![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan baseer je je mening wel op heel weinig informatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Er waren vroeger overigens genoeg café's in dit land die geen sterke drank schonken (destijds weliswaar ook ingegeven door de dure vergunningen). Ik zie het probleem eigenlijk niet ? Als ik frieten wil eten, ga ik naar een frituur, niet naar een chinees. Als ik steak wil eten, ga ik naar een steakhouse, niet naar een Japans restaurant. Als ik sushi wil, naar een Japanner, niet naar een Mexicaans restaurant. Wie mij niet geeft als klant wat ik wil, die heeft aan mij geen klant, zo simpel is dat... En laten we eerlijk zijn: pita, kebab en andere vettigheid eet een mens toch alleen maar als hij al meer dan genoeg gezopen heeft ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Diplomatius : 2 oktober 2008 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |