![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat er ook hoe langer hoe minder hoofddoeken te zien zijn, want uiteraard droegen de eerste gezinherenigers allemaal een hoofddoek en nu hun dochters niet meer. Daarom dat er hoe langer hoe minder moskees gebouwd of gevraagd worden, want de tweede en derde generatie heeft die toch niet nodig. Daarom dat de integratie zo vlot verloopt dat ze geen halal eten moeten aanbieden om de kinderen toch maar het normale schoolprogramma te laten volgen. Daarom dat de ambtenaren automatisch normale kleding dragen als ze een loketfunctie hebben Daarom dat er geen moslimas met sjaal op hun pasfoto willen staan Daarom dat geallochtoniseerde gemeenten zoals Saharabeek en Mollahbeek, Borgerocco of de Gentse turkenbuurten een parel van toekomstvisie zijn waar de verrijking écht voelbaar is. Kortom: zoals je zegt, het gaat écht de goede weg op.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 augustus 2008 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doet u dat maar met een gerust hart.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Partijlid
|
![]() Bwah, ik vind dat nog zo erg niet. Dan kunt ge over enkele jaren tenminste eens door West-Vlaanderen rijden in uw cabrio zonder dat ge last hebt van de stank van varkenskwekerijen.
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zeg je nu wel wat. In het huidige politieke klimaat krijg je nog eerder een varkensvleesverbod, dan een halalverbod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijkomend probleem is dat de moslim er blijkbaar zeer weinig behoefte aan heeft om opgeleid te geraken. Maw ik durf de toekomst niet te voorspellen. En ben er bijlange niet zeker van dat de linkse kerk, die erin gelukt is om de katholieke kerk tot een absoluut minimum te herleiden, hetzelfde gaat kunnen herhalen met den islam. Het zou wel eens kunnen dat den islam, de linkse kerk, tot een minimum zal herleiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op het gevaar af dat iemand mij verkeerd zal citeren, toch deze poging om het hilarische in jouw simpel ideaalbeeld op de korrel te nemen, en jouw een ideetje aan te doen. En om geheel in het topic te houden, laat ons starten bij; buh bah uhh waarom niet: Kinderbijslag. Als we nu eens om de vergrijzing tegen te gaan, en om jouw kweek programma een beetje steun te geven de gerechtigde pensioen leeftijd omdopen tot: de kweek leeftijd. En de pensioenuitkering vervangen door kweekbijslag. Immers, las ik niet in de krant dat zelfs een 70 jarige madam een tweeling kan krijgen. Dus, om kort te zijn, van zodra dat het gezin een kindje krijgt, bereiken ze de gerechtigde kweekleeftijd. Ze worden daarbij ongenadig op pre-brug-kweek gezet en krijgen levenslang een kweekbijslag. Dit gaat de vergrijzing tegen op twee fronten. Enerzijds zal er door het kweekprogramma en de daarbij horende kweekbijslag meer kindjes geboren worden. Anderzijds verdwijnen alle gepensioneerden uit de statistieken. Want, zoals we allemaal weten, er bestaat geen leeftijd die rechtvaardigt om zich aan het kweekprogramma te onttrekken. Daarbij zullen we ook de industrie en het wetenschappelijk onderzoek dat de maximale kweekleeftijd zal optrekken maximaal en onvoorwaardelijk steunen.
![]() |
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vooral de "Migrantenquote bei Kindern bis zwei Jahre" vind ik schrikbarend. Kunnen we geen Schutzstaffel - Rasse und Siedlungshauptamt rond die problematiek opzetten. Gewoon om betere data te vergaren.
![]() |
![]() |