![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Prem: ik trap nog 'n Marokkaan in elkaar
Prem Radhakishun, advocaat maar vooral ook televisiemaker, is helemaal klaar met de groep Marokkaanse jongeren die de straten onveilig maken. Hij is wederom bedreigd. Eerder kreeg hij al een projectiel tegen zijn hoofd aangeslingerd. "Ik vrees dat ik er eentje helemaal in elkaar trap de volgende keer." Prem, die links zegt te zijn, wordt steeds rechtser. "Een tasjesdief die wordt doodgereden. Ik vind het inmiddels perfect. Maar dat wil ik niet. Ik wil van alle mensen blijven houden. Maar ik wil ook gewoon met de trein en de tram kunnen. Gewoon op straat kunnen lopen en mijn werk doen zonder dat de norm is dat ik belaagd kan worden." De druppel die de emmer deed overlopen kwam afgelopen dinsdag. Prem maakte opnames in de Haagse Stuwstraat. Hier vormde zich een groep van 20 Marokkaanse jongeren die de televisiemaker bedreigden. "Maar het zijn bijna altijd Marokkaanse jongeren van 13 tot 19 jaar. De oudere leeftijdsgroep is juist heel vriendelijk tegen me. Gisteren nog stapte een Marokkaanse beveiliger naar me toe om te zeggen hoe geweldig hij mij en het programma vindt", aldus Prem. Deze keer kwam hij er zonder kleerscheuren vanaf, maar hij is er klaar mee. "Ik ben bang dat ik ben geknapt en de volgende keer er eentje wel helemaal in elkaar trim. Elke keer moet ik verstandig zijn en loop ik weg. Straks moeten we dit gesprek nog vanuit de cel voeren. De rechter zal je altijd kwalijk nemen dat je niet de verstandigste bent geweest. Maar elke keer moet je wel driehonderd keer jezelf opzijzetten en slikken als je wegloopt voor die provocaties. Het heeft zich hoog opgestapeld." http://frontpage.fok.nl/nieuws/10219...in-elkaar.html http://www.youtube.com/watch?v=xZvzOvVGlw0 Voordat de politiek correcten gaan huilen, Prem is een Surinamer die nogal bekend staat om op te komen voor de multikul en andere buitenlanders, maar zelf hij is het nu zat, de realiteit opzoeken is goed om de politiek correcte blinddoek af te laten vallen, zouden meer mensen moeten doen.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist op de Nederlandse tv,Marokkaanse jongeren zorgen voor drie maal meer criminaliteit dan andere jongeren
![]()
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() blijf eens on topic
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf hier heel zeker on topic,mss kan jij niet volgen?
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]()
Ook zo blij dat 2010 het Europees Jaar van de Strijd tegen de Armoede en de Sociale Uitsluiting was? Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 6 november 2008 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Zucht. Ik hoop dat Prem gehoord wordt door Meneer en Mevrouw Politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Verleden weekend in Amsterdam geweest.
Heb me nog nooit zo veilig in een grootstad gevoeld als daar. En ja hoor, het loopt daar ook vol met andersgekleurden. Maar die zijn vriendelijk en lopen niet de hele tijd achter iedereen te roepen. Negers, Surinamers, Chinezen ... al wat je maar wil. Maar wat een verschil met Antwerpen... N.b. Géén Marrokanen daar. Dat scheelt een hoop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
De Marokkanen, die zitten in bepaalde wijken waar ook de politie bang is, net als Molenbeek en Anderlecht. Maar die komen af en toe wel naar de Grachtengordel om een tasje te roven, van bijvoorbeeld Hanneke Groenteman. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 6 november 2008 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook de uiterst slappe burgermeester Cohen van Amsterdam staat er bekend voor om de problemen met de Marokkaanse reljeugd middels het tonen van zogenaamd respect voor hun culturele uitingen tijdens het nuttigen van een kopje thee met diezelfde Marokkaanse reljeugd, op te lossen. Voor zover theeleuten met dat tuig problemen oplossen te noemen is natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() Stop eens met haat zaaien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Aanvullende info
Interview met Prem: http://www.dumpert.nl/mediabase/2917...aait_door.html Luister maar eens mensen, hij was een van de iconen van multicultureel Nederland, een van de beschermers met het multicultureel televisie programma van Nederland, en zelfs hij is die Marokkanen die overlast meer dan spuugzat.
*Verwijderd* Laatst gewijzigd door Zoethout002 : 6 november 2008 om 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Wie ? Prem ? ik ? de marokkanen waar hij het over heeft ? ik denk dat jij niet weet wie Prem is...
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik heb al wel eens een paar video's gezien met de Prem. Toen kreeg hij blikjes Cola tegen zijn hoofd gesmeten van ventjes van een jaar of 13-14. Die liepen ook scheldend door "HUN" wijk, "hoer", "varken" schreeuwend naar voorbijgangers enz enz. De Prem en zijn cameraman werden bedreigd, de jongens wilden niet dat ze filmden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de Stuwstraat bevat 71 procent bewoners met een niet-westerse immigratie achtergrond. Prem was binnen in een woonhuis aan het filmen. Niet op straat dus. De jeugdigen stonden hem en zijn ploeg op te wachten om 5 uur toen ze het huis uitkwamen en de spullen naar de auto gingen brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Niet mooi, deze laffe veralgemening. ![]()
|
![]() |
![]() |