Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2008, 20:53   #41
Walter X
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walter X Bekijk bericht
.

...

Laatst gewijzigd door Walter X : 11 november 2008 om 20:53.
Walter X is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 20:55   #42
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
dat dat marokkaans crapuul uit belgië moet gezet worden.
tsj tsj het is de religie de islam die moet worden buiten gezwierd - ik ken veel afvallige moslims die zeer mooi geintegreerd zijn
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 20:58   #43
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
dat marokkaans crapuul moet uit belgie gezet worden.
Man, wat een origineel standpunt!
Dat niemand daar eerder op gekomen is!
U moet een politieke partij oprichten!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 21:02   #44
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Man, wat een origineel standpunt!
Dat niemand daar eerder op gekomen is!
U moet een politieke partij oprichten!
ach daar zullen ze wel een dubbele cordon sanitair rond oprichten helaas niet voor de nieuwe partij MOSLIM genaamd daar moeten de pocos eerst het partij programma van weten

ja u leest het goed MOSLIM partijprogramma om je ziek te lachen

ps nu ja deze persoon heeft een standpunt nog steeds beter dan er geen te hebben

Laatst gewijzigd door shaddy : 11 november 2008 om 21:02.
Oud 11 november 2008, 21:03   #45
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
ach daar zullen ze wel een dubbele cordon sanitair rond oprichten helaas niet voor de nieuwe partij MOSLIM genaamd daar moeten de pocos eerst het partij programma van weten

ja u leest het goed MOSLIM partijprogramma om je ziek te lachen

ps nu ja deze persoon heeft een standpunt nog steeds beter dan er geen te hebben
Kent u het progamma dan?
En is het echt zo grappig?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2008, 21:18   #46
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kent u het progamma dan?
En is het echt zo grappig?
welneen een echte horror nog nooit de koran gelezen? ik wel goede horror man

Laatst gewijzigd door shaddy : 11 november 2008 om 21:26.
Oud 12 november 2008, 14:08   #47
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
welneen een echte horror nog nooit de koran gelezen? ik wel goede horror man
welkom terug shaddy.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2008, 16:29   #48
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
welkom terug shaddy.

Laatst gewijzigd door shaddy : 12 november 2008 om 16:29.
Oud 14 november 2008, 11:23   #49
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
blijf eens on topic
Dat is helemaal "on topic", Goodwill!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 november 2008, 11:30   #50
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hotschizodiscocop Bekijk bericht
Stop eens met haat zaaien!
Zou het kunnen door de gedragingen van sommigen komen, dat er mensen zijn die beginnen diegenen te "haten" die zich zo gedragen?
Toch maar een normale reactie, zou ik zeggen. Al die zaken onder de voetmat willen vegen door telkens af te komen met "racisme", "ze niet allemaal over dezelfde kam scheren "- wat de mensen trouwens ook niet doen enz zal niet veel aan de feiten en de reacties van de mensen veranderen. Integendeel!
Oud 14 november 2008, 11:39   #51
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ben je aan het insinueren dat de Marokkanen (= allemaal) tasjesrovers zijn?
Niet mooi, deze laffe veralgemening.
Ben jij aan het insinueren dat men daar niet meer mag over schrijven ofte praten? Hoeveel keer zal je dat domme spelletje van "je zegt dus dat ze allemaal tasjesrovers zijn" nog spelen?
Maar voor je het belangrijkste vergeet: wat denk je over de gedragingen van bepaalde steeds opnieuw genoemde soort lieden die hierboven beschreven zijn?
O ja: dat kan niet! En je bent klaar in drie woorden...
Maar als het over de "gedragingen van autochtonen tov allochtonen" gaat, dan kun je blz vullen over hoe schandalig het allemaal is en wat voor een racisten we wel zijn....
Niet mooi, die hypocriete houding.
Oud 14 november 2008, 12:20   #52
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ben jij aan het insinueren dat men daar niet meer mag over schrijven ofte praten? Hoeveel keer zal je dat domme spelletje van "je zegt dus dat ze allemaal tasjesrovers zijn" nog spelen?
Maar voor je het belangrijkste vergeet: wat denk je over de gedragingen van bepaalde steeds opnieuw genoemde soort lieden die hierboven beschreven zijn?
O ja: dat kan niet! En je bent klaar in drie woorden...
Maar als het over de "gedragingen van autochtonen tov allochtonen" gaat, dan kun je blz vullen over hoe schandalig het allemaal is en wat voor een racisten we wel zijn....Niet mooi, die hypocriete houding.
Niet waar.
je zal mij nergens betrappen waar ik bewust anders kijk naar allochtonen of autochtonen; ik zal tevens nooit bewust veralgemenen.
Voor mij geldt voor iedereen dezelfde rechten en plichten.
De naleving moet opgevolgd worden bij iedereen, ongeacht wie men is.
- Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden)
- Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...)
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 15:39   #53
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Prem doet er alleszins goed aan van de overgrote meerderheid van mijn leerlingen van Marokkaanse origine af te blijven.

Dat zijn allemaal jonge mensen

die op een eerlijke wijze in hun levensonderhoud willen voorzien en daarom hard studeren om een diploma te halen zodat ze wellicht ooit ook aan een job geraken,
die zich niet geroepen voelen de sharia in te voeren,
en die zèlf hun criminele leeftijdsgenoten (van welke origine die laatsten ook mogen wezen) ook liever kwijt dan rijk zijn.

Als Prem ook maar één haar op het hoofd van die jongens en meisjes durft te krenken, krijgt-ie met mij te doen, en wees gerust:

"I'm like a walking razor, don't you watch my size, I'm dangerous!"

Anderzijds wil ik hem met plezier komen helpen als-ie het tegen een bende boefjes moet opnemen, want daar heb ik het ook niet op begrepen.

Dat weten de schoftjes die ik in mijn leven al tegenkwam en onder handen nam ondertussen ook. Ze zullen het wellicht niet gaan rondbazuinen, maar dat doet niets af van het plezier dat ik er mee beleefde

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 21 november 2008 om 15:39.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 15:48   #54
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Prem doet er alleszins goed aan van de overgrote meerderheid van mijn leerlingen van Marokkaanse origine af te blijven.

die op een eerlijke wijze in hun levensonderhoud willen voorzien en daarom hard studeren om een diploma te halen zodat ze wellicht ooit ook aan een job geraken,
en die zèlf hun criminele leeftijdsgenoten (van welke origine die laatsten ook mogen wezen) ook liever kwijt dan rijk zijn.

Als Prem ook maar één haar op het hoofd van die jongens en meisjes durft te krenken, krijgt-ie met mij te doen, en wees gerust:

Anderzijds wil ik hem met plezier komen helpen als-ie het tegen een bende boefjes moet opnemen, want daar heb ik het ook niet op begrepen.

Dat weten de schoftjes die ik in mijn leven al tegenkwam en onder handen nam ondertussen ook. Ze zullen het wellicht niet gaan rondbazuinen, maar dat doet niets af van het plezier dat ik er mee beleefde
Ongetwijfeld heb je eergisteren "De wereld draait door" niet bekeken : daar kwam de Prem met een notoire verdediger van de Marokkaanse minderheid
(Nederlanders van Marokkaanse origine...) om samen luid te verklaren dat ze pal staan in het "wij zijn allen landgenoten-verhaal.. maar zich verzetten tegen stenen gooiende boefjes. Als er iemand is die zich weert tegen alle vormen van discriminatie is het deze heer Prem.. gisteren gaf hij Phara overigens stof tot nadenken over de in het absurde doorgevoerde scheiding van Nederlandstalige en Franstalige belgen in de RTBF/VRT gebouwen
(of moet ik Vlamingen, Walen en Franskiljons zeggen ?)

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 16:08   #55
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Ongetwijfeld heb je eergisteren "De wereld draait door" niet bekeken : daar kwam de Prem met een notoire verdediger van de Marokkaanse minderheid
(Nederlanders van Marokkaanse origine...) om samen luid te verklaren dat ze pal staan in het "wij zijn allen landgenoten-verhaal.. maar zich verzetten tegen stenen gooiende boefjes. Als er iemand is die zich weert tegen alle vormen van discriminatie is het deze heer Prem.. gisteren gaf hij Phara overigens stof tot nadenken over de in het absurde doorgevoerde scheiding van Nederlandstalige en Franstalige belgen in de RTBF/VRT gebouwen
(of moet ik Vlamingen, Walen en Franskiljons zeggen ?)
Neen, roger, ik heb "De wereld draait door" niet gezien (is die uitzending ook op tinternet te vinden?) : ik heb nl. geen TV (en er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt ooit zo'n ding in huis te halen).

Ik heb de indruk dat ik net door dat gebrek aan kijkbuis wat minder triestig en paranoïde door het leven stap dan nogal wat van mijn mede-aardbewoners, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn eigen domheid liggen.

Ik geloof je als je zegt dat Prem zich net tégen alle mogelijke vormen van discriminatie probeert te weren, ik sprak dan ook in de voorwaardelijke wijs (het woordje 'als' is je misschien ontsnapt, en dat vergeef ik je graag, ik ken je namelijk als een bijzonder aimabel mens, ik ben er dus van overtuigd dat het een 'ongelukje' betrof).

In mijn bijdrage waar jij op reageerde, mag je gerust de naam "Prem" vervangen door de naam van om het welke overijverige buitenwipper en/of korte-metten-maker op dit forum hier, hoor.

Het 'grappige' van die draad hier is dat die schreeuwlelijkerds hun nieuwe idool "Prem" wellicht ook als een ongewenste 'bruine' of 'vrumde' zouden verketterd hebben mocht die man nog nooit op TV zijn verschenen.

Helaas is het voor een kleine proefneming terzake nu te laat,

vriendelijke groet,

djimi

Oud 21 november 2008, 17:11   #56
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb de indruk dat ik net door dat gebrek aan kijkbuis wat minder triestig en In mijn bijdrage waar jij op reageerde, mag je gerust de naam "Prem" vervangen door de naam van om het welke overijverige buitenwipper en/of korte-metten-maker op dit forum hier, hoor.

Het 'grappige' van die draad hier is dat die schreeuwlelijkerds hun nieuwe idool "Prem" wellicht ook als een ongewenste 'bruine' of 'vrumde' zouden verketterd hebben mocht die man nog nooit op TV zijn verschenen.
Waar baseert u dat op als ik vragen mag?

Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met 'bruinen' zoals u dat noemt, noch met andere vreemdelingen, zolang zij zich maar aanpassen en zich gedragen naar de hier geldende normen, regels en wetten.
Waar ik echter wél problemen mee heb, is een aantal zich buitenproportioneel misdragende leden van een bepaalde geloofsgroep, en dan met name die uit de Maghreb - in modern Nederlands dan ook 'kutmarokkaantjes' genaamd. Dat onverbeterlijke tuig mag wat mij betreft vandaag nog op de boot terug naar Marokko gezet worden.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 17:28   #57
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Waar baseert u dat op als ik vragen mag?

Persoonlijk heb ik geen enkel probleem met 'bruinen' zoals u dat noemt, noch met andere vreemdelingen, zolang zij zich maar aanpassen en zich gedragen naar de hier geldende normen, regels en wetten.
Waar ik echter wél problemen mee heb, is een aantal zich buitenproportioneel misdragende leden van een bepaalde geloofsgroep, en dan met name die uit de Maghreb - in modern Nederlands dan ook 'kutmarokkaantjes' genaamd. Dat onverbeterlijke tuig mag wat mij betreft vandaag nog op de boot terug naar Marokko gezet worden.
Ik baseer mijn uitspraak op eigen ervaringen, beste Sus.

Ik zie er nogal 'mediterraan' uit, ik hoef nauwelijks moeite te doen om voor 'ne makak' door te gaan. Twee tot drie uur zonneschijn per week en aangepaste kledij volstaan .

Ik word hier in Brussel vaak genoeg in het Arabisch aangesproken en kan dan eens lekker lachen met de beteuterde of zelfs verontwaardigde gezichten van diegenen die mij aanspraken als ze vernemen dat ik geen Arabisch begrijp en eigenlijk een Vlaming ben, een èchte (uit West-Vlaanderen dan nog, of all places).

Telkens als ik op plaatsen kwam/kom waar zowat iedereen met kop èn schouder boven mij uitstak/uitsteekt en bovendien in grote meerderheid blauwogig en blondharig is, dan voelde/voel ik goed genoeg welke spitsroeden volkomen onschuldige 'kleine bruine mannetjes' mochten/mogen lopen.

'If looks could kill, I would have been eaten by maggots a long time ago.'

Maar ja, ik kwam nog niet op TV, en hoop eerlijk gezegd dat dat zo mag blijven.

Het grote voordeel van mijn fysieke verschijning is dat ik in overvolle treinen, trams of metrowagons meestal langer dan alle andere mensen méér dan genoeg plaats tot mijn beschikking houd .

Als ik u mag geloven - en ik zie niet in waarom ik dat niet zou mogen - dan hoeft u zich door mijn bijdrage allerminst aangesproken te voelen. Ik heb niet de indruk dat u tot de overijverige schreeuwlelijkerds behoort.

Overigens komt nogal wat onverbeterlijk tuig niet uit Marokko, maar ook uit Algerije, Tunesië, Polen, Rusland, ... of zelfs 'van ergens bij ons ten lande uit de bloemkool'. Moeten die allemaal op diezelfde boot naar Marokko?

Vriendelijke groeten,

djimi

Laatst gewijzigd door djimi : 21 november 2008 om 17:34.
Oud 21 november 2008, 18:03   #58
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:

dan bent u een van de weinige leraars die goede islamitische leerlingen heeft of hebt u mijn beste reeds de koran en de niet humane en onderdrukking van vrouwen reeds aanvaard? U keurt halal en vrouwenonderdrukking goed? U vind het oke dat meisjes niet mee op gemengde schoolreizen mogen gaan. Indien u dit allemaal normaal vind dan bent u niet objectief maar bent u reeds mooi geassimileerd. ik zeg niet dat u liegt maar ik ken vele leraars die weigeren toegevingen te doen aan de islam en dus niet zo vol vreugde over hun islamitische leerlingen praten. Nog te zwijgen over de overheersende aanwezigheid en bemoeienissen van de islamlerar en de imams.

Laatst gewijzigd door shaddy : 21 november 2008 om 18:07.
Oud 21 november 2008, 18:10   #59
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, roger, ik heb "De wereld draait door" niet gezien (is die uitzending ook op tinternet te vinden?) : ik heb nl. geen TV (en er is geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt ooit zo'n ding in huis te halen).

Ik heb de indruk dat ik net door dat gebrek aan kijkbuis wat minder triestig en paranoïde door het leven stap dan nogal wat van mijn mede-aardbewoners, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn eigen domheid liggen.

djimi
U gebruikt woorden zoals paranoia en triestig. duidelijke bewijzen dat u andere mensen veroordeelt omdat ze wel de waarheid en de harde realiteit willen weten. Stel dat mijn voorouders hun ogen hadden gesloten voor het nazisme en niet in het verzet waren gegaan, dan had dit gevolgen gehad voor hun nakomelingen. Ik begrijp uw standpunt als u toegeeft dat u reeds mooi in het gareel van de islam loopt. dat u onderdrukking en halal goedkeurt. Dan begrijp ik dat u vanuit de koran praat en andersdenkende dus veroordeelt. Ik vind dan dat uw standpunt "het ligt aan mijn eiegn domheid " het enige juiste antwoord is.

Laatst gewijzigd door shaddy : 21 november 2008 om 18:10.
Oud 21 november 2008, 19:20   #60
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dan bent u een van de weinige leraars die goede islamitische leerlingen heeft of hebt u mijn beste reeds de koran en de niet humane en onderdrukking van vrouwen reeds aanvaard? U keurt halal en vrouwenonderdrukking goed? U vind het oke dat meisjes niet mee op gemengde schoolreizen mogen gaan. Indien u dit allemaal normaal vind dan bent u niet objectief maar bent u reeds mooi geassimileerd. ik zeg niet dat u liegt maar ik ken vele leraars die weigeren toegevingen te doen aan de islam en dus niet zo vol vreugde over hun islamitische leerlingen praten. Nog te zwijgen over de overheersende aanwezigheid en bemoeienissen van de islamlerar en de imams.
Beste shaddy, mocht onze directrice niet zo streng vasthouden aan de reglementen zou ik u met plezier laten kennismaken met mijn leerlingen, zowel met de moslims als met de katholieken, zowel met de protestanten als met de orthodoxe christenen, en uiteraard ook met de agnosten en atheïsten onder hen.

Gisteren ben ik met twee klassen als begeleider meegegaan naar een tentoonstelling in Bonn ("Rom und die Barbaren"), en �*lle leerlingen van die klassen waren er, omdat het om een verplichte uitstap ging, in het kader van de lessen Latijn en Engels. Ik geef toe dat ik een geluksvogel ben omdat in onze school enkel algemeen secundair onderwijs wordt aangeboden, maar dat neemt niet weg dat ongeveer 3/5 van het totaal aantal leerlingen bij ons moslim is. Het dragen van een hoofddoek op school is bij ons verboden.
Tijdens de klasuitstap was dat wel toegestaan. Er waren welgeteld 3 (!) van de 16 moslimaatjes die hun hoofddoek droegen, de anderen droegen het haar in een mooi knotje of gewoon los. Een aantal van die meisjes waren apetrots dat ze door een cameraploeg gefilmd waren toen ze op het marktplein met een aldaar oefenende operazangeres waren beginnen meezingen en daarna geïnterviewd werden.
Twéé van de drie gesluierde meisjes wilden per sé met mij op een foto - nochtans ook niet ècht 'halal', niet? - omdat ze zich bij mij ècht op hun gemak voelen, en dat ondanks het feit dat ik openlijk voor mijn 'Vlaamsgezindheid' en mijn trots op mijn culturele erfgoed uitkom (in een school van de "Communauté française de Belgique" toch niet echt 'évident', wees gerust).

Zij voelen zich niet op hun gemak omdat ik zo'n dhimmi zou zijn, maar omdat ik hen als mens au sérieux neem en hen zoveel mogelijk probeer te wapenen tegen de moeilijkheden die 'le système' voor hen in petto heeft.
Ondanks het feit dat ik in de klas vaak erg felle discussies uitlok (omtrent vrijheid van meningsuiting, de ontegensprekelijke successen van de wetenschappelijke methode om kennis te verwerven, de terroristische aanslagen in NY, London en Madrid of de achtergronden van de islamofobie, om maar een paar onderwerpen te vernoemen) word ik door mijn leerlingen op handen gedragen (en dat zeg ik niet om te stoefen, dat zou op dit forum toch alleen maar potsierlijk overkomen). Mijn vaak bijtende humor, mijn veeleisendheid, mijn erg moeilijke examens en mijn strenge verbetermethodes alsmede mijn scherp oog voor spieken en sjoemelen doen daar allemaal geen afbreuk aan. Het feit dat ik nogal gul ben in het uitdelen van 'buizen' wordt ruimschoots gecompenseerd door mijn menselijke warmte (ik kan er nu eenmaal niks aan doen dat ik zo geboren ben) en mijn hardnekkig streven naar eerlijke behandeling van iederéén (ik heb favorieten noch piespaaltjes). Bovendien sta ik altijd klaar om naar mijn leerlingen te luisteren en hen te helpen als ze met een probleem zitten.

Ik weet niet of u ooit de film 'Kassablanka' van Guy Lee Thys zag?
Mijn leerlingen van de zesde klas (voor 2/3e Maghrebijnen en moslims) kregen die film in elk geval wèl al te zien, en ze moesten er nadien een opstel over maken.
Nu komen er in die film een aantal scènes voor die ze nogal shockerend vonden, maar in de discussie achteraf kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat zo'n film uiteindelijk toch moet kunnen en zelfs erg nuttig lesmateriaal is.
In diezelfde film wordt ook een halfblote 'moslima' getoond. Slechts één meisje vond dat echt niet leuk, maar het feit dat ik haar daar niet voor veroordeelde of misprijzend behandelde maakte dat allemaal weer goed. Voor diezelfde groep heb ik nu trouwens nog een tekst over moslima's die een vrouwvriendelijker interpretatie van de Koran eisen klaarliggen. Van zodra het project 'Kranten in de Klas' achter de rug is (eind volgende week dus) krijgen ze die op hun boterham. De discussie zal wellicht weer even fel worden als de andere die we al hadden, maar daar ben ik net blij om. Ik ben absoluut niet bang voor een 'clash of civilisations', zolang daar maar geen gewonden of doden bij vallen.

De leraar islam van onze school is in de ogen van zijn meer bekrompen geloofsgenoten een echte ketter, want aanhanger van en belangrijke figuur binnen het soefisme, u weet wel, de mystieke-spirituele stroming die radicaal pacifistisch ingesteld is. Ongetwijfeld ligt het ook aan hem dat de grote meerderheid van mijn leerlingen zo goed meevalt, want hij wordt door die jongeren eveneens op handen gedragen, ondanks het feit dat hij niet mals is voor diegenen onder hen die menen dat ze op school wel eens de clown moeten gaan uithangen, of dat net hij degene is geweest die vorig jaar als een goede detective een geval van diefstal wist op te lossen en er dus mee voor gezorgd heeft dat alvast twee leerlingen niet langer bij ons op school rondhangen.

In de hoop dat ik u hiermee wat meer inzicht wist te verschaffen in wat ik in mijn leventje zo allemaal meemaak,

groet ik u vriendelijk,

djimi

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be