![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Dat gaat niet alleen over boete's, of eventuele veroordelingen & gevangenisverblijf. Ook : politieke activiteiten en/of voorkeuren, sexuele keuze, eventuele gezondheidsproblemen enz enz. Allemaal dingen waar de overheid niks mee te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vraag me trouwens af of men registreert op welke partij je stemt (electronisch) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pedofiel? verkrachter? agressieve psichopaat ? Heroïne-verslaafd minderjarig hoertje ? ????
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Verder gaat het om het principe dat de overheid zich rechten aan het toeëigenen is die haar niet toekomen en dat ze haar eigen wetten met voeten treedt. Kan het nog cynischer ? Het lijkt me bovendien weinig nuttig, want iedere goede advocaat maakt brandhout van dergelijke bestanden en de erin opgeslagen gegevens. Het bijhouden van dergelijke gegevens is door diverse hogere wetten (Europese) allang verboden... Laatst gewijzigd door Yves38 : 24 oktober 2008 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Deze zaken worden al bijgehouden en dat is het probleem dus niet. Het gaat hem om andere gegevens en om mensen die niet veroordeeld zijn. Dit is het begin van een politiestaat en na een paar jaar zullen ze een goed beeld hebben van wie lid is van wat en dan wordt het wel heel makkelijk om die groepen te isoleren en op te pakken net zoals in de jaren 30 van vorige eeuw. Sommigen (willen) deze gelijkenis niet zien heb ik de indruk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Ik heb het al verschillende keren gezegd en ik zal het blijven zeggen: al degenen die maar lopen schreeuwen op vlaams nationalisten als zijnde de fascisten moeten maar eens gaan beseffen dat de ENIGSTE fascisten in dit land de huidige machtshebbers zijn. Big Brother is echt wel niet zo veraf meer. En al die linksen die sinds dinsdag zo lopen te juichen over die arrestaties in Diksmuide en al reikhalzend uitkijken naar het verbod op B&H zullen binnen afzienbare tijd in bed liggen janken dat ze toen beter hadden moord en brand geschreeuwd omtrent dit soort van repressie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burger
|
![]() .
Laatst gewijzigd door •Ø• : 25 oktober 2008 om 04:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=BF226SQ3 ) Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Het zijn nochtans de criminelen die de databank opstarten. Walgelijk
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meneer weet het ook beter dan de privasie-kommissie? link: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=BF226SQ3 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 oktober 2008 om 16:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij is dat altijd zo al geweest. Alleen worden we er bewusten van, en dat maakt de mensen moeilijker in het gareel te houden, wat dan weer een excuus is voor Big Brother toestanden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Weer dieje NWO zever.
Een ding dat de NWO'ers vergeten is de menselijke factor. Om zoiets als de NWO te laten werken heb je een gigantisch netwerk van mensen nodig. En mensen hebben nogal eens de neiging om het oneens met elkaar te zijn of fouten te maken. Zelfs onder de rangen van Hitler zaten er opposanten die hem tegen werkten. Om maar te zwijgen over de verzetsbewegingen die heeldere gemeentehuizen vol persoonlijke informatie over Joden opbliezen. Vandaag is het zelfs veel eenvoudiger geworden dankzij de nieuwe technologie. Men hoeft niets meer op te blazen, men kan gewoon even nen hacker bellen of eens een wandelingetje met ne magnetron in de serverruimte maken. Een NWO is dedoemd om te mislukken. Zelfs wanneer er geen tegenstand is dan nog bestaat er een zeer groot gevaar dat die NWO binnen de kortste keren opsplitst in een Very New World Organization en The Real New World Organization omwille van politieke onenigheden onderling. En je mag er dan donder op zeggen dat ze gaan proberen om elkanders controlemiddelen te saboteren. Mijn moto is altijd de mens is gelukkig genoeg te dom en te feilbaar om een organisatie als het NWO te laten werken.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 25 oktober 2008 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat doet men dan ook ? Om even een paar vbs te geven : 1) In Groot-Brittannië is zowel de leider van labour als de leider van de conservatieven lid van de free masonry 2) in de Vs, Mexico en vele andere (belangrijke) landen wordt je geen president als je geen free mason bent of lid van 1 of ander geheim genootschap. 3) binnen de katholieke kerk is het voldoende om de paus te mogen leveren en als je dan zo iemand als Johannes Paulus 2 hebt die 26 jaar blijft zitten is dat meer dan tijd genoeg om ervoor te zorgen dat de ganse kerk "hervormd" wordt maw de juiste mensen op de juiste plaatsen (voor de nwo dan ). Daarnaast mag je niet vergeten dat velen meewerken omdat ze denken dat ze iets goed doen. Maw u mag niet denken dat iedereen die voor NWO plannen is weet wat het echte doel is. Velen zijn gewoon misleid of worden onder druk gezet. Bijv het verdrag van Lissabon was een combinatie van beiden. Men steekt er een paar "goodies" in en diegenen die dan nog tegen zijn worden onder druk gezet om toch maar mee te stemmen (als ze niet voldoende stemmen hebben ). Citaat:
Ook bijv de league of nations was zo een mislukking omdat de VS en een paar anderen niet wilden toetreden. Toen heeft men 2 zaken gedaan. Men heeft in de VS onmiddellijk daarna de CFR opgericht (min of meer de amerikaanse tak van de NWO ) en men heeft WO II op de rails gezet om de tegenstanders van zo een league toch over de streep te trekken. En wat hebben we nu ? Juist de VN weliswaar met een aantal aanpassingen zoals vetorecht voor bepaalde landen maar toch het is er en het heeft steeds meer macht. Citaat:
Citaat:
Dat van die interne ruzie .. zie wat ik zei hierboven over WO II, maar ik denk dat je het met me eens zal moeten zijn dat zelfs indien dat opnieuw zou gebeuren het nergens goed vertoeven is. Er was tijdens WO II overal schaarste en miserie. Citaat:
Laatst gewijzigd door dirk001 : 25 oktober 2008 om 20:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst mensen bang maken en een valse schijn van zekerheid geven is ook een veel gebruikte tactiek om mensen in armen van een gewetenloze regimes te drijven. Zoals extreem rechts. Laatst gewijzigd door giserke : 26 oktober 2008 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Volgens mij ben jij heel naiëf en heb je problemen met aandachtig lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |