Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2008, 18:34   #41
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
In Zweden zijn er ook al moslimstemmen opgegaan om de Zweedse vlag aan te passen: dat kruis is namelijk voor hen een belediging. Want volgens de moslims is hun Jezeke profeet helemaal niet aan het kruis gestorven.
sjonges sjonges toch, waar halen ze het toch he?
of liever

waar haal jij het toch altijd?
Oud 27 augustus 2008, 18:50   #42
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Gewoon een vlag uithangen bij je thuis of op de achterbank van je wagen leggen. Eens zien hoelang dit getolereerd wordt. En als de politie er mij op zou aanspreken dan wil ik zien welke argumenten die boven gaan halen.

Dan kan je 's morgens gegarandeerd glas opkuisen ...

Verder is het net als waardevolle zaken in je auto laten liggen , dat is aanleiding geven tot vandalisme of inbraak ...
Dus dat argument kan de politie alvast gebruiken ...Zeker in buurten waar een wagen met een VL-sticker al regelmatig een beurt met een sleutel of dergelijk krasinstrument krijgt ...

Als je daarentegen een vlag achter je raam hebt hangen kunnen ze met hetzelfde argument afkomen , maar ze binnenlaten en de vlag laten verwijderen zit er niet in ... Laat ze maar de nodige papieren tevoorschijn toveren om het te wettigen ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 20:05   #43
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
sjonges sjonges toch, waar halen ze het toch he?
of liever

waar haal jij het toch altijd?
tja, ik lees veel natuurlijk.

Spijtig genoeg kan ik je zomaar niet één twee drie een link geven.

your google is as good as mine!

(probeer het vooral in het Engels, ik meen dat het een engels artikel was).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 21:21   #44
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mja , en als je bron uit een boek komt (Voor degenen die na de opkomst van internet zijn geboren : een papieren ding waar vroeger allerlei info in stond)
kan je een link al vergeten ... Dan kan je geen bron geven en zijn ze dus niet tevreden ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
Oud 27 augustus 2008, 21:30   #45
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Mja , en als je bron uit een boek komt (Voor degenen die na de opkomst van internet zijn geboren : een papieren ding waar vroeger allerlei info in stond)
kan je een link al vergeten ... Dan kan je geen bron geven en zijn ze dus niet tevreden ...

Nog nooit van een ISBN nummer gehoord? Veel lezen zal er bij jou ook niet inzitten ....
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2008, 21:39   #46
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Nog nooit van een ISBN nummer gehoord? Veel lezen zal er bij jou ook niet inzitten ....
En hoe gaat me dat helpen om bladzijde zoveel en zoveel uit dat boek en uit dat andere boek aan m'n medeforummer te laten zien ???
Verwijzen naar een boek is 1 , maar daarmee is die bron voor de ander nog niet nagekeken hé ... Of verwacht u dat iedereen onmiddelijk datzelfde boek gaat kopen om de bron te kunnen checken ???
Oud 27 augustus 2008, 21:49   #47
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
En hoe gaat me dat helpen om bladzijde zoveel en zoveel uit dat boek en uit dat andere boek aan m'n medeforummer te laten zien ???
Verwijzen naar een boek is 1 , maar daarmee is die bron voor de ander nog niet nagekeken hé ... Of verwacht u dat iedereen onmiddelijk datzelfde boek gaat kopen om de bron te kunnen checken ???
Vanaf het moment dat jij de juiste verwijzing communiceert, heb je de hete aardappel doorgegeven. Vanaf dan wordt dit het probleem van je medeforummer. Of ga jij je boekenwijsheid waar jij moeite voor gedaan hebt, verdoezelen, omdat die andere alleen een beperkte html pagina of een mail wil of kan lezen???

Je kan de bladzijde ook scannen, maar das al een toegeving.
Oud 27 augustus 2008, 22:01   #48
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanaf het moment dat jij de juiste verwijzing communiceert, heb je de hete aardappel doorgegeven. Vanaf dan wordt dit het probleem van je medeforummer. Of ga jij je boekenwijsheid waar jij moeite voor gedaan hebt, verdoezelen, omdat die andere alleen een beperkte html pagina of een mail wil of kan lezen???
Je kan nu moeilijk gaan verwachten dat je midden in een discussie op zoek moet naar een pagina in een boek ook ...
En ik heb wel enkele e-boeken , maar ik denk niet dat er al bibliotheken hun boeken online hebben staan . Ergens zou dat wel handig zijn, maar dan zitten we met onderstaand probleem
Citaat:
Je kan de bladzijde ook scannen, maar das al een toegeving.
Dat gaat niet denk ik ... Vermoedelijk kom je dan weer in aanvaring met dat auteursrecht ...
Oud 27 augustus 2008, 22:08   #49
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je kan nu moeilijk gaan verwachten dat je midden in een discussie op zoek moet naar een pagina in een boek ook ...
En ik heb wel enkele e-boeken , maar ik denk niet dat er al bibliotheken hun boeken online hebben staan . Ergens zou dat wel handig zijn, maar dan zitten we met onderstaand probleem

Dat gaat niet denk ik ... Vermoedelijk kom je dan weer in aanvaring met dat auteursrecht ...
Waarom niet? Waarom moeten alle discussies snel gaan? Het gaat toch over de inhoud?

Er is een groot verschil tussen een blad scannen en die aan één persoon via mail toe te sturen en die gescande pagina op een internetsite te zetten. En dan nog, voor wat dat laatste betreft. Ik denk dat de meeste auteurs daar geen erg in zouden hebben, tenzij je pagina na pagina hun boek op het internet zet.
Oud 27 augustus 2008, 22:20   #50
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet? Waarom moeten alle discussies snel gaan? Het gaat toch over de inhoud?

Er is een groot verschil tussen een blad scannen en die aan één persoon via mail toe te sturen en die gescande pagina op een internetsite te zetten. En dan nog, voor wat dat laatste betreft. Ik denk dat de meeste auteurs daar geen erg in zouden hebben, tenzij je pagina na pagina hun boek op het internet zet.
Via mail opsturen is verdelen aan derden hé , als ze echt willen is dat ook weer prijs ...
't Is een ingewikkeld toestandje ...Auteurs zullen het niet al te erg vinden , het zou hun idee wat meer uitbrengen , de grijpgraaguitgevers gaan daar eerder over struikelen ...
Boeken zijn voorlopig nog een probleem voor 't i-net , zeker degenen die niet zomaar in de handel te vinden zijn ...
Oud 27 augustus 2008, 22:45   #51
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Via mail opsturen is verdelen aan derden hé , als ze echt willen is dat ook weer prijs ...
't Is een ingewikkeld toestandje ...Auteurs zullen het niet al te erg vinden , het zou hun idee wat meer uitbrengen , de grijpgraaguitgevers gaan daar eerder over struikelen ...
Boeken zijn voorlopig nog een probleem voor 't i-net , zeker degenen die niet zomaar in de handel te vinden zijn ...
binnen 50 jaar worden boeken toch gewoon via een usb stickje rechtstreeks in ons hoofd gegoten? hoeven we al niet meer naar school en kan iedereen eens de echte geschiedenis van Vlaanderen, haar beweging en haar grondstroom leren. Tenzij we het beheer daarvan aan België overlaten Of Maingain een enorm virus uitvindt getitel 'FDF/BXL-666'.
Oud 27 augustus 2008, 22:50   #52
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
binnen 50 jaar worden boeken toch gewoon via een usb stickje rechtstreeks in ons hoofd gegoten? hoeven we al niet meer naar school en kan iedereen eens de echte geschiedenis van Vlaanderen, haar beweging en haar grondstroom leren. Tenzij we het beheer daarvan aan België overlaten Of Maingain een enorm virus uitvindt getitel 'FDF/BXL-666'.
Voor mensen zoas jij lijkt me dat een mooi systeem. Er zijn dan ook weinig kosten aan.
Oud 27 augustus 2008, 23:26   #53
FDM
Banneling

Standaard

De executie van Groot Brittannië : bij ons al jaren gekend als : kruipen voor de buitenlander
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2008, 10:47   #54
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Rechts doet dat al honderd jaar: kruipen voor het buitenlands grootkapitaal.
Oud 28 augustus 2008, 11:40   #55
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Een vlag wordt weggehaald omdat het migratiebeleid stinkt. Lijkt de conclusie van Pelgrim Van De Cauter te zijn: het is de schuld van rechts en het grootkapitaal.

Wat is dat toch met die fundamentalisten...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes

Laatst gewijzigd door Distel : 28 augustus 2008 om 11:40.
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2008, 12:01   #56
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Een vlag wordt weggehaald omdat het migratiebeleid stinkt. Lijkt de conclusie van Pelgrim Van De Cauter te zijn: het is de schuld van rechts en het grootkapitaal.

Wat is dat toch met die fundamentalisten...
allez! lees even waar het over gaat, en vooral het stukje van Gates of Vienna:

http://www.google.be/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=

wie heeft er nu ineens een probleem met vlaggetjes?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 28 augustus 2008, 14:46   #57
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Voor mensen zoas jij lijkt me dat een mooi systeem. Er zijn dan ook weinig kosten aan.
Mooie illustratie van het "wij-zij" denken van deze adept van het objectivisme.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2008, 15:36   #58
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
tja, ik lees veel natuurlijk.

your google is as good as mine!

(probeer het vooral in het Engels, ik meen dat het een engels artikel was).
tja misschien eens andere dingen gaan lezen?

google... de bron van alle wijsheid en van alle onzin
Oud 28 augustus 2008, 15:41   #59
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

tja, ik léés tenminste. jij niet zo te zien.

http://www.google.be/search?hl=nl&q=...e+zoeken&meta=

Oud 29 augustus 2008, 15:04   #60
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:

Vandaar dat circe onze GROOTSTE expert is geworden in het onderscheiden van onzin en belangrijk materiaal

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be