![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 november 2008 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch... je opmerking daarna is een beetje goedkoop. De man is 50 en we zijn allen kind van onze tijd. Mijn vader is bv. een kind van de jaren zestig en luistert dus ook vaak naar de muziek uit die tijd. Hij was student tijdens "Leuven Vlaams" en zal op zijn wandelingen door die stad graag foto's nemen van nog achtergebleven slogans uit die tijd. Dat maakt niet dat hij zich nu nog een hippie voelt of naar Vlaamsgezinde betogingen gaat (al is hij nog steeds Vlaamsvoelend). Hij wandelt door de straten met een mp3-spelertje, volgt de actualiteit en gaat heel vaak naar culturele tentoonstellingen, e.d. Trouwens... dat FVH ooit vrachtwagenbestuurder was, dat wist ik eigenlijk niet. Dan heeft hij toch ooit serieus onder zijn niveau gewerkt, want ik heb respect voor zijn geleverde werk. Een partij die zo groeide (met dan natuurlijk op alle bestuursniveaus het aankloppen van mensen die een makkelijk zitje willen) en constant onder vuur lag gedurende 10 jaar bijeen houden en zulke spervuurinterviews door de media degelijk kunnen doorstaan, faut le faire. Ik zou het niet kunnen. (en hierbij de opmerking dat ik vrachtwagenchauffeurs natuurlijk niet beschouw als mensen die wat minder zijn, he. wil gewoon zeggen dat hij als diplomaticus en partijleider toch heeft getoond dat hij het talent had om veel meer te doen dan dat) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag vind ik dat bij De Standaard de riooljournalistiek de overhand heeft (of geef het een andere naam... regimejournalistiek). Knack is blijven hangen bij het tussenstadium. Ik lees met plezier iedere bijdrage van Rick van Cauwelaert. Die man is wat een journalist moet zijn. Kritisch en steeds erg goed op de hoogte van dingen waar de gemiddelde krant niet over mag schrijven zonder dat iemand van de regering belt om even te dreigen om de subsidies dicht te schroeven. Maar evenzeer hebben ze enkele mederwerkers die niet deugen. Dat rond brilleke dat altijd zo graag op de VRT komt... ooit een paar keer gewoon diens bijdrage uit de Knack gescheurd en weggegooid. Joel de Ceulaer of zoiets... kan niet meteen op de correct spelling van zijn naam komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie komt aan die mails? Ik neem aan dat ze niemand in kopie zetten van hun liefdesmailtjes. En als dat niet gebeurt, dan is het misschien de IT persoon die de mailserver beheert of iemand heeft daar zitten hacken. Vrij onfrisse historie. Heel vreemd. Vertel me maar hoe die mails kunnen lekken. Amoureuze mails kunnen vaak lekken maar dat is dan maar omdat je die uitstuurt naar vele mensen en dat gaan twee tortelduifjes waarvan 1 in een gelukkig gezinnetje en 1 in een vechtscheiding niet gaan doen of iemand met voldoende systeemrechten heeft de mail server misbruikt daartoe. Dat kan een gemiddeld gebruiker van het netwerk niet. Ik wacht op de rationale achter dit alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nadien heb ik dus ook mijn abo opgezegd, want zulke journalisten zijn idd. noch mijn tijd noch mijn abonnementsgeld waard.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik vond de Knack van deze week eigenlijk een zeer goede. Helaas haalt dat stuk riooljournalistiek over Morel en Vanhecke alles onderuit.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Pff, Jambon (of is 't Janbon?) was ook wel aanwezig op vergaderingen van het St Maartensfonds. Zowel NVA als VB ontstonden uit de rechtervleugel van de Volksunie.
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 november 2008 om 13:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aaaurgh, C'est beau, l'amour ![]()
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor Morel heel graag bezig.
Toen ze nog bij de VU was mocht ze zelfs op de 7de dag regelmatig komen opdraven. Gisteren per ongeluk nu toch bij grote uitzondering in de Keien van de Wetstraat. Baron De Graeve heeft zijn titelke toch al vast zullen ze gedacht hebben? Denken ze nu de hoofdvogel te hebben afgeschoten nu Morel haar tweede plaats afstaat? Als alleenstaande moeder met kinderen is een Europees mandaat nu ook niet zo'n godsgeschenk... maar daar zullen de rioolratten geen erg in gehad hebben. In functie van de vechtscheiding zal papa nu op zijn kin kunnen kloppen met zijn hoederecht! Eigen schuld dikke bult!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 22 november 2008 om 13:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Allee tof, en dat doet ter zake want...?
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() De vraag is wie heeft er nu een put gegraven en hoe diep gaat de val zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Neen, u bent een solidarist. En dat zit wel in dezelfde richting. U weet wel, in de richting van DeVlag. Tenminste, dat zei u zelf.
Laatst gewijzigd door system : 23 november 2008 om 20:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Zo scheel als een duif.
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() Pietje, echter, is er blijkbaar wél mee weg...
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 23 november 2008 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |