![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Partijlid
|
![]() Correctie : het blok heeft al jaren militanten die zich met man en macht voor de partij inzetten.
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is het dan toch waar dat VBers niet (meer) kunnen lachen ?
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is moeilijk om in het huidige politieke circus nog veel humor te zien ...
![]() Als je al jaaaaren dezelfde clowns bezig ziet ...
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eens aan, een echte belg die alleen maar leest wat hij wilt lezen. Nu val ik helemaal van mijn stoel se.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als de andere partijen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben die ook 30 aliassen?
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die staan bij mijn weten niet wekelijks in humo o.i.d. met lezersbrieven.
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() Heb het artikel volledig gelezen en het lijkt me goed onderbouwd en duidelijk dat de mannen van de humo zeker zijn van hun stuk (om mogelijke rechtszaken zeker te kunnen winnen).
Het verwondert me in elk geval totaal niet. Ideale manier om een maatschappij nog meer te verzuren dan ze al is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ge gaat hier toch niet beweren dat den humo een vlaamsgezind magazine is? enfin.. ik vond het wel een goed 'artikel', maar ze vestigden naar mijn mening iets te erg op het 'Vlaams Belang' ipv het probleem aan te kaarten... op de voorpagina stond de VB-vlag met daarop zo'n slogan... VB-bashing ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 27 augustus 2008 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat het antwoord dus "Nee" was. Je moet durven "nee" zeggen in 't leven. Zo moeilijk is dat niet.
![]() |
![]() |
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn beste Distel... ge hebt gelijk. Maar het toppunt is dat die kranten die dat in het nieuws brengen zelf niet vies zijn van manipulatie. Vandaag bracht zelfs De Standaard hierover een bericht.
Laten we nu eens de manipulatie nagaan bij De Standaard. Sedert enkele jaren hebben ze een forum waarop iedereen(?) zijn berichten kan zetten. Dat is al niet correct. Uw bericht moet eerst passeren langs de censuur. Uit die gecensureerde brieven wordt dan een selectie gemaakt die in ‘Lezersbrieven’ van De Standaard gezet wordt. Als er in ‘politiek-correcte’ materies 997 brieven tegen zijn en 3 voor, dan zullen die 3 ALLEMAAL gepubliceerd worden en misschien 1 of 2 van die andere…op voorwaarde dat ze niet teveel tegen zijn. Bij het ontstaan van dit forum merkte ik eveneens op dat bestaande berichten nadien uitgezuiverd werden, kwestie van het nageslacht geen ‘verkeerd’ idee te geven over de relatieve aantallen van pro en contra. Conclusie: het zijn zeker niet onze kranten die moeten overlopen van verontwaardiging over de manipulatie bij de media….En dan hebben we het nog niet over radio, TV… |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof Belgie niet de meetkundige plaats van brainwashing is. Alsof de vrt geen regimezender is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Ik ben wel een humo-lezer.. int bad zo... brains op 0 !
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() de bladeren 'absorberen' ook te veel waterdamp! ![]() tboekje weegt zwaarder als ik uit bad kom ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk maar naar La Wallonie.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |