![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() We hebben bijna het niveau 0 bereikt. Dan kunnen we stilaan beginnen...
Nee, ik bedoel: monetaire soevereiniteit, zoals vervat zit in de etymologie van het oude woord seigneuriage. http://fr.wikipedia.org/wiki/Seigneuriage
Massimo Morsello - Punto di Non Ritorno Laatst gewijzigd door Volksstormer : 4 februari 2009 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Er is een soort mensen op deze wereld, en wel het rijkste soort mensen, dat er alleen om bekommerd is hun rijkdom te verdedigen en te verhogen door de staatsmacht te grijpen en de staatsschulden, geheel ter eigen verrijking, tot de gruwelijkste diepten uit te graven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De armen zullen wel opdraaien met hun minabele verminderende sociale voorzieningen... Laatst gewijzigd door eno2 : 12 maart 2009 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of is dat te naïef?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() The debt of nations is the fortune of civil millonnaires.
Dexia heeft op een week tijd voor drie miljard ingetekend op de eerste Vlaamse Overheidslening. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 maart 2009 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Als Adam Smith moest terugkeren, zou hij kunnen vaststellen dat alle naties tot over hun oren in de schulden zitten, behalve de Chinezen en de Arabieren.
En dan zou hij een boek schrijven: the Poverty of Nations. Over de onzichtbare hand, die schulden schept en uitdeelt. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 december 2010 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is wellicht interessant om eens te bekijken naar het historisch perspectief van schulden tussen naties en hun banken en wat daar van terecht komt.
Dat perspectief van schulden tussen naties kan dan gehouden worden tegen het licht van het sprookje van de globalisation. Het inzicht dat dan ontstaat kan wellicht iets nieuws zeggen over het begrip nationale soevereiniteit. Laatst gewijzigd door Piero : 2 december 2010 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die armen en vooral hun sociale voorzieningen zijn nu net precies een van de belangrijkste oorzaken van die schuld !
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan er mijn boek downloaden! Als dit boek even objectief is als deze uitspraken ![]() Die armen en vooral hun sociale voorzieningen zijn nu net precies een van de belangrijkste oorzaken van die schuld! Tssssssssssssssss, verder commentaar overbodig. Beter dit: Solarzelle auf Pflanzenbasis: http://www.youtube.com/watch?v=c-d4Z...layer_embedded Kraftwerk Sonne: http://www.youtube.com/watch?v=jxUVADRd958 |
|
![]() |
![]() |