![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 97% overeenkomst met Barack Obama |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U heeft op grond van de antwoorden 89% overeenkomst met
![]() Barack Obama
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() 78% met Obama, maar qua buitenlandbeleid vrijwel geheel eens met McCain....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze test is idd een stuk interessanter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Barack Obama:
92% overeenkomst Wapenwetten 75% overeenkomst Milieu 83% overeenkomst Irak 92% overeenkomst Economie 83% overeenkomst Inkomen 67% overeenkomst Nationale veiligheid 92% overeenkomst Familie 67% overeenkomst Immigratie 100% overeenkomst Gezondheidszorg 67% overeenkomst Rechtsorde 67% overeenkomst Onderwijs 67% overeenkomst Terrorisme John McCain: 8% overeenkomst Wapenwetten 50% overeenkomst Milieu 17% overeenkomst Irak 17% overeenkomst Economie 58% overeenkomst Inkomen 92% overeenkomst Nationale veiligheid 8% overeenkomst Familie 67% overeenkomst Immigratie 25% overeenkomst Gezondheidszorg 58% overeenkomst Rechtsorde 17% overeenkomst Onderwijs 50% overeenkomst Terrorisme |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() 67% McCain. Hoofdzakelijk gevolg van vragen over buitenlandse politiek. Anders zou het waarschijnlijk 50/50 geweest zijn, wat ongeveer overeen komt met hoe ik mij voel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Resultaat
U heeft op grond van de antwoorden 66% overeenkomst met Barack Obama |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Andere test 66% voor Obama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 2 november 2008 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() 59% met Obama.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Opvallend hoe uit die Elseviertest blijkt dat alle kandidaten zich situeren in maar twee van de vier onderverdelingen: ofwel sociaal liberaal - progressief en economisch links, ofwel sociaal conservatief - traditioneel en economisch rechts. Behalve Ron Paul. Ikzelf sta ongeveer in het midden van het rechtse vak vanboven.
U heeft 36 van de 36 stellingen binnen de thema's beantwoord. Op basis van uw antwoorden staat u het dichtst bij Ron Paul en bent u het verst verwijderd van Fred Thompson. Ron Paul (teruggetrokken) U bent 6% economisch rechtser U bent 23% progressiever U heeft een inhoudelijke overeenkomst van 75% 83% overeenkomst Wapenwetten 75% overeenkomst Milieu 100% overeenkomst Irak 100% overeenkomst Economie 92% overeenkomst Inkomen 83% overeenkomst Nationale veiligheid 50% overeenkomst Familie 8% overeenkomst Immigratie 67% overeenkomst Gezondheidszorg 83% overeenkomst Rechtsorde 67% overeenkomst Onderwijs 92% overeenkomst Terrorisme Laatst gewijzigd door Pølle : 2 november 2008 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Geen idee tot welke strekking ik behoor (al neig ik volgens de test naar McCain)
http://img152.imageshack.us/my.php?i...mwijzerfw3.jpg Laatst gewijzigd door dunno : 4 november 2008 om 14:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Ik zit economisch rechts (75%), ethisch in het centrum (50%). In deze test kom ik dus dichter bij McCain, bij de vorige dichter bij Obama.
Maar ook het dichtst bij een zeker "Ron Paul". Deze angelsaksische testen kennende, denk ik dat ik wel extreem rechts zit door europese ogen. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 4 november 2008 om 15:01. |
![]() |
![]() |