![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Eigenzinnig noemde mij onlangs een
Hangmatter 1 Dat is persoonlijk 2 dat is beledigend 3 dat is onjuist en dus leugens en laster Eigenzinnig postte dit Hangmatter in twee identieke posts in twee verschillende threads van mij 4 dat is dubbelposten en dus stalking Van deze vier overtredingen heeft moderatie er geen enkel weerhouden. Goed bezig! Of gaan jullie daar allemaal tegelijk op grote vacantie? Wel een schitterend staaltje vrijuitgaand ad hominem in het kwadraat. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juni 2010 om 10:02. |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Zijn dan "autorijder", "fietstrapper", "trapstapper" , .... ook allemaal beledigingen?
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() uit het forumreglement
"Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie" schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) Laatst gewijzigd door eno2 : 28 juni 2010 om 10:00. |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Hoe kan een benaming voor het gebruiken van een voorwerp waarvoor het dient, een scheldwoord zijn? Bv. "stoelzitter"?
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik zal ook eens een dubbelposting doen, dat mag toch.
uit het forumreglement "Beleefdheid is essentieel voor een goede discussie" schelden in de loop van een onderwerp gericht aan forumdeelnemer (4 bp) persoonlijke aanval in de loop van een onderwerp gericht op forumdeelnemers (4 bp) |
![]() |
![]() |
#46 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
De moderatie heeft spijtig genoeg niet het personeelsbestand noch de tijd om elke niet weerhouden melding te gaan uitleggen aan de initiële melder. Het is dus geen kwestie van 'grote vakantie', maar van onze inspanningen op het forum te focussen daar waar het het meest nodig is. Maar aangezien u toch publiekelijk aandringt op wat meer uitleg: De moderatie vindt 'hangmatter', ook in de context waarin het hier werd gebruikt, geen persoonlijke aanval en geen belediging. Punt. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 28 juni 2010 om 13:23. |
|
![]() |