Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2008, 18:35   #41
Hollander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Felix (be) Bekijk bericht
Een grensoverschrijdende Nederlandstalige krant maken, die zowel in Groningen, Amsterdam, Maastricht als in Antwerpen en Brugge minimaal 5% van de krantenlezers kan boeien, dat lijkt me pas een enorme uitdaging.

Lijkt mij aartsmoeilijk, maar niet onmogelijk.
Van Thilloooooooooooooo???
Dat lijkt me nou een goed idee. Hoef ik ook niet meer het internet af te struinen naar nieuws over België.

Er zijn nog weinig echt landelijke kranten in Nederland. Vaak hebben ze toch wel een regionale insteek. Mogelijk zou De Telegraaf of het NRC of de Volkskrant wel zo'n stap kunnen maken. (van de NL bladen dan)
Hollander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 januari 2009, 11:52   #42
JP Coen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hollander Bekijk bericht
Dat lijkt me nou een goed idee. Hoef ik ook niet meer het internet af te struinen naar nieuws over België.

Er zijn nog weinig echt landelijke kranten in Nederland. Vaak hebben ze toch wel een regionale insteek. Mogelijk zou De Telegraaf of het NRC of de Volkskrant wel zo'n stap kunnen maken. (van de NL bladen dan)
Het schijnt dat de journalistiek uitsterft ,misschien is het wel te laat/

Citaat VK:
Journalistiek dreigt uit te sterven’

De Britse onderzoeksjournalist Nick Davies (55) was deze week in Nederland om te spreken over de crisis in de journalistiek. Hij schreef vorig jaar het geruchtmakende boek Flat Earth News, over het falen van de journalistiek, die in handen is gevallen van de commercie. Davies kent vooral de Britse situatie, maar die is volgens hem exemplarisch voor de hele westerse wereld.

http://www.volkskrant.nl/multimedia/...uit_te_sterven

Laatst gewijzigd door JP Coen : 23 januari 2009 om 11:55.
JP Coen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2009, 19:59   #43
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam Bekijk bericht
Na het Parool koopt nu de Belgische mediagigant De persgroep het AD
Het is een goede zaak dat op deze manier Groot Nederland stap voor stap dichterbij komt.

Ben daar niet zo zeker van. Geen idee of AD een 'kwaliteitskrant' is of niet en van welke strekking ze is, maar de belgische kranten zijn allemaal van een bedroevende kwaliteit, spreekbuizen voor het regime en van extreem tot centrum linkse signatuur.
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be