![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
ben ik hier nu de enige die hier een extra materialistisch angeltje in zag? (en een maagd is natuurlijk duurder dan een tweedehands gebruikt model ). Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
persoonlijke aanvallen zijn hier - zoals je ondertussen al wel zou mogen weten - niet toegestaan Citaat:
Leer in het vervolg beter lezen zou ik zeggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door Akira : 24 november 2008 om 11:45. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
filo: WELKE franse wet zegt dat de vrouw maagd moet zijn? Ik vind die niet terug in het artikeltje van Figaro. En het verhaal van de bebloede lakens komt niet uit Circe's duim, maar zoals het de gewoonte is op islamitische huwelijksfeesten trekken bruid en bruidegom zich TIJDENS het feest terug voor een verplicht nummertje penetratie, waarna de schoonmoeders triomfantelijk het bebloede laken aan de gasten tonen. Doe nu niet of je wist van dit gebruik niet af. Straks moet ik je nog gaan uitleggen dat ik dit reeds meegemaakt heb bij turkse vrienden van me.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1/ Je weerlegt niks. 2/ Je legt mij woorden in de mond. 3/ Als 'persoonlijke' vijandige aanval kan jouw bericht wel meetellen. 4/ Na gezondigd te hebben tegen dezelfde principes als dat je mij aanwrijft slaag je er in om mij af te dreigen met 't rode driehoekje. Ik ben zeer onder de indruk, moet ik wel zeggen. ![]() Kan je even, gewoon om eerlijk af te ronden, vermelden waarom dat je in 't verleden een ban opliep ? En kunnen we stellen dat enkel door 't knippen van de moderatie ''t nergens door jou geschreven is' ?
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Art 180, paragraaf 2 vd Franse Code Civil: Citaat:
Wat jij er verder nog bijsleurt zijn jouw veronderstellingen over wat gebeurd zou kunnen zijn en dus voor jouw rekening. (vergeet niet, dat, volgens de berichtgeving, beiden de annulatie vh huwelijk schijnen gevraagd te hebben) Hier is een samenvatting van de tekst vh vonnis in eerste aanleg: http://www.prochoix.org/cgi/blog/ind...te-du-jugement (voor de volledige tekst raad ik je Dalloz aan, maar dat is waarschijnlijk betalend) Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
--------------------------- trouwens ik heb de vorige draad gevonden, mèt de bijdragen van Edina, die blijkbaar een huwelijk al wil laten nietigverklaren omwille van een "leugentje": http://forum.politics.be/showthread....97#post3460797
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Me dunkt dat het hem daarover ging? Of wil je ook weer opnieuw de piste van Edina volgen die beweert dat een leugen (groot? kleiner? kleinst? groter? grootst?) voldoende is om een huwelijk te laten ontbinden. Vandaar mijn voorbeeld ergens in deze draad: "ik heb er ene van 25 cm".... oops, nu ineens niet meer... o dan wordt het huwelijk GEANNULEERD wegens "een leugentje op een punt van zéér véél belang"... we zullen het dan nog even hebben over: ja! VROEGER kreeg ik hem tot 25 cm, maar nu krijg ik hem niet meer omhoog... huwelijk GEANNULEERD Filo? Ik geloof zelfs niet dat het een geldige reden tot echtscheiding was vroeger. ------------ Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 november 2008 om 18:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Wat het onderwerp ook moge zijn, ik vind dat je geen huwelijk kan bouwen op een leugen.
In een huwelijk is wederzijds vertrouwen toch cruciaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() o ja, nog iets: het originele artikel uit DE TELEGRAAF
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Akkoord.
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() ahahahaha de mythe van het maagd zijn steunt u dus ? juist ja oh zo politiek correct he !!! De vrouw kan maagdelijk zijn maar moet daar niet voor bloeden !!!!! Dat is een mythe dat een vrouw steeds moet bloeden ! Verschrikkelijk hoe doorsnee pocos deze arme onderdrukte vrouw vernederen en omdat ze niet bloedde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 23 november 2008 om 19:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus die maagdelijkheidsvereiste staat niet in de Franse wet en de rechter in eerste aanleg interpreteerde liegen over maagdelijkeid als liegen over een essentiëel element, de rechter in beroep niet, na de heibel die rond het eerste vonnis werd gemaakt in Parlement en nadat het parket beroep had aangetekend op verzoek van de Franse Minister van Justitie, Rachida Dati (j�*, fille de Mbark Dati, maçon marocain arrivé en France en 1963[1] et d'une mère algérienne[2], lees ik-vraag me niet of ze moslim is, dat weet ik niet): Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 23 november 2008 om 21:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |