![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() In mijn ervaring verwordt dit forum steeds meer tot een "slow-chat"
Het lijkt erop dat een steeds groter deel van de reacties die geplaatst worden niet meer dan op zijn hoogst 15 woorden lang zijn. Heeft iemand daar statistieken over? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat het een K&K ziekte was. Iets wat daar ook redelijk normaal is. Maar het heeft zich blijkbaar uitgebreid tot Als je wat diepgaandere/uitgebreidere reacties post, wordt er ook niet op gereageerd. Toch niet met meer dan vijftien woorden. ![]() Indien wel, mag je er gif op innemen dat je begonnen bent aan een welles-nietes spelletje dat minstens twee weken duurt. Dat heb ik er dan ook weer niet voor over. Misschien is dat de oorzaak dat er minder (ernstig) gepost wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat dat niet altijd zo makkelijk te weerleggen is Een bijkomend probleem is dat ik al heb meegemaakt dat sommige mensen er een sport van maken om je naam over zoveel mogelijk threads te bezoedelen en je telkens opnieuw om een andere reden van liegen beschuldigd wordt, al dan niet in het grootste en duidelijkste lettertype wat hier ter beschikking is gesteld. En de zin, in 't megagroot getypt "je liegt", is veel sneller getypt en gelezen dan een 20 regels lang betoog waarin je uitlegt dat degene die dit verteld aan het liegen is, of (hopelijk) iets volledig verkeerd geïnterpreteerd heeft... Ik vind een onterechte beschuldiging van liegen dus zeker en vast een persoonlijke aanval. Het is zelfs laster en eerroof indien er aan bepaalde omstandigheden voldaan is. Dat even terzijde. Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 28 oktober 2008 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Poco is geen scheldwoord maar de pure waarheid en realiteit, indien u niet met de waarheid om kan waarom bent u dan op een forum? Er is plaats genoeg ergens in een tentje in de woestijn waar u kan genieten van de stilte en andere dingen. Dus ik ben absoluut blij met het maken van precedenten - ik vind het een mooie uitdaging. Ik ga er dan ook gebruik van maken. Maar ik vind zoals het in een democratie past dat iedereen recht heeft om te genieten van dit precedent en niet alleen enkelingen. Daar zal u toch mee akkoord gaan of houdt u meer van beperking van de vrije meningsuiting? Verder mijn beste doe ik niet aan scheldpartijen integendeel ik verkondig de waarheid over een religie. Uiteraard zal ik niemand nog beschuldigen van leugens ook al is deze forummer een grote provocateur en leugenaar, ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het moet toch niet per sé uitgebreid zijn? ![]()
![]() |
![]() |