![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Of omgekeerd: dat vliegtuigmaatschappijen een bonus geven aan anorexia-patiënten omdat deze hen zoveel geld opbrengen.
Anorexia: loose the weight, gain the money ! The story of a wallet that became thicker than its owner.
|
|
|
#42 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Oh ja?Als ge die regeringsleiders van die hongerhebbende landen beziet,dan frons ik toch de wenkbrauwen.Ze rijden rond in dure Mercedessen en zijn zo vet als een varken,terwijl hun bevolking creveert van de honger..... |
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wees gelukkig dat u uw kilo's onder controle kunt houden,wat zal het volgende zijn de gehandicapten wegwerken?
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
Zéér juist opgemerkt. In Afrika bvb is dik en vet zijn een manier om uw welvaart aan iedereen te laten zien. Net als vroeger in China, waar de mandarijnen zich zo vet vraten dat ze twee knechten nodig hadden om hen te helpen stappen, éne aan elke kant. voor die reden lieten ze ook hun nagels groeien, om te laten zien dat ze zelf niets moesten doen met hun handen. Vandaag nog in Mauritanië zijn zwaarlijvige vrouwen het schoonheidsideaal, jonge meisjes worden door hun eigen ouders vetgemest, anders kunnen ze niet getrouwd geraken.
Laatst gewijzigd door sfinx666 : 6 augustus 2008 om 17:20. |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belasting op consumptie, maar dan geen belasting meer op inkomen aub.
|
|
|
#51 |
|
|
Geweldig stukje over de verdraagzaamheid en sollidariteit van onze linkse medeforummers hier boven.
Tsssss shame on you. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Banneling
|
een graatmager mannekke pakt nog steeds 1 plaats in, men kan er geen 2 in één zetel duwen. Dus die Magere hein betaalt 1 plaats. Een papzak van meer dan 130 kilo pakt twee plaatsen in = betaalt 2 plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
Banneling
|
okay, dan even deze bedenking. Op de trein heb ik vaak niet eens plaats om te zitten en moet ik de ganse rit rechtstaand doormaken tegenover de deur van het toilet. Dan denk ik ook wel eens waarom ik precies evenveel moet dokken voor een ticketje als mijn meer fortuinlijke medemens die gerieflijk met zijn/haar kont op het pluche zit en zich de behaaglijke koelte van de airconditioning laat welgevallen.
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Krijg maar eens zo een "gezellige dikkerd" van een kilo of 130, 140 naast u in de zetel in bus, trein of vliegtuig ! Elke keer dat hij uitademt plakt ge tegen de venster, die zweet dat het niet plezant meer is, en als zo een monster een scheet laat ben je er geweest ! En die zou niet meer moeten betalen ? Dat hij twee plaatsen betaalt, en er ook over beschikt, dan heeft die mens ook plaats, en is iedereen gelukkig. |
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Banneling
|
Ik niet. Maar dat die dikhuiden niet klagen als ze meer moeten betalen op het vliegtuig. Ze hebben zelfs twee parachutes nodig moest het vliegtuig in moeilijkheden komen ! Dat heeft allemaal een prijs, hé !
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#59 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
|
Dat heeft niks met het onderwerp te maken.
|
|
|