![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Nog een draad die ten overvloede bewijst hoe onzinnig het door flaminganten en wallinganten gewilde taalfederalisme wel is. Daar heeft men nu al bijna 30 jaar aan verloren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burgemeester
|
![]() met belgie in stand proberen te houden hebben we al veel meer tijd verloren.
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() juist... laat het franstalige taalimperialisme en grondgebied-opeisen dus stoppen !
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het federalisme tout court is onzinnig. Hoog tijd om Belgique dus op te blazen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Weeral reageer je, door rancune gedreven, aldus dat je off topic blijft, terwijl je ook hier op had kunnen reageren:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=35
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Of ? Moet ik je eerst mijn paswoord lenen zodat je een paar posts onder mijn nick kan plaatsen die overeenkomen met die 'andere werkelijkheid' in jouw hoofd ? Je loopt naast je schoenen. Als je een reden zoekt waarom ik jouw niet zou mogen, zodat je in reactie een oorlogje kan beginnen, laat het dan een reden zijn die je kan aantonen. Om te vechten moet je met tweeën zijn. En het begint meer en meer een feit te zijn dat jij de enige bent die met getrokken vuisten naar de bliksems staat te kijken. Tja. 't Is jouw leven.
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, maar zonder België stonden Vlaanderen en Wallonië al een pak verder.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Graag gedaan. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=35
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen heeft het niet slecht. Maar ik ben solidair met ons Waals broedervolk, dat wél een van de armzalige regios in Europa is, uitsluitend te danken aan de bourgeoisie van Bruxo-Belgique waar jij de grote verdediger van bent. De morele verantwoordelijkheid van het faillisement van ons Waals broedervolk, zowel economisch als cultureel, ligt bij brussel-imperialisten als jij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bevestigd. Je leeft in je eigen wereldje waarin je jouw woorden op iemand plakt en die voor de waarheid neemt. En jij maakte het topic dat wat het nu is. Ik antwoord op iets wat jij hier in dit topic schrijf. Zeggen dat ik off topic ga is 't zelfde als bekennen dat je off topic bent gegaan. (sic)
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1) de rancune druipte er af, voor de tweede keer stelt u uw hypocrisie ten toon 2) Je stelt dat een federale kieskring BHV oplost, waarop ik opmerk dat het enkel BHV oplost voor die 15 zetels maar niet voor de 150. Dus wat is het dan he, Einstein? 3) je wil niet vechten, maar je bent wel goed bezig. Ik doe niet meer mee met uw puberale spelletjes hoor. Ik verkies gesprekspartners die niet tegelijk warm en koud blazen. Vecht jij maar verder tegen jezelf.
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 5 september 2008 om 15:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Dus terug naar het topic. Daar waar jij zegt dat ik afwijk.
Citaat:
Lees dat nu eens zelf. Je pakt daar de man aan en niet het topic. Kan jij nu echt eerlijk beweren dat het schelden wat jij daar doet bijdraagt aan de discussie ?
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
't Zal niet, je wenst hem vijf strafpunten toe.
![]() |