Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 september 2008, 17:30   #41
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het understatement is een mooie stijlvorm.

nu moet ik nog iets zeggen of ik krijg strafpunten naar het schijnt.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 17:35   #42
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Ik weet niet of het niveau echt naar beneden is gegaan, ik post hier nog vrij recent regelmatig
Maar als jullie dat echt vinden kunnen jullie er toch zelf iets aan doen, wie degelijke dingen schrijft, zal (van enkele mensen, de trollen tellen niet mee) ook degelijke antwoorden krijgen he.
Alle dat heb ik toch ondervonden

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 17:37   #43
LastMohican
Banneling

Standaard

...en je mag zeker geen link naar het openbare Facebook-profiel van een van de forummer zetten. Een openbaar profiel is blijkbaar prive.
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 17:38   #44
LastMohican
Banneling

Standaard

Was toch wel een goeie...die had ik goed bij z'n...
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 17:38   #45
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Boadicea, liep gij hier nog rond? Ik dacht gisteren nog van: "Waar is boadicea eigenlijk? Zal ik het eens bespreken in mn vaarwel-draad?"

Nuja, Boa, ik vind dat je -zoals zo dikwijls- weer eens ferm overdrijft.
Waarover jij allemaal drama maakt, en erger nog: het feit dat je zelfs agressief wordt? Door een forum begot?

Er wordt hier de laatste tijd nogal gezaagd en geklaagd ten opzichte van de moderatoren. Ten onrechte! Want onderhoud maar eens zo'n forum.
En aan hun partijdigheid wordt ook wel eens ferm getwijfeld. Weer ten onrechte, want diegenen die dat het luidst roepen zijn vaak diegenen die juist niet in staat zijn om de zaken op een objectieve manier te bekijken.
Ik persoonlijk vind juist dat de moderatoren amper zichtbaar zijn. Soms vraag ik me af of er wel moderatoren zijn.
Ik wens de moderatoren véél moed in hun verder modereren want ze hebben het nodig tssn al die dramaqueens.
Oud 3 september 2008, 17:39   #46
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

nu moet ik nog iets zeggen of ik krijg strafpunten naar het schijnt.

emoticon
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 17:46   #47
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toccata Bekijk bericht
Ik weet niet of het niveau echt naar beneden is gegaan, ik post hier nog vrij recent regelmatig
Maar als jullie dat echt vinden kunnen jullie er toch zelf iets aan doen, wie degelijke dingen schrijft, zal (van enkele mensen, de trollen tellen niet mee) ook degelijke antwoorden krijgen he.
Alle dat heb ik toch ondervonden
Weet ik zo nog niet hoor.

Als je mening zodaning sterk tegenover de mening van anderen staat, moet je toch niks serieus verwachten.

Schrijf maar eens dat de Sprookjeskoningin recht heeft op een dotatie: je wordt geradbraakt!
Oud 3 september 2008, 17:55   #48
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Weet ik zo nog niet hoor.

Als je mening zodaning sterk tegenover de mening van anderen staat, moet je toch niks serieus verwachten.

Schrijf maar eens dat de Sprookjeskoningin recht heeft op een dotatie: je wordt geradbraakt!
Ik had het over degelijke dingen
Soms heb ik een discussie die ik lees, of een goed uitgewerkt standpunt (waar ik het niet mee hoef eens te zijn) dat het allemaal de moeite maakt om hier te blijven

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 18:46   #49
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
LMFAO.
Nu wel dat deed mij lachen. 'k Vind het nochtans aandoenlijk hoe jij opkomt voor de rechten van d(i)e vrouw.
Oud 3 september 2008, 19:14   #50
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo
Ik vrees dat dit al herhaaldelijk werd gevraagd maar hoe kan je nagaan of je strafpunten hebt? In mijn profiel kan ik er niets van terugvinden. Nochtans denk ik dat ik vroeger al eens heb gezondigd tegen de regels omtrent copy-pasten en ik heb al eens iets gepost met enkel een emoticon.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 19:39   #51
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Ik vrees dat dit al herhaaldelijk werd gevraagd maar hoe kan je nagaan of je strafpunten hebt? In mijn profiel kan ik er niets van terugvinden. Nochtans denk ik dat ik vroeger al eens heb gezondigd tegen de regels omtrent copy-pasten en ik heb al eens iets gepost met enkel een emoticon.
http://forum.politics.be/usercp.php
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 20:28   #52
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Over 1 ding is iedereen het eens ... 't Is allemaal de schuld van de linksgezinde forummers ...
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 21:14   #53
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Het feit dat bepaalde mensen hier mogen beledigd, uitgelachen en geprovoceerd worden en anderen, die gewoon eens grappig willen zijn, voor het minst moeten bloeden.
Komaan, dit is deels onjuist, deels overdreven, deels irrelevant.

Niemand mag hier beledigd worden. Voel je je beledigd, druk dan op het knopje.
Uitgelachen worden mag misschien wel, binnen perken.
Provoceren mag op dit forum beslist. Wie zich laat provoceren tot stout forumgedrag is daar zelf voor verantwoordelijk. Volwassen mensen, nietwaar?

De "bepaalde mensen" waarvan je denkt dat ze alles mogen zijn misschien gewoon mensen (zowel linkse, rechtse, flaminganten, Belgicisten, NWO-believers, NWO-agenten, enz ...) die de kunst verstaan net binnen de regels te blijven.

Ik zou het spijtig vinden dat je wegblijft van dit forum.

Maar de hetze die de laatste tijd gevoerd wordt om de moderatie onder druk te zetten vind ik allesbehalve correct.
Oud 3 september 2008, 21:29   #54
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Maar de hetze die de laatste tijd gevoerd wordt om de moderatie onder druk te zetten vind ik allesbehalve correct
Je had (indien het naar hem gericht was) beter een ander woord dan 'correct' gebruikt. Hij zegt altijd: Ik denk niet politiek(.be) correct.
Oud 3 september 2008, 21:38   #55
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Je had (indien het naar hem gericht was) beter een ander woord dan 'correct' gebruikt. Hij zegt altijd: Ik denk niet politiek(.be) correct.
Boadicea is een "zij".

Het begrip "politieke correctheid" laat me koud. Het is vaak niets anders dan een dooddoener om een inhoudelijke discussie te ontlopen.
Oud 3 september 2008, 21:52   #56
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Ohhh ik heb geen idee wie hier vrouwelijk of mannelijk is. Ik zou misschien 'het' moeten gaan gebruiken, maar dat slaat ook op kinderen en zou verkeerd gepakt kunnen worden.

Ik vraag 't mij ook niet af. En baseer mijn niet op aviators.

Citaat:
een dooddoener om een inhoudelijke discussie te ontlopen
dat is ...
correct.

Dank voor de bevestiging.
Oud 3 september 2008, 22:47   #57
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
De moderators zijn inderdaad zeer partijdig. Ik krijg banpunten voor bijna niets omgekeerd mag mijn famlilie inclusief mijn kind van 5 worden beledigd. Ik laat dit uitzoeken door mijn advokaat het forumreglement stelt iedereen gelijk.

Citaat:
Al jaren maken de pocos de andersdenkende monddood door ze te laten "bannen" en af te dreigen met het woord "racisme". Je mag niet opgeven en je monddood laten maken want dit is wat de pocos willen. De waarheid en de realiteit moet worden verzwegen immers het onverdedigbare verdedigen kan niet zonder "vals te spelen". Niet opgeven vele mensen steunen ons. Ik zeg het nogmaals dieren hebben gevoelens een dier dat niet wordt verdoofd bij het slachten ervaart 1 -2 minuten paniek en angst en pijn - halal is daarom wreed en kan niet in onze humane wereld. Vrouwen en meisjes hebben gelijkwaardige rechten, omwille van een religie mogen deze niet minder humaan worden behandeld.
Iemand uitmaken voor racist is wel een officieel scheldwoord waarvoor je denk ik verbannen kan worden.
Iemand als poco uitmaken is dat blijkbaar niet, gezien de 5 000 000 beledigingen die iedereen die niet vindt dat allochtonen anders moeten behandeld worden of ook maar dat anders behandelen in vraag durft te stellen hier al hebben moeten slikken.
Poco wordt niet gezien als een scheldwoord, ook net door de mods dus.
Wie staat er dan het sterkst? En wie kapt er het meest op wie?

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 september 2008 om 22:48.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 september 2008, 22:52   #58
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Het grote probleem hier is dat sommigen dit forum misbruiken als een soort van virtuele boksbal om al hun etterigheid , onverdraagzaamheid en zelfbeklag ten toon te spreiden. Het is door dat soort azijnpissers dat het onmogelijk wordt nog normale beschaafde discussies te voeren zonder te verzakken in demagoge cafépraat , oeverloos xenofoob gescheld en simplistische redeneringen ... daarom dus speciaal voor U...
²!!!

Heel jammer, want wat me opvalt is dat deze mensen ook gewoonweg niet luisteren (of lezen) naar de argumenten van de tegenpartij of deze al na drie seconden lijken vergeten te zijn, zo wordt er voortdurend in rondjes gedraaid en komt er nooit een stapje vooruitgang.
Daarom heb ik heel wat discussies hier gelaten voor wat ze zijn. En er zijn zoveel discussieonderwerpen die ontzettend interessant zijn en waarover heel veel genuanceerds te zeggen valt, maar het is de moeite gewoon niet meer ...
Posts die genuanceerd zijn, zijn ook meestal lang en bevatten al eens woorden met meer dan drie lettergrepen. Daar haken de meesten al af en postten ze gewoon hun eigen kijk op de feiten, ook al is die in het bericht waarop ze reageren weerlegt.
Een mens zou voor minder de moed verliezen.
Oud 3 september 2008, 22:55   #59
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Een mens zou voor minder de moed verliezen.
Nooit !!
Oud 3 september 2008, 22:57   #60
Groentje-18

Standaard

Om nog een diepgaande discussie te starten bedoelde ik dus hé.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be