Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2008, 12:46   #41
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik had me er persoonlijk minder aan geërgerd als ze correct Nederlands gebruikt zouden hebben en mosten sommige van hun beweringen en uitspraken er niet staan. Laatste keer dat ik keek behoorde Wezembeek-Oppem toch noch tot de Vlaamse rand.
correct Nederlands?

mo(e)sten => mochten
toch noch => nog

Laatst gewijzigd door azert : 28 augustus 2008 om 12:50.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2008, 12:49   #42
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik had me er persoonlijk minder aan geërgerd als ze correct Nederlands gebruikt zouden hebben en mosten sommige van hun beweringen en uitspraken er niet staan. Laatste keer dat ik keek behoorde Wezembeek-Oppem toch noch tot de Vlaamse rand.
Als hun niveau van Nederlands schrijven van hetzelfde is als het uwe hebben ze hun geen zorgen te maken zeker?
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2008, 14:04   #43
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
Als hun niveau van Nederlands schrijven van hetzelfde is als het uwe hebben ze hun geen zorgen te maken zeker?
-klapt in zijn handen- bravo, zo een hoogstaand niveau van argumentatie, moet ik nu onder de indruk zijn omdat ik eens een schrijffout maak? Het zegt veel over jullie twee als je enkel op de vorm en niet op de inhoud kan reageren.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2008, 14:08   #44
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
-klapt in zijn handen- bravo, zo een hoogstaand niveau van argumentatie, moet ik nu onder de indruk zijn omdat ik eens een schrijffout maak? Het zegt veel over jullie twee als je enkel op de vorm en niet op de inhoud kan reageren.
Ge moogt kiezen welke van uw 2 reacties van een hoogstaand niveau zouden zijn.
Oud 28 augustus 2008, 14:14   #45
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ge moogt kiezen welke van uw 2 reacties van een hoogstaand niveau zouden zijn.
In welke zin dan wel? 1 zin refereert naar het onderwerp van dit topic, wat ik ervan denk, jullie post daarentegen is een reactie zonder relevantie tot het topic, gewoon een reactie op de vorm omdat je blijkbaar voor de rest niets te zeggen hebt, ik zou zelfs durven zeggen dat het een persoonlijke aanval is (en ik citeer: persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp)), mijn andere post is een reactie op een post waaraan ik me erger door het gebrek aan inhoud. En ik heb een hekel aan hypocrieten, ik zal zelf zelden schrijffouten corrigeren omdat ik er soms zelf maak, dan maak je jezelf gewoon belachelijk, jullie posts lezende kunnen jullie er zelf beter ook mee stoppen.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 28 augustus 2008 om 14:16.
Oud 28 augustus 2008, 14:20   #46
monza
Gouverneur

Standaard

"Ik had me er persoonlijk minder aan geërgerd als ze correct Nederlands gebruikt zouden hebben"

Is dit dan on-topic? Zo ja dan is mijn reactie op die van u geen persoonlijke aanval zoals u beweert. EN anders moet u maar gaan klagen bij een mod en zal ik het wel merken.
Oud 28 augustus 2008, 14:29   #47
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
"Ik had me er persoonlijk minder aan geërgerd als ze correct Nederlands gebruikt zouden hebben"

Is dit dan on-topic? Zo ja dan is mijn reactie op die van u geen persoonlijke aanval zoals u beweert. EN anders moet u maar gaan klagen bij een mod en zal ik het wel merken.
Vermis ik het had over de site en de inhoud van deze organisatie is mijn post on-topic. Uw post daarentegen ging niet over het onderwerp, droeg niets bij tot de discussie en ging enkel over de vorm van een van de posts, toch een een zekere nuance.
Oud 28 augustus 2008, 14:37   #48
monza
Gouverneur

Standaard

U had het over het al dan niet correct gebruiken van de taal, dit is noch inhoudelijk noch draagt het bij tot de discussie en omdat u dan zelf het deksel op de neus krijgt, begint u dan maar wat te zeuren over strafpunten.
Oud 28 augustus 2008, 14:58   #49
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik had me er persoonlijk minder aan geërgerd als ze correct Nederlands gebruikt zouden hebben en mochten sommige van hun beweringen en uitspraken er niet staan. Laatste keer dat ik keek behoorde Wezembeek-Oppem toch nog tot de Vlaamse rand.
Even mezelf geciteerd, had ik het ergens over een persoon? Neen, ik had het over het onderwerp van het topic, merk ook op dat ik het niet uitsluitend over de taal had, ik heb wat u blijkbaar genegeerd hebt onderlijnd voor uw gemak. Dus beweren dat mijn post niet relevant is wanneer ik het heb over de site van "de bretel van Brussel" lijkt me wat raar. Ik dreig ook neit met strafpunten, ik vermeld gewoon dat tot nader order we verwacht worden te reageren op de inhoud van posts en niet op de persoon. Kunnen we dan nu terug naar het onderwerp gaan of als je wil verdergaan, doe het dan in PM's zodat dit topic terug on-topic kan gaan.
Oud 29 augustus 2008, 06:07   #50
azert
Perm. Vertegenwoordiger VN

azert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Even mezelf geciteerd, had ik het ergens over een persoon? Neen, ik had het over het onderwerp van het topic, merk ook op dat ik het niet uitsluitend over de taal had, ik heb wat u blijkbaar genegeerd hebt onderlijnd voor uw gemak. Dus beweren dat mijn post niet relevant is wanneer ik het heb over de site van "de bretel van Brussel" lijkt me wat raar. Ik dreig ook neit met strafpunten, ik vermeld gewoon dat tot nader order we verwacht worden te reageren op de inhoud van posts en niet op de persoon. Kunnen we dan nu terug naar het onderwerp gaan of als je wil verdergaan, doe het dan in PM's zodat dit topic terug on-topic kan gaan.
Wie schrijft dat hij zich ergert aan spelfouten van iemand anders, doet er goed aan om er dan zelf geen te maken.
azert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2008, 08:00   #51
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En moedwillig negeert u dan wel de tekst die voor uw onderlijnde tekst staat.
Bravo!
Oud 29 augustus 2008, 08:16   #52
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
En moedwillig negeert u dan wel de tekst die voor uw onderlijnde tekst staat.
Bravo!
Niet dat ik echt iets anders van jullie verwacht had als het over jullie heilige Waaltjes en brusselaartjes gaat maar ikz al toch nog een laatste poging doen.

Azert, iedereen maakt al eens schrijffouten, maar ik mag toch verwachten dat men voor een website voo zo een evenement even nakijkt of ze geen fouten gemaakt hebben. Je zou ook minder belachelijk overkomen moest je tenminste ook even op de inhoud reageren in plaats van enkel op de vorm.

En jij negeert helemaal wat ik geschreven heb Andev, bravo! Ik zie simpelweg je punt niet vermits 1) de opmerking over de vorm sloeg weer op de site van het onderwerp 2) Het was niet het enige element van de post. En gelieve nu eens te stoppen met spammen (dit kan je nu nauwelijks gerelateerd tot het onderwerp noemen) en zoals ik gevraagd heb dit in pm verder te zetten.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 29 augustus 2008 om 08:17.
Oud 29 augustus 2008, 09:36   #53
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Van Dale
Citaat:
bre·tel (de; bretellen, bretels; bretelletje)
1 elk van de draagbanden voor broeken of rokken om het afzakken daarvan te beletten

Duidelijk : de Brusselaars willen niet in hun bloot gat gezet worden !
Oud 29 augustus 2008, 10:00   #54
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Van DaleDuidelijk : de Brusselaars willen niet in hun bloot gat gezet worden !
Mogelijk, wat zouden de Brusselaars doen moesten de Burgemeesters van de Vlaamse gemeentes die ze bezoeken de doortocht verbieden zoals men met de gordel wou doen (niet dat ik denk dat men dit zou doen, gewoon een theoretisch scenario)? Ik kan me al wat reacties inbeelden...
Oud 29 augustus 2008, 15:09   #55
Ongetemde Leeuw
Gouverneur

Ongetemde Leeuw's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Ongetemde Leeuw
Standaard

Citaat:
Mogelijk, wat zouden de Brusselaars doen moesten de Burgemeesters van de Vlaamse gemeentes die ze bezoeken de doortocht verbieden zoals men met de gordel wou doen (niet dat ik denk dat men dit zou doen, gewoon een theoretisch scenario)? Ik kan me al wat reacties inbeelden...
fascistes!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be