![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de buurt van Burgos (in San Juan de Ortega) eens een typische lokale bloedworst (Morcilla de Burgos) gegeten. Sjonge, sjonge! Maar dat heeft gesmaakt!
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 7 augustus 2008 om 22:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe een varkensslachting eraan toegaat, hoef je mij dus ook niet meer uit te leggen (hetzelfde geldt voor kippen, duiven, konijnen, ...). Niet erg vrolijkmakend, zeker niet als je ze hoort schreeuwen (de varkens bedoel ik, de anderen uiteraard ook ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Chinees restaurant Moi Fa in Axel schiet me nu te binnen. In deze contreien luidt het: 'halen we chinees of gaan we naar Moi Fa?' Geweldig!
![]() |
#47 |
|
![]() restaurant Blasius
Izegemsestraat 1 8860 Lendelede een gewoon, simpel restaurant, niks buitengewoons op de kaart, wel heel lekker. onder de kerktoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() "The Lebanese House" in Jerash, Jordanië. Subliem gewoon!
De Midden-Oosterse keuken is absoluut fantastisch, en dat voor bijna geen geld... |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Yemenitisch eten, veel Israëlisch eten (sephardisch bitte, minder Oos-Europese & Amerikaanse invloeden), Noord-Afrikaans (Marrokaans & Egyptisch), Turks eten, Grieks eten, Italiaans eten.
De Indonesische keuken �* la Holland vind ik wel oké, voor de rest ben ik neutral over Aziatisch eten. Ik houd niet van Deens, Duits & Nederlands eten. - Hier in de buurt zijn weinig goede restaurants, de Egyptische en de Griekse restaurants zijn wel ok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Oh en Falafel bij Dizengoff (Tel Aviv).
The Falafel Falafel Hakosem 1 Shelomo Hamelech Street Tel: 03-5252033 Popular Falafel shop not far from Dizengoff Center. If to judge by the crowds that sit there enjoying their pitas it must be very good.
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 8 augustus 2008 om 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van horen zeggen....
Als je eens zeer grote honger hebt, ga dan eens naar restaurant Waldgeist te Hofheim (10 km van Frankfurt). Men serveert er de grootste Schnitzels ter wereld. Aan zeer democratische prijzen. De biertjes in glazen van 2 liter. En de uitschieter is er “Der Bembel des Todes” , een glas van 5 liter met o.a. Ook Bacardi (35 €). een worstje? of liever een hamburger? of toch maar een schnitzel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik ben daar over 1,5 maan, ik breng 1 dagje in Tel Aviv door ik zal wel ff kijken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voil�*, en daarmee is het argument van Pietje dat België moet blijven bestaan omwille van het Belgisch bier en de Belgische chocolade ook meteen onderuit gehaald.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() waar ga je de rest van de tijd dan? gaza of de westbank? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn terug vanuit hun verlof.
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Onlangs nog gefrequenteerd: L'angelo rosso in Sint-Truiden. Zeer goede ossobucco en zwezerikken...
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Niet zo duur en heel lekker naar mijn mening:
- Da Giovanni (Italiaans restaurant) met uitzicht op de kathedraal in Antwerpen: http://www.restorant.be/info.php?cas...w&bedrijf=1317 - Pyramide (Egyptisch restaurant) in de buurt van de Keyserlei Antwerpen: http://www.pita-pyramide.be/page.asp...4200&langue=NL |
![]() |
![]() |