![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik vermoed dat een lijst van "koninklijke" investeringen wel een aantal pagina's in beslag zou nemen ...
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Dat zit grotendeels in het buitenland (natuurlijk). Of Flip zijn eigen erfenis weet staan, ik denk het niet.
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las vandaag in DS Online dat dit bericht fout is en dat er nooit een bod heeft plaatsgevonden?
![]() |
#45 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Via een rappe excell is dat (aan 4% interest) bijna 3500 € per maand die ze moeten opzijleggen om na 40 jaar 4 miljoen te hebben. Een bakker verkoopt broden aan 2€ (voor een groot brood), waarvan ongeveer de helft (?) winst, dus 3500 broden per maand méér verkopen dan nodig om te leven, hetgeen iets meer dan 100 per dag is. Ik heb nog nooit zo een grote bakkerij gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zo'n chique bedoening voor huwelijken en recepties en zo, en daar dan Filip als koninklijke nep-butler en Laurent als koninklijke nep-nar lijkt me net niet boven hun petje (zolang er ook maar ander personeel rondloopt natuurlijk). Ik zie het zo al voor me: Matil: Flup jongen, maakt dat ge wakker zijt! Vanmorgen al twee keer kort optreden en vanmiddag hebben we één grote receptie waarbij ge ook nog uw uniform moet aantrekken!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 augustus 2008 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Precies nog niet veel gezien maar een bakker die 300 broden per dag verkoopt is niet abnormaal zonder de taarten, pistolets en dergelijke erbij te tellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen staat niemand er bij stil dat onze koninklijke hoogheden die van ons geld moeten leven ocharme, toch maar liefst vanalles in het buitenland investeren?
bootjes laten maken, stulpjes kopen, kerkjes laten restaureren.... allemaal in den etranger! oezoudatochkomme?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() 't Is erg om te zeggen maar persoonlijk hecht ik eigenlijk dan toch nog meer geloof aan het woord van een Italiaanse wielerbons dan aan dat van onze bloedeigen majesteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Het is het 1 of het ander: of een bakker/slager met een man of 6 personeel, en daarnaast goede investeringen doen. Of een groter bedrijf, en daarmee meer geld verdienen.
En wat je dan per maand moet opzij zetten? Zo werkt het natuurlijk niet. Je zet eerst heel weinig aan de kant, maar op een zeker moment zijn al je grote kosten betaald: kinderen gestudeerd, huis afbetaaldd, en je opbrengsteigendommen begginnen te renderen. En dan heb je ineens een sneeuwbaleffect. En 4 miljoen verdienen door je maar met 1 inkomstenbron bezig te houden is natuurlijk wel moeilijker: dus niet enkel brood verkopen, maar ook nog wat andere dingen, en vooral: Investeren! Komt er nog bij: als je hard werkt heb je geen tijd om uit te geven En als je over 40 jaar maar gemiddeld 4% intrest haalt. Tja, dan ben je wel heel erg slecht aan het investeren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() -
Laatst gewijzigd door Vandeweeromstuit : 4 augustus 2008 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Prachtig,nu gaat zelfs het weer omstuiten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat nu de believers en non-believers van deze of gene versie zich er maar mee bezighouden. Ik zie geen reden waarom makelaar en/of eigenaar erover zouden liegen. Ik zie daarentegen véél redenen waarom de Coburgs erover zouden liegen, te beginnen met hun 'verzwegen' vermogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Dat is weer zo’n typische topic voor de Vlaams-nationalisten die het niet kunnen laten op onze Koning te k*****. Natuurlijk vergeten ze er systematisch bij te vermelden dat de verkozen politici er jaarlijks met honderden miljoenen euro’s van door gaan en dit dikwijls zonder een klop uit te halen, bijv. bij het Vlaams Belang. Ze vergeten ook dat wij, alle Belgische burgers, jaarlijks 10.000.000.000 euro moeten ophoesten om een door diezelfde Vlaams-nationalisten gewilde federale bureaucratie te onderhouden.
Ze vergeten ook dat een president niet goedkoper is en dat ons koningshuis "arm" is vergeleken met het Nederlandse of het Britse. En ja, onze Koning heeft spaargeld. Belgen zijn overigens goed in sparen, zegt men. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() nen bakker die 300 broden per dag verkoopt plus de overige patékes en andere dikmakers , werkt wel met volk ( bakkerij , verkoop ), dat volk moet betaald worden evenals zijn eigen inkomen , dat diene dan nog 3500 € in de maand extra heeft ????? plus zijn investeringen ............
![]() |
#60 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |