![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waar wordt bewezen dat hij ze helpt?
niet gewoon verteld hé, echt bewezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het feit dat hij kinderen gewoon goed aanvoelt en er goed mee kan communiceren, is uiteraard veel moeilijker te aanvaarden dan dat de kinderen hun wensen en angsten hem telepathisch doorseinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() meer dan een jaar geleden toen ik nog met mijn ex samenwoonde kroop ik rond een uur of vier snacht ofzo eens bij haar in bed die al uren aan het slapen was
haar kleinste ( toen vier jaar ofzo ) sliep in de kamer vlak naast de onze en toen ik mij neergelegd had voelde ik gewoon dat er iets was, dat er iets niet klopte in dat kamertje ( hoe dat kwam kan ik niet uitleggen ) dus ik nog even terug uit bed om even te gaan kijken - ik keek binnen en zag dat hij net in zijn slaap met zijn hoofd naar beneden uit zijn bedje aan het tuimelen was - en natuurlijk kon ik hem nog net op tijd opvangen en terug in zijn bedje leggen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() uiteraard maar dat is mijn zorg niet
moest het dit ene voorval betreffen dan zou ik trouwens ook denken dat het toeval is - maar ik kan een heel boek volschrijven van dergelijke ervaringen voor natuurmensen is er aan telepathie bovendien geheel niets bovennatuurlijks - dat lijkt enkel maar zo voor vd natuur totaal vervreemde stadsmensen. er zal trouwens (volgens mijn persoonlijke overtuiging ) ooit een tijd komen waarin telepathie bewezen en ook verklaard wordt tenslotte bestond zoiets als de zwaartekracht bvb ook reeds voordat newton het verklaard had he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 09:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() volgens mij hebben we in onze hersenen iets waarmee we ahw draadloos kunnen communiceren met andere hersenen en zetels van bewustzijn
we moeten alleen nog ontdekken hoe dat precies werkt maar nu kunnen we het wel reeds empirisch vaststellen ( vanuit onze eigen persoonlijke ervaringen ) net zoals dat mensen voor de tijd van newton ook empirisch vast konden stellen dat een appel naar beneden valt als ik de redenering zie van stadsmensen in deze dan zouden die voor de tijd van newton hun eigen waarneming niet hebben gelooft en dan zouden ze dus zonder de bewijzen en verklaringen van newton beweerd hebben dat een appel helemaal niet naar beneden valt.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Toen de politie indertijd een zoekaktie deed naar Kim en Ken zei men grootmoeder, ze gaan die niet vinden, ze moeten die in het water zoeken. Tien jaar later is dan een van die kinderen komen bovendrijven in de dok. Is dat telepathie? Ik weet het niet, er is alleszins veel dat niet rationeel te verklaren is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() idd hamc
en nu je het zegt - kennen jullie onze vriend duncan mss nog ? wel hij heeft geen internet meer en is dus heel zelden online en gisteren dacht ik nog even - hoe zou het met duncan zijn, want heb er al maanden niks meer van gehoord. en nog geen vijf minuten later verscheen hij op mijn msn ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 september 2008 om 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Actieve telepathie? Hm. Misschien niet maar op hetzelfde moment aan iets denken wel, zoals bij Duncan daar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar aandacht voor je jank-zelf???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En voor wat jou betreft: terug in je kot! Stout geweest! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() bilocatie ( in twee lichamen tegelijk verschijnen ) behoort vooralsnog niet tot mijn vermogens
![]() hier een filmpje van mij en duncan tesamen ![]() http://www.youtube.com/watch?v=hxNxl....org/index.php
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Ik blijf in elk geval niet aan de PC of in mijn kot zitten met dat goed weer. Doei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]()
![]() |
#59 |
|