het bestaan van AMD ontkennen. Flink, jongen!

Volgens jouw logica gaat de wereld vergaan, als we de gemeente Zichem-Zussen-Bolder boycotten. Want de zus van de vriendin van de pastoor van Zichem-Zussen-Bolder kende de werfleider waar de eerste kogge ontworpen werd. En dus mogen we geen schepen meer gebruiken. En de ontdekker van de luchtballon bleek voor 0,27% ZZB's genetisch materiaal in zijn DNA te hebben, dus mogen we geen lucht meer inademen.
De vriendin van de pastoor? Vuilakken...
Oud 5 augustus 2008, 11:32   #48
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Hier zomaar Arabische cijfers hanteren? Foei, foei! Je weet toch dat je zo Hamas steunt?
Dit topicje was als komisch bedoelt, maar wat jij hier nu vergelijkt is volstrekt idioot. Ik spreek sowieso een beetje Arabisch, dat zegt niks over mijn politieke achtergrond.
Oud 5 augustus 2008, 11:39   #49
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Renesse Bekijk bericht
Zou je denken dat dit systeem een potentiële concurrent is voor Windows? Binnen een aantal jaar natuurlijk.
Kubuntu, heb ik ook een paar jaar gehad. Het is nog steeds mijn favoriet van de Ubuntu serie, als ze het nog wat simpeler maken, is het zeker een concurrent.
Persoonlijk ben ik meer voor Gentoo, omdat ik superieur wil zijn aan de ubuntu gebruikers.

Jeroen
Oud 5 augustus 2008, 11:41   #50
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -=EXCALIBUR=- Bekijk bericht
Als het installeren van programma's zo eenvoudig wordt als bij Window$ ( 1 keer op een exe klikken ) dan zal het bij de modale gebruiker ( internet en kantoortoepassingen ) zeker en vast een concurrent voor Window$ worden.

Maar momenteel moet je de programma's manueel installeren. Voor wie het niet kent: dat moet via een terminal, visueel vergelijkbaar met een dos-omgeving. En dat zie ik voor de meeste gebruikers als niet mogelijk zijnde.

Het overstappen is overigens een omschakeling. Wie Windows gewoon is zal even moeten gewoon worden aan de andere opbouw van de mappenstructuur.
Dat valt overigens wel mee. Ik vind het vaak eenvoudiger om onder Ubuntu programma's te installeren: ik open een programma en kies welke er moeten geïnstalleerd worden uit een lange lijst en de PC gaat die dan zelf downloaden en instellen.

Voor Google Earth was dat moeilijker, daar moest ik eerst een programma starten als "root", maar dat was ook maar aanklikken.
Oud 5 augustus 2008, 14:13   #51
Daimanta
Parlementsvoorzitter

Daimanta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Persoonlijk ben ik meer voor Gentoo, omdat ik superieur wil zijn aan de ubuntu gebruikers.

Jeroen
Al klaar met het compileren van de Gentoo versie die 3 jaar geleden is uitgebracht?
Oud 5 augustus 2008, 14:37   #52
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta Bekijk bericht
Al klaar met het compileren van de Gentoo versie die 3 jaar geleden is uitgebracht?
Intel® Core™2 Processor, lukt het wel mee hoor.
Good things comes for those who wait.
Oud 5 augustus 2008, 18:11   #53
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Intel® Core™2 Processor, lukt het wel mee hoor.
Good things comes for those who wait.
Als je Israel zou willen boycotten (ik weet niet of dat het geval is) raad ik een Intel chip af, je steunt onze Zionistische zaak hier alleen maar meer mee.
Oud 5 augustus 2008, 18:13   #54
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Als ik alles moest boycotten waar ik tegen ben, kan ik me evengoed al ophangen
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 18:14   #55
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Moet je dat ook niet boycotten?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 18:15   #56
L. J. Brutus
Minister-President

L. J. Brutus's schermafbeelding

Standaard

Trouwens, doe mij maar een rondje girlcotten. Veel interessanter.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley
L. J. Brutus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2008, 18:16   #57
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus Bekijk bericht
Moet je dat ook niet boycotten?
Hangt er vanaf wie het koord heeft uitgevonden
Oud 5 augustus 2008, 18:20   #58
BenIsaac
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Dat is ook de tip die aan het einde van het filmpje wordt gegeven .
Oud 5 augustus 2008, 18:31   #59
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is ook de tip die aan het einde van het filmpje wordt gegeven .
Goe ze, nu hebt ge't einde verklapt!
Oud 5 augustus 2008, 18:35   #60
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je Israel zou willen boycotten (ik weet niet of dat het geval is) raad ik een Intel chip af, je steunt onze Zionistische zaak hier alleen maar meer mee.
De kloterij is, dat als ge gene ambras met gentoo wil ge best Intel neemt. Pro-Israel dus.

Chance dat ik tot hierentoe geen Israëlische wapens in mijn bezit heb. Ik heb het niet zo met die Desert Eagle. De UZI heeft wel iets, maar die is hier verboden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be