![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#47 |
|
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Zelfklevers met een racistische houding naar Vlamingen toen -> zijn ze wel echt? Maar als een Vlaming iets neerbuigend over de Walen zegt, dan is het kot te klein.
|
|
|
#48 | |
|
Minister
|
Citaat:
Rare conclusie. Ik heb mijn twijfels. 't Zou wel eens een provocatie kunnen zijn. Ga naar de VB site en vergelijk te layouts. Als een Waal neerbuigend doet over Vlamingen dan reageer ik ook sterk (tot agressief). Maar ik heb mijn twijfels in deze zaak. Als je argumenten hebt om mij van mijn twijfels af te brengen, laat ze maar komen. Ik ga alleszinds niet meeheulen tot ik weet vanwaar de stickers komen.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 13 september 2008 om 23:21. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
Men moet de Vlamingen die niet in de rand wonen gewoonweg verplichten om er eens een paar maanden te wonen.
Dan zal de strijd tegen het FRANSTALIG IMPERIALISME een hoogtepunt nemen. Dan pas zal dat franstalig gepeupel eindelijk eens weten wie er de baas is, de VLAMING. |
|
|
|
|
|
#50 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 13 september 2008 om 23:27. |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#52 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#53 | |
|
|
Citaat:
Maar zelfs dan nog, het zou niet helpen. Vraag het maar eens aan de gemiddelde Vlaming, waar gaan de Vlamingen naartoe als Belgie stopt? Naar Nederland? Klinkt het dan meestal, eigen baas zijn komt bij de slaven gewoon niet op. Arm Vlaanderen. |
|
|
|
|
|
|
#54 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
![]() Dan denk ik niet dat u de situatie in Voeren goed kent. Sinds Huub Broers er burgemeester is, is Voeren één van de rustigste gemeenten van België. Wat een verschil met de jaren '80 toen de bende van Happart er aan de macht was. Laatst gewijzigd door stropdrager : 14 september 2008 om 09:36. |
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Het schabouwelijk Frans doet vermoeden dat ze niet door Franstaligen gemaakt zijn. Waardoor het schelden op Walen omwille van de stickers geen grond heeft. Met te verwijzen naar het VB maakte ik een zijdelingse verdachtmaking die op evenveel feiten gebaseerd is als de beledigende toespelingen gemaakt t.o.v. Walen in deze zaak. Citaat:
Je zou nu en dan doorheen het voor de hand liggende heen kunnen kijken.
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niemand heeft hier gesugereerd dat het afkomstig zou zijn van Walen. De kans is veel groter dat het uit FDF-kringen komt (en dus uit Brussel en de Vlaamse rand).
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|