![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik neem aan dat ze zich allemaal baseren op dezelfde bron. De meeste kranten bestaan voor 80% uit zaken die ze herschrijven van andere kranten of overnemen van persbureaus. |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind iets zeer ongelooflijks in dit verhaal.
Die Fransman, die gaat toch niet gaan eten in de eerste de beste frituur ..?? En ik heb zo'n vaag vermoeden dat alle, maar dan ook alle Brugse degelijke restorants beschikken over degelijk opgeleid personeel. En die opleiding voorziet in een uiterst strikte regel: klant is koning ... Neen, daar klopt iets niet in dat verhaal. (en wat lezen we daar in le swaar: de brave man geeft verder geen details, om geen olie op het vuur te gooien ... how how jongens, met 1000 chinezen, maar niet met den deze ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#45 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
vermits de klant enkel Frans verstond, moet de kelner hem sowieso in het frans hebben toegesproken... toch? Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 september 2008 om 17:51. |
||
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Maar de Vlaming hangt dat niet aan de grote klok, Le Soir gebruikt dat weer om ons zwart te maken en op hun forum krijgen we weer alle vooroordelen over ons.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
is het echt zo erg om Frans te spreken tegen een toerist?
zoals die brusselse die er prat op ging dat ze tweetalig frans-engels was , die verdiende een luikse wafel op haar gezicht |
|
|
|
|
|
#49 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Eén ding staat vast zelfs Le Monde neemt soms ongenuanceerd info over uit Le Soir.
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die kelner volgde de gewone blokredenering: "Die vreemdeling is maar een gast en dus moet hij zich in Vlaanderen aanpassen". Laatst gewijzigd door filosoof : 2 september 2008 om 20:44. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Minister-President
|
Een kelner heeft niets te vertellen, een kelner wordt betaald om te werken, zijn baas en de klanten van zijn baas te plezieren en voor de rest niets. En als hij hiermee niet akkoord is, dat hij het aftrapt.
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 september 2008 om 20:48. |
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In elk geval moet Frans als verplichte tweede taal afgevoerd worden, liefst vandaag nog, maar als Vlaamse leerlingen en studenten liever Spaans of Duits of welke andere taal dan ook zouden willen studeren als éérste vreemde taal, dan moeten ze dat kunnen. Zelfs als ze voor Chinees, Hindi, Pools, Fins, Deens, Arabisch, Turks, ... zouden opteren. Nog véél belangrijker vind ik een degelijk onderricht van het Algemeen Nederlands. Een verdubbeling van het aantal uren zal wel een beetje overdreven zijn, maar er mag toch wel wat meer gedaan worden opdat de Vlamingen hun eigen taal beter zouden beheersen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ook niet. Ik praat Nederlands.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 3 september 2008 om 23:49. |
|
|
|
|
|
#56 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verdorie zeg! die partij heeft nogal succes!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dat past gewoon in het kader van moedwillige imagobeschadiging van Vlamingen/Vlaanderen hier in België en in het buitenland door onze Franstalige media, Le Soir op kop.
|
|
|
|
#58 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op het forum van Le Soir probeerde ik gisteravond nog een reactie te plaatsen. Belangrijkste punt in de reactie: de naam van het restaurant.
Géén naam van het restaurant = geen geloofwaardigheid. Deze morgen staat de reactie er nog niet, terwijl er in andere draden van het forum toch al véél recentere reacties gepubliceerd werden. Ik heb het nu nogmaals geprobeerd. Ik ben benieuwd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De chinees om de hoek spreekt ook geen frans.
Zal ik hem ineens even gaan aangeven bij Le Soir?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|