![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat jij schrijft deert me niet. Ik heb jou NOOIT ontmoet, laat staan OOIT gesproken, wil je dan aub mijn politieke oriëntatie niet gaan bepalen, dat doe ik zelf wel. Ikzelf beschouw mezelf als links, maar dat is in uw ogen extreem rechts. Dat is uw probleem...ik hou me helemaal niet bezig met uw infantiel gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Uit je standpunten blijkt duidelijk genoeg je voorkeur, en ik dacht toch dat je jezelf al ettelijke malen tot het Xtreemrechtse kamp had bekend.
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementslid
|
![]() Met andere woorden: het is niet omdat iemand de tactische fout (het bespuwen van Blokkers) niet maakt, dat hij een Blokker is. Eerder een verstandig persoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Partijlid
|
![]() Ach, ik denk dat iedereen hier inmiddels wel weet dat Piano een kick krijgt van "demoniseren".
Laat ons even een kort beeld schetsen van zijn verblijf op Vlaanderen Actueel. Ook hij heeft, net zoals zovelen, een uitnodiging ontvangen om lid te worden van het forum. Heeft ie ook gedaan. Eigenlijk is hij, tot op het onnozele af, overbeschermd geworden....waarom ? om langs onze zijde te bewijzen dat het hier geen VB forum betreft. Sindsdien heeft ie niets anders gedaan dan de kantjes er af gereden voor wat betreft het reglement. Voorts heeft ie ook geen moment onbenut gelaten om de beheerders / moderatoren de nodige verwijten ivm rechte sympathieën naar hun hoofd te smijten (desondanks het feit dat hij door hen beschermd werd). Een voorbeeld van die bescherming: alles wat betreft zijn persoonlijke levenssfeer werd toegevoegd aan de database "verboden". Zijn persoonlijke naam, de naam van zijn echtgenote, zijn vzw's noem maar op. Toen een forumganger het nodig achtte zichzelf te registreren onder de naam van Piano's echtgenote, werd deze meteen verwijderd en publiekelijk aan de schandpaal genageld (foute beslissing). Ook alle mogelijke aanvallen tegen zijn / zijn familie's verleden werden met regelmaat van de klok verwijderd. Toen ie zelfs dan nog niet tevreden bleek, werden zelfs zijn protest e-mails / PB's nog beantwoord. Uiteindelijk achtte ie het nodig om verschillende topic titels te veranderen (in functie van persoonlijke aanvallen tegen zijn beschermheren --> lees VA moderatoren). Dit deed voor ons de deur dicht, waarna we hem dan toch voor 7 dagen op non actief gezet hebben. Inmiddels heeft ie geen enkel moment onbenut gelaten om de eigenaar van het VA forum via de 2 andere fora continu aan te vallen....Onbegrijpelijk maar waar....deze eigenaar (ikzelf) heeft hem alsnog, tegen beter weten in, terug de toegang tot het VA forum verleend (zelfs VOOR het verstrijken van deze 7 dagen). Zijn eerste posting bestond erin zijn voornemen kenbaar te maken om enkel en alleen zichzelf te komen uitleven op ons forum (na een zware werkdag, naar eigen zeggen, alhoewel werken hem volgens mijn bronnen vreemd is) Vandaag heeft ie andermaal een topic in die zin opgestard, dat verbannen is naar de "scheldzone". Daarop heeft hij gereageerd met "censuur door het VB" waarmee ie andermaal insinueert dat het VA forum in handen is van het Vlaams Blok. Wij hebben hem dit keer voor onbepaalde tijd geweerd. Dit is het verhaal, voor meer details bent u welkom bij mezelf / Abramis Brama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() En nu heeft Big Brother spijt dat hij niet meedeed aan de verkiezingen op Pi en ook hier geen macht heeft om het ban-knopke aan te raken .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) Zoals gezegd : Vicky zien we nog zelden tot nooit, als gevolg van redenen die jij beter dan wie ook kent. Juist ? Citaat:
Citaat:
Enne... Citaat:
![]() ![]() ![]() De admins (om voor de hand liggende redenen niet meegeteld) kom ik dus uit op 6 op 20. Da's het dubbel van jouw telling... ![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Btw: de ganse Blok-familie van VL-Actueel is hier nu al aan het woord geweest, Knut inclusief. Stop er nu al maar mee, jullie hebben nu zelf een bruin kot waar je lekker kan uitkotsen.
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Bij deze zijn alle linkse progressievelingen van harte uitgenodigd op het VA forum ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Nee, we hoeven geen bruin kot. Maar een onruststoker die er enkel op uit is de boel te verzieken hoeven we ZEKER niet meer ! Ik wacht op de weerleeging van de bewering dat je ALLE, lees MEER kansen op VA hebt gekregen dan anderen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Of ga JIJ nu eens uit de doeken doen WAAR we pro rechts zijn geweest, Muis ? Graag MET links naar de desbetreffende topics. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() [img][http://aquaclopedie.dyndns.org/images/visje.gif[/img]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Och, ik denk niet dat ik nog verder hoef te reageren op uw posts. U doet voldoende om duidelijk te maken hoe de vork in de steel zit. Wat mij betreft, het beste nog piano en veel succes op je kruistocht. n. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Partijlid
|
![]() Waarvan akte. Niet meer dan een hoop gezever van een gefrustreerd .... eendje, dus.
|
![]() |
![]() |