![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Haat U het Winteruur? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,25% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
28 | 58,33% |
Ik vind het wél vervelend |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,42% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gisteren op de radio nog, ook zo'n slimme reactie... "ja mensen, het is een uurtje vroeger donker" Neen, dat is het niet, stomme trut, je hebt gewoon je uurwerk een uur terug gedraaid ![]() Als ik om 14 's middags m'n horloge op 22 uur ga zetten zeg ik toch ook niet "tiens, vroeg donker vandaag" ![]()
Laatst gewijzigd door bentje : 28 oktober 2008 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En helemaal niet van het zomeruur. De natuur wisselt, maar niet met 1 uur ineens. Ik sta het jaar rond vroeg op, om 6 uur. In de zomer is het dan voor de zon 4 uur. Het wordt dan amper licht, het is nog goed koel, en dan loopt de wekker af, in tegenstelling tot mijn biologische klok. 's Avonds is het aangewezen om rond 10 uur te gaan slapen (kwestie van 8 uur slaap te hebben) maar dan is het pas 8 uur voor de zon. Het is dan nog warm en licht. Voor de werkende mens betekent het zomeruur zeker niet "meer meeleven met de natuur", integendeel. De niet-werkende mens, volgt sowieso het uur dat hij/zij wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ge zijt een beetje te rap geweest met uw voorbeeldje hé vriend; ach, dat hebben we allemaal we eens ![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() winteruur is ok, het zomeruur daarentegen...
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() t' Gaat weer beginnen.
t' Invallen van de nacht in de vroege namiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() Niets op tegen! Zo veel werk is het nu ook weer niet! Daarnaast heeft het ook een functie. Het heeft iets te maken met de aardrotatie dacht ik en de stand van de maan.
EA: "Try not to become a man of success but rather try to become a man of value." Laatst gewijzigd door iiderVL : 15 oktober 2010 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nachtwerkers mogen ook eens daglicht zien... |
|
![]() |
![]() |