![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb het hier wel niet over een alcoholcontrole, maar wel over jongeren die vaak beschuldigd worden door de politie ook al hebben ze niets gedaan. Als u morgen onterecht een bekeuring krijgt en moet betalen dan zul je ook heel anders piepen. ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 oktober 2008 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() (Smiley, onze meesterspion bevindt zich nu undercover tussen de Maghrebijnse bevolking in het zwoele Molenbeek om ons onwetenden van antwoord te dienen)
Roger out. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Let's hope he makes it out and delivers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Man man man!!
Klein kinderen zijn er niks tegen. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Another Jack;3720313]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat wij en vele andere fatsoenlijke en niet geheel irrationele intellectuelen bedoelen, is dat de discussie ook over het wezen van de islam moet gaan. Veel linkse vrienden verkiezen een blakende onwetendheid omtrent die godsdienst. Maar het is absoluut noodzakelijk te begrijpen dat onze termen - al onze dierbare civiele vrijheden, waar het neutraliteitsbeginsel een structurerend principe van is - betekenisloos zijn binnen de theologische ruimte van de Profeet. Geert Van Istendael bericht aan weldenkend links http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...7fe7ca3bc1574e Islam vredelievend? Enkel in onze dromen. http://forum.politics.be/showthread.php?t=38289
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 1 oktober 2008 om 14:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() [quote=smiley;3720400]
Citaat:
Waarmee al gesteld is dat er geen 'ware' islam kan zijn. 2. Zich informeren kan iedereen, zich een gefundeerd en wetenschappelijk oordeel vormen, weinigen. Dat u veel naar moslims onderling luistert lijkt heel ongeloofwaardig, of klopt mijn Molenbeek-parodie vooralsnog? 3. U kent forumleden die zich als ex-moslim uiten!! Tegen zulke betrouwbare bronnen kan niemand op natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 oktober 2008 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
|
![]() [quote=Another Jack;3720433][quote=smiley;3720400]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() woon je in molenbeek of een ander gevaarlijke wijk kan dit misschien effe duren
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongeren nog meer dan ouderen denk ik. Het zijn immers toch altijd de anderen die in fout zijn of ons niet begrijpen? Indien er echt misbruiken zijn kan men klacht indienen bij comité P. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat weten jongeren maar al te goed; velen hebben het nummer voor comite P in hun GSM staan en dienen bij het minste klacht in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Minister
|
![]() Neen dat vind ik niet dat iedereen altijd onterechte bekeuringen krijgt. Maar het zal natuurlijk wel eens voorvallen natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
Neen hier moet u iets relativeren vind ik persoonlijk. Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 1 oktober 2008 om 16:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ken heel veel jongeren en de meesten hebben nog nooit van comité P gehoord, uitgesloten de allochtonen dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de meeste mensen vinden dat natuurlijk wel als ze zelf bekeurd worden. Dat meende ik ook te kunnen opmaken uit uw post. Citaat:
Laatst gewijzigd door Bobke : 1 oktober 2008 om 19:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja ,ik heb dat ook ergens gevonden op een van de laatste bladzijden van H L N die zich toch uitgeeft als een onafankelijk krant,en dan in een klein nietszeggend artikkeltje.Ik ben wel door deze krant uitvoerig geinformeerd over de perikkelen bij het V B.Grote tittels boven lange komentaren.
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kamiel, al dat welzijnswerk leidt nergens toe omdat ze enkel jongeren bekrachtigen in de slachtofferrol.
Dat werkt natuurlijk niet...te veel jongeren krijgen thuis enkel primaire opvoeding mee en de samenleving is niet in staat dit recht te trekken bij al die jongeren wiens vader opvoedt tot aan de voordeur en vervolgens thee drinkt in de vzw... Evenmin zie ik het als de rol van een samenleving om de volledige opvoeding over te nemen, dit kan selchts als het om een problematische opvoedingssituatie gaat die dan ook door ouders als dusdanig erkend moet worden. Dat die welzijnswerkers dus niets bereiken komt omdat ze slechts de slachtofferrol bevestigen en net als thuis jongeren niet wijzen op eigen verantwoordelijkheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |