Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 augustus 2008, 15:46   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Zo is dat, twee generaties na de deze zal er weinig van dat moslimgeloof overschieten.

Let op, vele van die mensen hebben ernstige twijfels waarvan er een aantal die twijfel compenseren naar fanatisme. Maar voor de rest zal het moslimgeloof een stille dood sterven zoals ook het katholieke geloof aan het sterven is.
Ik wil U héél graag geloven.

Daarom dat er ook hoe langer hoe minder hoofddoeken te zien zijn, want uiteraard droegen de eerste gezinherenigers allemaal een hoofddoek en nu hun dochters niet meer.

Daarom dat er hoe langer hoe minder moskees gebouwd of gevraagd worden, want de tweede en derde generatie heeft die toch niet nodig.

Daarom dat de integratie zo vlot verloopt dat ze geen halal eten moeten aanbieden om de kinderen toch maar het normale schoolprogramma te laten volgen.

Daarom dat de ambtenaren automatisch normale kleding dragen als ze een loketfunctie hebben

Daarom dat er geen moslimas met sjaal op hun pasfoto willen staan

Daarom dat geallochtoniseerde gemeenten zoals Saharabeek en Mollahbeek, Borgerocco of de Gentse turkenbuurten een parel van toekomstvisie zijn waar de verrijking écht voelbaar is.

Kortom: zoals je zegt, het gaat écht de goede weg op.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 16 augustus 2008 om 15:47.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 16:17   #42
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik wil U héél graag geloven.
Doet u dat maar met een gerust hart.

Citaat:
Daarom dat er ook hoe langer hoe minder hoofddoeken te zien zijn, want uiteraard droegen de eerste gezinherenigers allemaal een hoofddoek en nu hun dochters niet meer.
Het maakt niet uit hoe gek men het de dag van vandaag maakt, het gaat er over dat de volgende twee generaties mijlen ver af zullen staan van de huidige situatie.

Citaat:
Daarom dat er hoe langer hoe minder moskees gebouwd of gevraagd worden, want de tweede en derde generatie heeft die toch niet nodig.
Wederom, twee generaties verder wordt men niet automatisch Moslim omdat het hier volstaat met moskeeên. In tegendeel, beter opleiding en scholing van de mensen zal dit tegengaan.

Citaat:
Daarom dat de integratie zo vlot verloopt dat ze geen halal eten moeten aanbieden om de kinderen toch maar het normale schoolprogramma te laten volgen.
Integratie met een Moslimcultuur is sowieso niet mogelijk als men vertrekt vanuit een Christelijke.

Citaat:
Daarom dat de ambtenaren automatisch normale kleding dragen als ze een loketfunctie hebben
Individueel fanatisme vandaag de dag zal weinig mensen beinvloeden, en zeker niet binnen 30 a 40 jaar.

Citaat:
Daarom dat er geen moslimas met sjaal op hun pasfoto willen staan.

Daarom dat geallochtoniseerde gemeenten zoals Saharabeek en Mollahbeek, Borgerocco of de Gentse turkenbuurten een parel van toekomstvisie zijn waar de verrijking écht voelbaar is.

Kortom: zoals je zegt, het gaat écht de goede weg op.
Neen, dat zeg ik niet, het gaat verergeren totdat de potentiele Moslim'er te goed is opgeleid om nog voor die zever te vallen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 19:21   #43
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Bwah, ik vind dat nog zo erg niet. Dan kunt ge over enkele jaren tenminste eens door West-Vlaanderen rijden in uw cabrio zonder dat ge last hebt van de stank van varkenskwekerijen.
Oud 16 augustus 2008, 19:24   #44
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Daar zeg je nu wel wat. In het huidige politieke klimaat krijg je nog eerder een varkensvleesverbod, dan een halalverbod.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 19:55   #45
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Neen, dat zeg ik niet, het gaat verergeren totdat de potentiele Moslim'er te goed is opgeleid om nog voor die zever te vallen.
Het is wel wat breder dan opleiding alleen. Gaan ze Mohammed zien, eens ze beter gaan opgeleid zijn ? Waarom geloven mensen ? Waarom hechten mensen belang aan hun groepsgevoel ? Hoe werkt het fenomeen van sociale kontrole ?
Bijkomend probleem is dat de moslim er blijkbaar zeer weinig behoefte aan heeft om opgeleid te geraken.
Maw ik durf de toekomst niet te voorspellen. En ben er bijlange niet zeker van dat de linkse kerk, die erin gelukt is om de katholieke kerk tot een absoluut minimum te herleiden, hetzelfde gaat kunnen herhalen met den islam.
Het zou wel eens kunnen dat den islam, de linkse kerk, tot een minimum zal herleiden.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 20:17   #46
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666
Mijn "simpel" ideaalbeeld :
1/ gewone gezinnen autochtonen met elk 3 �* 4 kinderen................
Man, man. Sta mij toe tot het aantrekken van mijn Geert Hoste schoenen, die met stalen tippen en vedertjes om eens lekker te kietelen. Niet te verwarren met de fuckme botjes.

Op het gevaar af dat iemand mij verkeerd zal citeren, toch deze poging om het hilarische in jouw simpel ideaalbeeld op de korrel te nemen, en jouw een ideetje aan te doen.

En om geheel in het topic te houden, laat ons starten bij; buh bah uhh waarom niet: Kinderbijslag.
Als we nu eens om de vergrijzing tegen te gaan, en om jouw kweek programma een beetje steun te geven de gerechtigde pensioen leeftijd omdopen tot: de kweek leeftijd. En de pensioenuitkering vervangen door kweekbijslag. Immers, las ik niet in de krant dat zelfs een 70 jarige madam een tweeling kan krijgen. Dus, om kort te zijn, van zodra dat het gezin een kindje krijgt, bereiken ze de gerechtigde kweekleeftijd. Ze worden daarbij ongenadig op pre-brug-kweek gezet en krijgen levenslang een kweekbijslag. Dit gaat de vergrijzing tegen op twee fronten. Enerzijds zal er door het kweekprogramma en de daarbij horende kweekbijslag meer kindjes geboren worden. Anderzijds verdwijnen alle gepensioneerden uit de statistieken. Want, zoals we allemaal weten, er bestaat geen leeftijd die rechtvaardigt om zich aan het kweekprogramma te onttrekken. Daarbij zullen we ook de industrie en het wetenschappelijk onderzoek dat de maximale kweekleeftijd zal optrekken maximaal en onvoorwaardelijk steunen.
Oud 23 september 2008, 15:57   #47
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Het is vreseelijk moeilijk om betrouwbare cijfers te vinden over alles wat met immigratie te maken heeft. Niet alleen bij ons, het is zo in alle buurlanden.
Soms lijkt het wel alsof de overheden mikken op gewilde onwetendheid ( wir haben es nicht gewusst ). Zo is er niets bekend over het aandeel van Ausländerkriminalität.
En zal bij de komende Duitse volkstelling het hemd van je lijf gevraagd worden maar wat niet gevraagd mag worden is 'religie' of land van herkomst.
Er zijn nu getallen gepubliceerd bij
http://www.stern.de/politik/deutschl...uf/634119.html

Migranten in Deutschland: 15,3 Millionen;
Anteil der Migrantenfamilien: 27 Prozent;
Migrantenquote bei Kindern bis zwei Jahre: 34 Prozent;
Migranten ohne Berufsabschluss: 44 Prozent;
Migranten im Alter zwischen 22 und 24 Jahren ohne Berufsabschluss: 54 Prozent;
türkische Migranten ohne Berufsabschluss: 72 Prozent;
erwerbslose Migranten: 29 Prozent;
einkommensschwache Migranten: 43,9 Prozent;
Migranten in Armut: 28,2 Prozent;
Migrantenkinder in Armut: 36,2 Prozent;
türkische Migrantenkinder mit Misshandlungen und schweren Züchtigungen in den Familien: 44,5 Prozent;
Berliner Migrantenkinder mit Förderbedarf in deutscher Sprache: 54,4 Prozent;
Migrantenquote an der Eberhard-Klein- Schule, Berlin-Kreuzberg: 100 Prozent;
Migrantenanteil bei Jugendlichen mit über zehn Straftaten in Berlin: 79 Prozent.
Ja, er is echt een gebrek aan goede statistieken die aantonen dat Europa angstaanjagend snel een islamitisch continent wordt.

Vooral de "Migrantenquote bei Kindern bis zwei Jahre" vind ik schrikbarend. Kunnen we geen Schutzstaffel - Rasse und Siedlungshauptamt rond die problematiek opzetten. Gewoon om betere data te vergaren.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be