![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb "van horen zeggen" dat lepra geen plezierige ziekte is. Maar ik ga me niet laten besmetten om het ook proefondervindelijk te testen. Evenmin ga ik mijn PC laten infecteren met Vista.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je koopt echter ook geen SUV om enkel van supermarkt tot thuis te gaan. Bij de juiste systeemspecificaties hoort het juiste besturingssysteem. En Vista is een mooi, stabiel, en veilig besturingssysteem. Ik heb geen last meer van spyware en vastlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het zit op de pc naast waar ik zit. Had liever gewild dat er XP op zou komen maar om dat alles om te wisselen is veel te veel gedoe voor mij.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou je 2 GB geheugen meer willen spenderen aan niks?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Parlementslid
|
![]() Windows Seven
![]()
Vlaanderen onze thuis. ... ![]() Laatst gewijzigd door Tjolder : 15 september 2008 om 07:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk als uw computer enkel gebruikt wordt om met 'kladboek' een brief te schrijven en om op dit forum te zitten dan kan men ook linux gebruiken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om bij XP spyware te krijgen, had je een internetverbinding nodig. Bij Vista maakt die spyware gewoon deel uit van het besturingssysteem.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BTW, waar ik werk hebben we beslist om de pc's (toch een paar duizend) niet te upgraden naar Vista maar bij XP Service Pack 3 (en volgende eventueel) te blijven tot er een waardige opvolger is. Vista geeft teveel problemen (incompatibiliteiten) en amper een meerwaarde in een zakelijke omgeving, terwijl er zware investeringen nodig zijn om te voldoen aan de hardware specificaties. Waarom zou je een paar miljoen Euro moeten uitgeven om te doen wat je nu ook kan doen, maar dan trager? Laatst gewijzigd door parcifal : 15 september 2008 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wijs besluit. Ik hoop dat ze dat bij ons ook zo gaan houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Voor deze die wat meer willen met XP, koop een nieuwe AMD 64 CPU en XP64bit. Kun je makkelijk 8GB ram in ploefen.
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 15 september 2008 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's misschien nuttig om 3-D beelden te renderen maar toch niet om Office te gebruiken of om op het net te surfen. Dat kan evengoed op een 2GH'z pctje met 512MB RAM en dat kost maar een fractie van jouw machine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Een beauty... Citaat:
(U moet U wel eerst - gratis - registreren)... Na de installatie van dit progje kunnen de anderen nog meer poepje ruiken... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 15 september 2008 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
-Nog maar eens een argument om over te schakelen op Linux of BSD.
![]() |