![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Goh, dus wat je zegt betreft zo'n beetje alle wetenschappers en gelovigen? er zit nl weinig verschil tussen! en die evolutieleer? sure.... ![]() je weet zeker niet dat het een afgeleide doctrine is van de vrijmetselaarij? Denk je echt dat het een stukje 'echte wetenschap' is? ![]() 't kan verkeren... Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 5 augustus 2008 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals de anti-NWO'ers die hun eigen oneindige stupiditeit graag weer tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oei! het is al terug naar af.
blijkt het toch niet zo leuk wonen te zijn ginds op Mars. (konden ze dat dan niet ineens zeggen?) http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Water van Mars naar aarde halen is waarschijnlijk het allerlaatste doel van ruimte-onderzoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je snapt blijkbaar niet dat ik het over een persoonlijk geloof had, niet over wat ik heb afgeleid uit wetenschappelijk onderzoek. Denk misschien zelf eens 2 keer na voor je je mond open trekt. En probeer je nu echt te suggereren dat de aarde de enige planeet zou kunnen zijn met leven? Trouwens: http://www.space.com/scienceastronom...d-impacts.html Citaat:
Ze zeggen bijna woord voor woord wat ik zeg: Citaat:
Laatst gewijzigd door Akufen : 5 augustus 2008 om 15:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Heb je mijn woorden 'misschien' en 'tot op heden' over het hoofd gezien? In het artikel dat je citeert staan woorden als 'zou kunnen' terwijl jij er direct stellige beweringen van maakt. Ze schrijven hoe leven zich zou kunnen verplaatsen van de ene naar de andere planeet. Dat is iets anders dan 'Het is toch niet meer dan logisch dat er op de meeste planeten wel één of ander organisme is'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mars daarentegen beschouw ik als een dode, koude rots. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als op een planeet geen leven mogelijk is vanwege temperatuur, gebrek aan water, o.i.d. Dan kun je er miljarden jaren lang microben op afsturen, maar dan nog steeds zal er geen leven zijn op die planeet. Maar ik vind je wel grappig hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is een hypotetische vraag en dat gaan ze niet doen, want dan zouden ze het moeten toegeven dat ze het al die tijd verzwegen hebben.
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar en wanneer hebben ze dan geen straight answer gegeven?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben olie gevonden...daar gaat het toch enkel om bij de amerikanen zoals sommigen beweren.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ben er vrij gerust in, maar ik zou het ook niet erg vinden om mij er in te vergissen. Citaat:
Juist, en laat dat nu net iets zijn waar we geen flauw benul van hebben. We kunnen helemaal nog niet zeggen welke omstandigheden nodig zijn voor leven. Zelfs op deze planeet vinden we regelmatig organismen op plekken waar we leven onmogelijk achtten. Ik vind het eerder triest dat je nu krampachtig iets probeert te verdedigen terwijl je beseft dat er eigenlijk geen gegevens over bestaan, enkel maar een idee. U valt dus een idee aan, gebaseerd op niets, blijkbaar niet beseffend dat het u idee is tegen het mijne. Of dacht je dat er aan het -niet- vinden van organismen op andere planeten reeds een wetenschappelijk proces is voorafgegaan dat we sluitend kunnen noemen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeediertjes + zeeplantjes sterven en zakken tot op de bodem van de zee , waar ze zich vermengen met modder en klei. Zéér langzaam veranderd dit mengsel in olie en gas. Conclusie : een planeet waar olie voor handen is, is een planeet waar heel veel water is, of was. Laatst gewijzigd door sfinx666 : 5 augustus 2008 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Leven op andere planeten bestaat niet alleen uit 'materie' Er is in het hele universum, en dus ook op andere planeten zat leven , maar weer op andere frequenties.Die je dus niet met je blote oog kan zien. Gezever? hmm verdiep je bv eens in remote vieuwing of de prachtige boeken van de helderziende "Gijsbert van der Zeeuw" Zelf nadenken mag ook ![]() Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |