![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Even voorstellen toch:
Uit de biografie van Rob "Klop" Verreycken http://home.planetinternet.be/~jd409750/ Rob Verreycken is een kind van Borgerhout, deelgemeente ('district') van Antwerpen. In het oude gedeelte van Borgerhout loopt het aantal vreemdelingen nu al op tot 33%. Elk jaar slaan honderden Vlamingen er op de vlucht naar groenere gemeenten rond Antwerpen, maar Rob koos ervoor om met zijn gezin en drie kinderen te blijven, om met het Vlaams Blok in het verzet te gaan tegen de islamisering van Borgerhout. Die keuze was logisch, als voormalig lid van de Vlaams-nationalistische jeugdbeweging VNJ, en als voomalig praesidiumlid van de Nationalistische Studentenvereniging NSV. Tot in 2000 leidde hij de 8-koppige fractie van het Vlaams Blok in de districtsraad te Borgerhout, die geregeld het nieuws haalde met een stevige oppositie. In 2000 werd hij dankzij zijn voorkeurstemmen gekozen in de Antwerpse gemeenteraad, waar hij de monstercoalitie het vuur aan de schepen legt met tussenkomsten over Borgerhoutse dossiers (Krugerpark, Turnhoutsebaan, AEL-rellen...), over de stadsproblematiek (verzet tegen supermoskee Seefhoek, harde aanpak inbraken in auto's, toestand in OCMW-hospitalen), en het vele gesjoemel in de stad. In maart 2003 bracht Rob met andere raadsleden een bezoek aan de dienst die de VISA-rekeningen bewaart, waarna de ganse schepencollege moest aftreden. Intussen werd Rob verantwoordelijke van de juridische dienst van het Vlaams Blok en nam hij als advocaat deel aan de succesvolle verdediging van het Vlaams Blok tegen de aanval van pater Leman, die daardoor in september 2003 zelf moest opstappen. Vanaf 1 september 2003 is Rob Verreycken fractiesecretaris van de Vlaams Blok-fractie in het Vlaams parlement, en zo een naaste medewerker van Filip Dewinter. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() [dubbel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag niet vergeten dat Rob Verreycken al van kinds af een agressief bazeke was. Rob was een leerling met losse handjes. Tijdens een les kreeg hij ruzie met een vrouwelijke leerkracht. Toen die zei dat Rob Verreycken de klas moest verlaten weigerde hij op te stappen. De vrouwelijke leerkracht hield voet bij stuk en de situatie escaleerde . Rob Verreycken werd zo vals dat hij de vrouwelijke leerkracht tegen de muur naast de deur duwde en dan de deur als hefboom gebruikte om haar tot drie maal toe te pletten. De leerkracht werd daarbij gewond, en Rob werd van school gestuurd. (Net zoals Koen Dillen trouwens, maar dat had te maken met andere feiten.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herhaal : is geweest -> is het al lang niet meer, en zal het ook nooit worden. Wil u minaretjes en andere beschavingsremmende misbaksels financieren, mij goed, maar ik pas. Dan liever subsidies voor totempalen voor de indiaanse minderheid in dit land, of voor boeddhistische offerkraampjes, of waarom niet, voor openbare open haarden waar Sinterklaas zijn pakjes kan stockeren, want ook het geloof van de allerkleinsten is belangrijk, niet? En die autochtone allerkleinsten zijn in aantal talrijker dan de islamitische minderheid, niet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Ongetwijfeld zal het Blok zich even hard verzetten tegen de erkenning van de Buddhistische religie.
![]()
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Fysieke aggressiviteit en Alzheimer? Lijkt dringend aan professionele hulp toe, voor er nog meer "ongelukken" gebeuren, als je 't mij vraagt.... Een lelijke vorm van ADHD misschien?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het liefst betaal ik geen cent aan al die achterhaalde religieuse poespas. Maar net omdat ik accepteer dat Europa een christelijke traditie (bijna ![]() ![]() Maar een budget reserveren om een nieuwe eredienst te gaan financieren, dat is te gek om los te lopen in een Europa dat een scheiding van staat en kerk voorstaat, en dus ook een scheiding van mijn belastingbijdragen en kerk. Ik sta erop dat mijn belastingbijdragen naar R&D gaan. Daar geloof ik met name in. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Er zijn er hier die graag persoonlijke aanvallen lanceren.
Als ze de pedigree van anderen willen uitpluizen, dat ze dan ook de hunne er naast publiceren. Oncontroleerbare beschuldigingen als: 'losse handjes' zijn dermate laag, dat alleen een onbeschoft onbenul dergelijke onzin kan uitkramen. Waarom ook altijd het Vlaams Blok beschuldigen van haatcampagnes. Nog nooit in de Belgische geschiedenis heeft een partij ook maar één stem gewonnen met haat. Het bewijst nog maar eens, ten overvloede, hoe oninteressant de lieden zijn die met degerlijke argumenten komen aandragen. Mag ik ze vragen in het vervolg hun taalgebruik wat in te tomen en, als ze geen argumenten hebben, hun mond te houden. Ik ben helemaal geen Vlaams Blokker, nooit geweest, maar op dit ogenblik is het de enige partij die een werkbare oplossing aandraagt voor de integratie: herstel van de veiligheid. Als er een speeltuin is waar enkele allochtoontjes komen rel schoppen, dan zullen alle allochtonen daar op aangesproken worden. Schakel de relschoppers uit en de goedwillige vreemden zullen moeiteloos aanvaard worden, en integreren. Dat is realistisch. De rest is flauwe kul. Een stem voor het Vlaams Blok is op dit ogenblik de enige realistische stem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() Wat Rob Verreyken vraag kan gewoon niet. De islam is een erkende godsdienst zoals het christendom dus als we de grondwet respecteren zullen we betalen. Ik stap ook al jaren geen kerk meer binnen en in sommige kerken (van de volgelingen van Opus Dei) wordt ook nogal wat afgeluld en vergeten dat in principe het christendom een verdraagzame godsdienst pretendeert te zijn. Blijkbaar zijn grote godsdiensten altijd in hetzelfde bedje ziek. En Robje klaagt over het onveiligheidsgevoel waarschijnlijk? Ik voel me niet veilig met het Blok in mijn buurt, ze hebben echt geen provocatie nodig om er op los te kloppen. Dat kan een kaasverkoper op de markt in Leuven getuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak er geen regel van, maar die zin van jou onderschrijf ik 100% ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Krijg die in je klas en je mag onmiddellijk de hoofddoekjes thuis laten en in maliënkolder plaats nemen : je weet maar nooit dat hij zijn katapult liever inruilt voor een paar goed gerichte Apache-rakketjes, gehandicapt of niet ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() Mja, Hanne, je moet realistisch blijven hé. Spijtig genoeg kunnen we zelf niet volledig kiezen waar ons belastinggeld voor gebruiken. Wij kiezen daar vertegenwoordigers voor in ons parlement.
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga er wel geen brieven voor schrijven, ik weet wat me te doen staat bij de verkiezingen!!! Als dit juist is wat u hier aanbrengt dan is voor mij de maat ook vol!! En dan zal men hier nog maar eens moeten ondervinden waarom het blok toch zo vooruit blijft gaan. Alle andere alternatieven zijn voor mij nog veel veel slechter. En voor de anti-blokkers: 20-25 pct van de stemmen halen kan nog moeilijk betekenen dat 25 pct van het kiezerspubliek extreem rechtse fascisten zijn... Zolang andere partijen zulke dwaasheden als hierboven blijven doorvoeren en de kop in het zand blijven steken over de ganse lijn zal het blok blijven groeien. Doe jullie ogen eens open en maak eens tabula rasa van uw vastgeroest links denken.
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik word nooit homo ik word nooit anti-vlaming get used to this ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |