![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de Islam-threads uit Maatschappelijke Discussie | |||
afvoeren naar vreemdelingenzaken |
![]() ![]() ![]() |
15 | 30,61% |
Laten staan (het is ons grootste maatsch. probleem |
![]() ![]() ![]() |
26 | 53,06% |
Pffffffffffff mij een zorg |
![]() ![]() ![]() |
8 | 16,33% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Toepasselijk: tussen de vetplanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() En die mevrouw, die me liet in de boeien slaan nadat ik mijn patattenmesje had gebruikt om me te verdedigen tegen haar mechelse herdershond die ze ten aanval commandeerde (attaque..attaque...)
Zou die ook een moslim-opleiding habben gehad? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn het bendeleden, die beïnvloed zijn door de islam? Zeg het eens aliceke.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goodwill kunt u zo beleefd zijn me normaal aan te spreken?
Ik heet hier Alice en niet Aliceke wat bepaald neerbuigend klinkt;respect is wel het minste wat ook u kunt opbrengen voor andere forumleden niet? Maar om op uw vraag een antwoord te geven, ik heb het over geweld vanuit allochtone moslimjongeren naar ordediensten, een probleem in Europese steden, uiteraard speelt in Amerika een volkomen andere problematiek. Daarom is wat ik omschrijf niet minder waar of relevant; als u dus vragen heeft over agressie allochtone jongeren en ordediensten kan ik u antwoorden ( daar heb ik ervaring mee ) mocht u belangstelling hebben voor problematiek in Amerikaanse steden moet u daarover een discussie openen en dan zijn er ongetwijfeld forumleden die u van antwoord kunnen dienen wat problematiek in Amerikaanse steden betreft. Hopelijk bent u wel zo intelligent om te begrijpen dat omdat de oorzaak van sociale onrust in Amerikaanse steden anders is dit nog niet wil zeggen dat interne machtstrijd tussen moslims hier geen oorzaak is, het is niet mijn probleem dat u vanachter uw begonia niet bekend bent met die wereld en liever oordeelt zonder enige dossierkennis over die problemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik mag tegen mijn ex ook al geen aliceke meer zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee schat; zeker weten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementslid
|
![]() Het resultaat van de enquête geeft ook al een beetje de oorzaak weer van het probleem
![]()
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien er zoveel blz gevuld worden gerelateerd aan de islam en de multicul in het algemeen bewijst dat vooral dat veel mensen er een gigantisch probleem in zien. Het naar een donker hoekje afvoeren zou al te gek zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of het huis van de mensen is (waar is de eerste cel trouwens ontstaan?), sowieso de aarde. Of het christendom moet naar Palestina terug? Of de hammurabi (democratie?) moet terug naar Midden Oosten. Of hellenistische cultuur moet terug naar Midden-Oosten, Egypte en Midden Azië waar het ontwikkeld is en door Grieken (klein Azië) overgenomen werd. Jij mag van mij één van deze 5 kiezen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() Allen proberen hetzelfde hoor
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom al die moeite doen om de "islam" en zijn gevolgen en zijn volgelingen uit de wind proberen te zetten? Waarom is er, wereldwijd, zoveel verzet in nog-niet-islamitische landen waar ze de autochtone bevolking binnen de kortste keren op de zenuwen werken met hun gedrag en hun eisen? Denk je dat de mensen dan zullen doen zoals de struisvogels: hun kop in het zand steken, en we zien geen problemen meer? Trouwens, het gaat ook over die verplichte invoering van de "multicul" met alle soorten vreemdelingen die dat meebrengt, en dat zijn niet alleen moslims/islamisten of whatever naam je erop wil plakken! Alleen zorgen die laatsten voor de meeste discussies en ambras: hoe zou dat toch komen? Omdat we allemaal te dom zijn om te begrijpen dat we verkeerd zijn???
|
![]() |
![]() |