Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 april 2004, 12:26   #41
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
De multiculturele verrijking bestaat er dus in dat ik en mijn dochters niet meer normaal over straten mogen lopen zonder iets te doen (dan zijn we "gegeneerde nerds")
Ik denk dat ge best nog eens opnieuw leest. Het gaat niet over multicultuur of een of andere evolutie. Het gaat hem erover dat het al altijd zo is geweest en dat het geen klop te maken heeft met het bovengenoemde! Het gaat hem erover dat het, in tegenstelling tot wat bepaalde individuen maar steeds ten alle prijze wensen aan te tonen, geen blaas te maken heeft met het feit dat het allochtonen betreft en dat het al helemaal geen recentelijke maatschappelijke ontwikkeling is.
Daar gaat het hem over!
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 12:58   #42
Hanne
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dies
Citaat:
De multiculturele verrijking bestaat er dus in dat ik en mijn dochters niet meer normaal over straten mogen lopen zonder iets te doen (dan zijn we "gegeneerde nerds")
Ik denk dat ge best nog eens opnieuw leest. Het gaat niet over multicultuur of een of andere evolutie. Het gaat hem erover dat het al altijd zo is geweest en dat het geen klop te maken heeft met het bovengenoemde! Het gaat hem erover dat het, in tegenstelling tot wat bepaalde individuen maar steeds ten alle prijze wensen aan te tonen, geen blaas te maken heeft met het feit dat het allochtonen betreft en dat het al helemaal geen recentelijke maatschappelijke ontwikkeling is.
Daar gaat het hem over!
Hoe oud bent u?
13 jaar of zo?
Beweren dat migraties van alle tijden zijn is correct, maar beweren dat de margebreinse invasie van onze steden ook van alle tijden is, getuigt enkel van verregaande p.c. versuffing en iditiotie. Ooit gehoord van de 18de eeuwse 'witte vluchten' nav de magrebeinse bezetting van en ermee gepaard gaande criminaliteit in onze steden. Ik niet.
De onveiligheid en criminaliteit groeit recht evenredig met de allochtone invasie die de multikullers prediken. De overproportionele aanwezigheid van allochtone criminelen in onze gevangenissen zijn het beste bewijs. Hoe u het ook draait of keert.
Hanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 13:14   #43
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daar gaat het hem over!
Ik denk niet dat hier 50 jaar geleden mensen werden bedreigd door marokkaanse en afrikaanse bendes , dat er 50 jaar geleden hier moskees stonden...

Dus Dies wtf ben je aant bazelen over dat het altijd zo geweest is, vroeger konden kinderen nog zorgeloos met hun bal op straat spelen. Als ze dat nu doen op een speelpleintje zijn ze op t eind van de dag gegarandeerd hunne bal kwijt en een blauw oog rijker.
Oud 3 april 2004, 13:15   #44
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

De oplossing
Oud 3 april 2004, 14:41   #45
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Daar gaat het hem over!
Dat zijn nu vijf lijnen die je gebruikt in een poging om duidelijk te maken dat je eerste posting niets met allochtonen te maken had?

Bedoel je nu dat het naroepen van westerse vrouwen met de term "HOER" iets is dat hier al 1500 jaar gaande is? Dat het standaard is om groepjes van drie of meer jonge mannen als bedreigend te moeten aanvaarden?
Dat je altijd al verplicht waart om af te dalen naar het niveau van analfebete scheldende lamlendelingen om veilig thuis te geraken?

Wat bedoel je nu eigenlijk?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 14:50   #46
PlastiekBeertje
Partijlid

PlastiekBeertje's schermafbeelding

Standaard

[quote="Xnorf"]

PS : een goeie oplossing zou al zijn om dat gangsta-cultuurtje beginnen te verbieden. ze zijn ne meter hoog en doen zich al voor of ze 20 zijn, beledigen u en uw moeder en als ze dan een paar meppen krijgen gaan ze grote broer halen , ondertussen is den deze dan wel al door :lol:
quote]

Ondanks ik tegen censuurmaatregelen en overbemoeienis van de overheid ben, moet de straatcultuur verdreven worden. Al dat urban en gangster gedoe. Die mannen denken allemaal dat ze in een of andere r&b videoclip leven (witte trainings, cabrio, crimineel gedrag enz...).
PlastiekBeertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 15:11   #47
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat het probleem van 'jeugdbendes' en 'straatcriminaliteit' geen allochtoon probleem is, maar een probleem van alle tijden en generaties.
Dat is nota bene niet wat ik, maar TomB steunende op eigen ervaring, probeerde duidelijk te maken.

De oorzaak van het misverstand zal wel bij mij liggen, want ook Hanne en Xnorf hebben er overduidelijk geen bal van begrepen.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 15:26   #48
CONTRA
Schepen

CONTRA's schermafbeelding

Standaard

Ik klaag ook aan !

Gisteren een vreemdeling in Zaventem die met zijn wagen niet genoeg plaats had, en die al toeteren mij erop wou wijzen vooruit te rijden, omdat meneer beter kon parkeren.
ik was daar maar voor een minuutje, niet vlucht genoeg naar zijn zin omdat ik daar een klant heb afgezet.

Nu ik rij door maar het einde van het luchthaven, en wordt ik toch klem gereden zeker door die vreemdeling stapt uit kom naar mij en slaat op mijn kaak, gelukkig met geen kwetsuren en ben naar de politie in zaventem gereden en klacht neergelegd tegen verkeersagressie. politie zei mij als ik de pv kracht wouw geven dat ik zeker mij moest laten onderzoeken.
ik zei hem ik heb niets, maar kan je geen berisping geven, aan die man, Neen dit gaat naar parket en zonder dokters attest wordt dit waarschijnlijk geklasseerd. ik had geen zin voor nog uren naar de dokter te gaan. ik was aan het werken al zelfstandige

Ik zei dat is wel knap,tegen mijn smoel laten slagen ,dat moet je laten doen! maar als ik moest antwoorden zwartzak dan zou ik een pv hebben voor racisme, begrijpe wie begrijpe kan !

Dit is Belgisch tegen het Belgische volk
CONTRA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 16:25   #49
Dilbert
Parlementsvoorzitter

Dilbert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Dat het probleem van 'jeugdbendes' en 'straatcriminaliteit' geen allochtoon probleem is, maar een probleem van alle tijden en generaties.
Dat is nota bene niet wat ik, maar TomB steunende op eigen ervaring, probeerde duidelijk te maken.

De oorzaak van het misverstand zal wel bij mij liggen, want ook Hanne en Xnorf hebben er overduidelijk geen bal van begrepen.
Inderdaad. Cultuurrelativisme van de bovenste plank. Een naieve en nefaste opstelling in deze oorlog tegen de Moslimcultuur.

Het laat me denken aan de linkse pacifisten die voor WO II met Hitler vredespakten sloten, of de linkse naievelingen die tijdens de Koude Oorlog tegen de kernraketten, tegen Amerika en tegen de dienstplicht waren.
Oud 3 april 2004, 17:03   #50
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Die tekst was veel te lang om te lezen, maar heeft uw vrouw geen goesting in een partouze?
Waarschijnlijk wel, maar niet met Typo erbij
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 17:09   #51
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO
Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!
Kan je Antwerpen er even vantussen laten want ik woon in het centrum van het Stad, en ik merk niks van wat jij vertelt.
Oud 3 april 2004, 17:13   #52
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Die tekst was veel te lang om te lezen, maar heeft uw vrouw geen goesting in een partouze?
Waarschijnlijk wel, maar niet met Typo erbij

Slaap maar rustig verder jongens. De essentie van het onderwerp gaat volledig aan jullie voorbij.
Op de dag, die zeker komen zal -opeen je ogen eens en kijk 's naar de wereld-, dat ze Uw keel zullen oversnijden omdat ze het beu zijn schapen te offeren, denk die dag maar aan de partouze met mijn vrouw die je mist.

Jij behoort tot het soort dat het verdient om te ondergaan wat de Koranstrijders plannen...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 17:15   #53
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Ik klaag de dagdagelijkse Moslim-provocatie in Antwerpen, Mechelen, Brussel, Gent en de rest van de Europese steden aan!
Kan je Antwerpen er even vantussen laten want ik woon in het centrum van het Stad, en ik merk niks van wat jij vertelt.
Ach, Piano, 't is lente en die mens voelt zijn testosterongehalte stijgen (In 't Vlaams: hij denkt met zijn kl...eurpotloden )
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 april 2004, 17:16   #54
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Da's raar. Andere stad dan toch maar? Of een andere wereld?
Ik zal wel gedroomd hebben. Ik lijd waarschijnlijk aan dat onveiligheidsgevoel.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
Oud 3 april 2004, 17:24   #55
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja dat zal zijn. Overigens is hier de criminaliteit met 20% gedaald en het onveiligheidsgevoelen met 50% gestegen. Zou dat kunnen liggen aan stemmingmakers zoals jij, die achter elke hoek een Al Qaida strijder zien met de kalishnikov in de aanslag ?
Oud 3 april 2004, 17:30   #56
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja dat zal zijn. Overigens is hier de criminaliteit met 20% gedaald en het onveiligheidsgevoelen met 50% gestegen. Zou dat kunnen liggen aan stemmingmakers zoals jij, die achter elke hoek een Al Qaida strijder zien met de kalishnikov in de aanslag ?

Stemmingmaker?
's afspreken om een weekje wat sightseeing te gaan doen in onze Belgische steden? Met Uw vrouw erbij he. Doe die Arafatsjaal maar 's uit. Dan zal je zien hoe je behandeld zal worden.
Oud 3 april 2004, 17:39   #57
thePiano

Standaard

Citaat:
Citaat:

Stemmingmaker?
's afspreken om een weekje wat sightseeing te gaan doen in onze Belgische steden? Met Uw vrouw erbij he. Doe die Arafatsjaal maar 's uit. Dan zal je zien hoe je behandeld zal worden.
Ik draag een gewone pet (vooral als't regent). En ik ben niet pro-Arafat en helemaal niet pro-Sharon. Maar als je zit te liegen moet je dat wel aantonen hé makker!
Oud 3 april 2004, 17:52   #58
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Stemmingmaker?
Ik draag een gewone pet (vooral als't regent). En ik ben niet pro-Arafat en helemaal niet pro-Sharon. Maar als je zit te liegen moet je dat wel aantonen hé makker!
Awel, ik zeg 't toch : ik neem je gratis en voor niks mee. Enkele dagen de komende week, op verschillende tijdstippen.
Ik zet U en Uw vrouw af aan de bedoelde wijk(en) en pik jullie aan de andere kant op een afgesproken punt op.
Ik moet niet liegen zenne. Ik laat 't U gewoon ondervinden.
Ik heb ook lang gedacht daat ik overal kon gaan en staan waar ik dat wilde. Niet dus. Maar je zal 't wel zien...
Oud 3 april 2004, 18:29   #59
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

geen persoonlijke beledigingen
johanvdw
Oud 3 april 2004, 18:33   #60
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:

Ach, Piano, 't is lente en die mens voelt zijn testosterongehalte stijgen (In 't Vlaams: hij denkt met zijn kl...eurpotloden )
Jij denkt al helemaal niet en testosteron heb je nooit gehad.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be