![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nog iets onrechtvaardig, dat haaks staat op het voorgaande, vind ik dat een thuisverpleegster, als bv. haar partner verpleegkundige zorgen nodig heeft, die onder het RIZIV vallen, dit toch GRATIS moet doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel m'n beste, daar klopt gewoon geen ene fuck van. Als ik morgen ga solliciteren voor een job, is de kans reëel dat ik te horen krijg "te weinig ervaring in de sector". Als mijn allochtone medemens gaat solliciteren, krijgt die te horen: "te weinig ervaring in de sector maar allee, we moeten wettelijk in orde blijven dus we bieden je wel een opleiding aan, anders krijgen we de stempel racistisch te zijn". DAT mijn beste artisjok degouteert de mensen meer en meer, elke dag!
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je schrijft me woorden toe die ik hier niet geuit heb. Citeer waar ik gezegd heb : " de allochtoon in onze samenleving heeft het moeilijk, krijgt minder kansen en bla bla bla." of iets in de aard. Je komt hier af met een verhaal dat je niet kan waarmaken, en nu je moet toegeven dat het "van horen zeggen" is, kom je met een ander (even geloofwaardig) verhaal af. Vertel me eens als ze "wettelijk in orde moeten zijn", welke wet bedoel je dan? Troost je, racisme dégouteert mij ook. |
|
![]() |
![]() |