![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enige dat nodig is ,is nochtans een doelgericht en hardhandig verwijderen van kankergezwellen uit de maatschappij.... Voor de rest willen de meeste mensen gewoon gerust gelaten worden en hun leventje leiden..wars van "revolutionairen"...het is regelrecht verraad dat de overheid,amper een generatie geleden zeer proaktief tegen "revolutionairen" tegenwoordig vrij laat reageert.... Langs de andere kant,misschien moeten vrouwen weer eens "dollemina-bendes" vormen en eens wat leuke dingen doen met die miezerige minderheids-machootjes". ![]() Wij,de "witte venten" voelen ons absoluut niet geroepen om ons daar nog mee te moeien,we MOGEN zelfs niet.....You are alone ladies ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 16 oktober 2008 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 16 oktober 2008 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De nieuwe burgemeester van Rotterdam, zelf van Marokkaanse afkomst, zal dit soort incidenten met harde hand in zijn nieuwe stad aanpakken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als man tussen lesbiennes leven is ook triestig.
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ahmed Aboutaleb, de marokkaanse burgemeester van de 9de provincie van Marokko, m.n. Rotterdam, zal binnenkort zijn plaats aan het hoofd van de stadsdeelraad innemen. Te dien einde had Ahmed zich eerst een tijdje van een extra Nederlandse nationaliteit moeten voorzien. De derde grootste wereldhaven wordt daarmee in handen van de gematigde(?) moslims gegeven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 oktober 2008 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moesten ze nu nog een beetje bi zijn, we konden nog eens meespelen.
Straks moeten we nog op een Marokkaan kruipen. ![]()
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het ging erover dat wij vrouwen de marokkaanse machookes zouden moeten gaan heropvoeden middels nieuwe dollemina-akties.
Ik zie dat echter niet zitten: ik voel me totaal niet geroepen zo'n gesneden macho-geval nog iets aan het verstand te brengen, terwijl nicht Fatima al jaren zit te wachten in het heimweeland tot ze haar regels heeft en dus mag worden geimporteerd. Ik denk dat we al genoeg vlaamse meisjes hebben opgeofferd in een poging tot heropvoeding van die gastjes. Als het primaire gedeelte: respect en gelijkberechtiging voor vrouwen er niet ingestampt werd van kleinsaf aan, is dat verloren tijd. Ik behoor tot de generatie die enkel onze eigen dochters en zonen konden emanciperen, maar daarvoor wel een zware taak op ons hebben genomen om de verkeerd opgevoede jongens van onze leeftijd ook nog iets bij te leren: te laat. Uit mijn kennissenkring is 95% gescheiden. Net omdat de vrouwen wèl zelf meewerkten buitenhuis, maar omdat die mannen nooit geleerd hadden dat zij dan ook een extra stukje moesten doen (of in sommige gevallen: ermee akkoord gaan dat een vreemde poetsvrouw kwam poetsen! geloof het of niet maar velen weigerden dat te accepteren! De mijne niet, maar wij scheidden dan nog over andere dingen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is ze?
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij zal het zeker beter doen dan watje Cohen in 020. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral als ze dan ook nog lekkere stukken zijn. ![]() De tijden van lesbische vrouwen met snorretjes en tuinbroeken zijn voorbij. Was niet fraai, maar gaf je als jagende man wel zekerheid om die prooi maar even te laten schieten... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo? d�*t? is het d�*t maar?????? ![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ge kunt nog altijd aan zelfhulp doen, mocht het te moeilijk worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik vind het gewoon "fantastisch", homo's en lesbiennes die meestal links stemmen, allochtonen die ook meestal links stemmen, maar de 2de groep lust de eerste rauw !
Hup links ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Parlementslid
|
![]() Vervelend incident, dat van dat geweld op lesbische vrouwen.
Conclusie? Vervelend incident. Gepaste straffen en dat is dat.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een "trend" is iets anders.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 oktober 2008 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |