![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moest ge wel uw 6de middelbaar gedaan hebben eh Tavek
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan vind ik het onderwerp wel heel hoog gegrepen. Het is voor universitairen al niet evident om daarrond te gaan werken, net omdat het zo'n gevoelig onderwerp is. En je hebt stapels "geloofsbrieven" en gesprekken nodig eer die instellingen je toelaten... Maar wat is eigenlijk de hoofdbedoeling van dat werk? Want dan zal de nadruk minder liggen op het onderzoeksaspect dan op "er eens mee bezig geweest zijn" vermoedelijk? Duupje?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
allez, wat voor een indruk geeft een school nu met incenstslachtoffers met laatstejaarsstudentjes(no offence Duupie) op hun dak te sturen ??? [HAMC mode]was dat om te lachen misschien ? [\HAMC mode] Laatst gewijzigd door Anna List : 22 oktober 2008 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, komt wel in orde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak me in elk geval geen illusies dat het 1. makkelijk zal worden en 2. allemaal vanzelf zal gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je niet wil, niet natuurlijk, dan steek ik mijn tijd daar niet in.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goh, de leerkracht zei het net omgedraaid. Enfin, ik zie wel hoever ik raak, heb al paar interviews kunnen versieren ondertussen. Het zal nog wel lukken, ik heb nog wel tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En allemaal protesteren wij dat we het niet normaal vinden om dit aan iemand uit laatste jaar ASO op te leggen. Dit zijn volgens ik weet echt al thesissen gelijk mijn oom en tante (en nog een aantal vriend(inn)en en familieleden) aan de unif/hogeschool moesten maken. Daarbij heb ik haar de vraag al zelf gesteld hoe 'verantwoord' mijn bevindingen gaan zijn. Een deftige stelling opbouwen aan de hand van 20 interviews, is echt niet realistisch m.i.. Het antwoord was, dat het de bedoeling is dat we leren omgaan met gegevens, leren opzoekwerk doen, leren een bepaalde vraagstelling te maken, leren gegevens verzamelen en die leren te bundelen/neer te schrijven tot een mooi geheel. Dat had ze dan echt wel op een iets minder zware manier kunnen doen. Enfin, kmoet en kzal het halen. Dus inzet 150% en dan moet het nog zo goed mogelijk zijn ook voor mij. Ik heb het eigenlijk niet voor half werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Welke richting studeer jij?
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten dus onderzoekswerk gaan verrichten aan de hand van boeken lezen, interviews afnemen, enquètes opstellen, sites afschuimen, enfin, op alle mogelijke manieren. Daarna moeten we die gaan bundelen, verwerken en er een 40-tal pagina's neerpoten over onze conclusies. Bedoeling is dat naarmate we aan het werk zijn hiermee, we tot een bepaalde vraag/doelstelling komen die we dan meer uitlichten in die 40 pagina's tekst. Daarna komt de afwerking : kritische bronbesprekingen, motivaties, etc. Dat is in het kort wat er van ons verwacht wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |