![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Bizar, ik ben akkoord met een standpunt van de LSP.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ook. Maar dat is als linkiewinkie waarschijnlijk wel iets minder vreemd.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() alle verkozenen - buiten de enkele PVDA-gemeenteraadsleden - omarmen in mindere of meerdere mate het neoliberalisme, en kunnen dus als rechts bestempeld worden.
![]() |
#47 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 26 oktober 2008 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Als je iets zou begrijpen van lonen dat zou je de vraag niet moeten stellen hoeveel ze bruto verdienen. Dat is allemaal wettelijk vastgelegd, zoek eens een bruto-netto calculator op het web. [edit] Ik heb het eens voor je berekend m.b.h. van de netto-bruto calculator van vacature.com. Ik ken natuurlijk niet de details van dat loon maar heb rekening gehouden met firmawagen, onkostenvergoeding (fictief €400,- en groepsverzekering. Allemaal zaken die heel gewoon zijn bij bedienden en kaderlonen in dit land. Netto : 4000,00 Voorheffing: - 3146,15 RSZ: - 1022,05 Bijzondere bijdrage: - 51,64 Extra vergoedingen: 400 Bruto = 7819,84 [/edit] Ik vind dit zeer bescheiden lonen voor dit soort functies. Cortebeeck leidt een organisatie van meer dan 3.000 personeelsleden en heeft een torenhoge sociaal-economische verantwoordelijkheid op nationaal en internationaal vlak (o.a. binnen de Internationale Arbeidsorganisatie). Heb je een idee wat een poetsvrouw netto verdient binnen de Europese Unie? Zoek het eens op en vergelijk het eens met de lonen waar jij hier over begint. Kijk eens wat een CEO met gelijkaardige verantwoordelijkheid verdient (als het bedrijf al transparant genoeg is om dat vrij te geven zoals de vakbonden het wel doen). Dan is 4.000 of 5.000 euro een habbekrats. Ik zou die job niet willen doen voor dat loon.
De gewone man, ALTIJD de gewone man ! Laatst gewijzigd door kunstenaar : 26 oktober 2008 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dat potje ook maar goed dicht. Hermetisch...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Bonussystemen binnen een vakbond? Què? Woonvergoedingen binnen een vakbond? Què? Bedrijfswagens natuurlijk wel. Is dat zo speciaal? Doe eens het potje van jullie partijfinanciering open. Wie heeft daar zicht op?
De gewone man, ALTIJD de gewone man ! Laatst gewijzigd door kunstenaar : 26 oktober 2008 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+/- 138 miljoen euro per jaar, enkel om de werkloosheidsuitkeringen uit te betalen, in België staat slechts een gedeelte op bankrekeningen. Buitenlandse banken hebben het meest van hun geld op de rekeningen staan. Ze kunnen hier elk een grote bank redden als ze hun geld terughalen ! simpel 1. 1,5 euro per stem... 2. ruim 25.000 leden aan 12,50 euro
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het spreekt voor zich dat niet iedereen binnen de vakbond gediend is met de huidige wanpraktijken. Via een gunstige wind kon de vakbondscel van het Vlaams Belang dan ook de hand leggen op boekhouding van het ACLVB en een rapport van bedrijfsrevisor KPMG. Het resultaat? Nooit eerder kregen we zo’n exclusieve kijk op de geldreserves van een monopolievakbond, en op de manier waarop de uitbetalingsinstellingen misbruikt worden om geld in eigen zakken te stekken.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 26 oktober 2008 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem het U dus ook niet kwalijk... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 26 oktober 2008 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zowel de partijtop van VB als de trouwe militanten slaan in het wilde weg met non-informatie, flauwe beschuldigingen en dergelijke meer. Alles in een poging om toch maar een keer in de aandacht te komen en nog populistischer te zijn dan JMDD. De angst voor het stemmenverlies moet er wel diep inzitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Een tegenargumentje misschien? Een onderbouwd ontkrachten van mijn stelling?
De gewone man, ALTIJD de gewone man ! Laatst gewijzigd door kunstenaar : 26 oktober 2008 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Non informatie ??? Volgens de Rijksdienst voor Arbeidsvoorziening (RVA) rekenen de vakbonden 14,35 euro per transactie aan, tegen 0,13 euro bij een private onderneming. Voor de uitbetaling van de werkloosheidsvergoedingen krijgen de drie grote vakbonden jaarlijks een ‘administratievergoeding’ van de overheid ten belope van meer dan 130 miljoen euro. Allez waar zit hier de logica ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je de cijfers van KPMG ook in twijfel wil trekken ?
http://www.vlaamsbelang.org/0/5155 http://www.vlaamsbelang.org/files/20...vakbondcel.pdf
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Het enige wat ze doet is pogen te scoren naar de eigen achterban. En het enige wat die achterban doet is slaafs nazeggen wat hen voorgekauwd wordt. Da's nooit anders geweest. Alleen wordt die achterban schrikbarend kleiner door het succes van onze superpopulist. Ik vermoed dat ik weet bij wie het pijn doet, véél pijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
JMDD krijgt eke keer de kans zich op TV te tonen en snel wat populistische uitspraken te doen, hard te roepen en met zijn enige "waardevolle" medewerker poloitiek iets te bereiken. LDD stelt dan ook weinig of niets voor buiten de JM zelf. Hij speelt ddie slachterofferrol met glans sinds zijn "njet" bij NVA. Iedereen heeft er zowat compassie mee, ook de kiezer... net zoals Vlaams Blok in 2004 na de veroordeling in dat politiek proces van Gent.
|
![]() |
![]() |