![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Begin van uw redenering is al fout. Niet het Vlaams Belang heeft enige samenwerking met LDD afgewezen, maar wel LDD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb er geen probleem mee dat LDD veel stemmen haalt. Ik stel mij wel vragen bij hoe ze zich profileren en het primeren van partij- en eigenbelang op dat van Vlaanderen.
Ik heb zelfs de nodige sympathie voor JM-DD en ik heb zijn boek gelezen ook (wat eerlijk gezegd voor 85% een doorslag van het VB programma was), maar de overdreven adoratie stoort mij. Feit: JMDD is buiten geduwd uit de VLD. Feit: gezien de voorgeschiedenis is het hoogst twijfelachtig of de man ooit uit zijn eigen zou zijn opgestapt. Ik kan dat best begrijpen dat je de zekerheid van een inkomen als senator niet graag opgeeft en hij heeft veel meer gedaan dan de gemiddelde VLD'er die simpel bleef zitten, maar hou alsjeblief op met de man voor te stellen als een idealist die alles voor zijn principes overheeft want daar is geen reden toe. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 12 november 2008 om 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Inderdaad die zijn vocabulaire is al wat beter. Moesten ze aan de top bij het VB wat meer zijn zoals Annemans dan waren ze al veel verder gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb het over het linkse beleid dat door steun val de linkse liberalen in stand wordt gehouden. Wie dit beleid steunt, is tegen de onafhankelijkheid en mag afgestraft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wie heeft die samenwerking laten uitlekken naar de pers? Het is een publiek geheim dat nogal wat VB'ers van de harde lijn, onder geen enkele omstandigheid met DD of eender wie van een samenwerking willen weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
JMD is zeker niet de volmaaktheid. Citaat:
Citaat:
Hij heeft zeker gebreken, maar nogmaals de perfecte partner bestaat niet. En wat betreft dat inkomen...denk jij nu echt dat hij aan de grond zou zitten zonder zen senators loon? Denk jij nu echt dat hij teerde op die zekerheid van dat loon? ![]() DD heeft dat echt niet nodig ze. Er zullen veel meer VB'ers in het parlement of de senaat zitten die het 'doen' om het geld hoor. Zeer zwak argument. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zegt de naam Verstrepen u iets?
|
![]() |
![]() |
![]() |