![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik dit zo zie hier hé, dan denk ik: Belgen zijn masochisten zonder zelfrespect.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Gevaert is een dopinggeval?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en op de Olympische Spelen gaat het echt enkel en alleen over sport hoor, niet over politiek. dus ja, ik supporter voor Kim Gevaert, ja ik kijk uit naar wereldprestaties, gelijk van welk land.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() ²
veiligheidshalve haar afscheid al afgekondigd ze zijn niet op één hand te tellen hoor de atleten die de Chinese dopingcontrole vrezen ... alleen de invloed van de pro-chinese J Rogge kan Belgie hier nog redden Laatst gewijzigd door Anna List : 21 augustus 2008 om 14:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dan nog, stel dat Hellebaut voor goud gaat, wat dus wel een wereldprestatie zou zijn, moet ik dan triest zijn? ik zie echt niet in waarom. het is een Vlaamse, ik kan er me mee indentificieren dus ik supporter ervoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kom kom, niet beginnen muggeziften he...
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ivm dopingvrees of wat?
![]() Dat is wel een zware beschuldiging... heb je daar enige bron/aanleiding voor?
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, als ze doping neemt, zal het niet meer zijn dan de andere hoor. jij denkt toch niet dat de wereldprestaties van de Jamaicanen zuiver zijn????
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig hoe je mijn woorden hier aan het verdraaien bent. Ik zeg je dat het een petitie was voor het behoud van het Belgische status-quo en jij maakt er meteen een petitie tegen het behoud van België an sich van. Kan het nog intellectueel oneerlijker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
![]() En phelps die zit aan het natuurlijk oppepmiddel ADHD das ook niet eerlijk hé ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja, alles kan hé. maar toch, iedereen dacht dat ook van Carl Lewis....
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof je zelf niet weet dat de splitsing van België bij de regeringsonderhandelingen geen moment aan de orde geweest is. Hou je niet van de domme, alsjeblieft. Het was gewoon een petitie tégen de Vlaamse vraag naar een staatshervorming die om de goedgelovige massa mee te krijgen verkocht is als een petitie voor het behoud van en tégen de splitsing van België, meer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat inhoudt dat je daar medicatie tegen mag nemen (rilatine) ... vulgariserend ook wel eens speed genoemd ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een overzicht van alle 'gestopte of afhakende ' sporters voor Peking ... henin kwam daar ook in voor trouwens ... tamelijk hallucinant artikel, maar ja topsport zeker .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er bewijzen van dopinggebruik tav Gevaert ?? Indien niet, sla je maar een belachelijk figuur.
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() zie mijn #57
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg of er bewijzen waren. Ik vroeg niet naar een artikel van één of andere journalist.