![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al vaak heb gezegd, maak ik ook een onderscheid tussen een rood geklauwde leeuw en een zwart geklauwde leeuw. De meeste banken (quasi elke bank) hangen een rood geklauwde leeuw buiten met 11 juli, bij KBC is het een zwart geklauwde.
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed, dit is niet de essentie van de zaak.
Het zal mij worst wezen wat KBC is of doet, ik heb er geen geld op een rekening staan.
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn thuisKBC hangt een kruisbeeld.
Dat vond ik wel minder. ![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens mij is de BUB een Vlaams-nationalistisch complot.
Zoveel onzin creeeren onder de Belgische vlag kan toch geen toeval zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik heb bij gelijk welke bank nog nooit een zwartgeklauwde zien hangen, ook niet bij KBC kantoren ... dus als dat op jou kantoor wel zo is, is dit wellicht een persoonlijk folietje van uw kantoorhouder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als gelijk welke bank dit kon veroorzaken bij een andere bank ... dan zou dit schering en inslag zijn ... wat nu gebeurde is het wanbeheer binnen Fortis dat door speculanten afgestraft werd, niks meer, niks minder ... als daar al iets achter zit, dan is dat multinationaal grootkapitaal (meest kans Chinees) een andere Belgische bank heeft daar de middelen niet toe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Stél dat de KBC Vlaamsgezind is, laat ons dat even gemakshalve aannemen, dan is het nog een heel erg grote stap naar 'rabiaat Vlaams-nationalistisch', laat staan naar 'zo Vlaams-nationalistisch' dat het een samenzwering op poten zet om een Belgisch symbool -of wat daarvoor doorgaat- te saboteren. Dat lijkt me heel erg sterk, dat je dat hard kan maken...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je enkele voorbeelden geven van die Vlaams-nationalistische trekjes van de KBC? Het feit dat de berekening van de transfers in België verbazend gelijk liep met de berekening door de Nationale Bank (respectievelijk 5,43 miljard euro en 5,8 miljard euro) misschien? Oh ja. En nu dus het Vlaams-nationalistisch complot (kijk maar naar de vlag!!) waarbij ze Fortis kapot gemaakt hebben. Zeg eens: is de tuimeling van Dexia ook zo'n Vlaams-nationalistisch complot? Laat me raden: het is een revanche van de tandem N-VA-KBC tegen het ACW (die via de de vroegere BACOB vertegenwoordigd is in Dexia). Citaat:
Consequent aan Kim's klauwentheorie zal ik nu maar lid worden van B-Plus... ![]()
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sterker nog, wanneer enkele oude citaten van u worden aangehaald op de webstek van de BUB verwijdert u als moderator (u bent Belgica) doodleuk de bewuste draden. Vetrek je nu weer met de noorderzon uit deze draad? ![]() |
|
![]() |
![]() |