![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer dat gespuis+ aanhangers de straten dan weer afbreken moet men er maar eens met een camion doorrijden. Daar valt geen greintje begrip meer voor te hebben! Dat ze maar gaan betogen in hun eigen landen van herkomst, daar zijn er duizenden redenen meer voor... maar daar pakt men die kereltjes op een andere manier aan. Niet met een "concert"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik kan begrijpen dat slachtoffers van dat gespuis achteraf "haat" voelen hoor. Sommigen van deze "verrijkers" gelijk-of-dat-ze-zeggen zitten toch ook vol haat tov diegenen die verondersteld worden hen hier op te vangen en verder te kweken? Een hond zal de hand niet bijten die hem voedsel geeft, deze lieden wel. Laatst gewijzigd door andev : 28 december 2008 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht het zo zijn Filosoof: doe rustig verder. Héél nuttig en slim werk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Ik wil niet te vlug 'schuld van de media' roepen, maar dat zo een incidentjes wereldnieuws zijn terwijl ze het vertikken bericht te geven over de huige situatie in landen waar een genocide aan de gang is schandalig is. Geef ze een boete, geef ze hun straf, whatever, het kan mij echt niets schelen, er gebeuren ergere dingen in de wereld dan straatjongeren die aandacht zoeken, straf ze, maar maak er geen voorpaginanieuws van, er zijn geen doden gevallen hé ? nu ja, zo werkt de pers zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Vreemdeling
|
![]() tja, dan zit het probleem bij een nog groter problem, de slechte werking van de rechtstaat en de regering. waar ga je ze stoppen als mensen die 3 jaar krijgen het niet kunnen uitzitten omdat er geen plaats is :d? Er is geen geld noch voor nieuwe gevangenissen noch voor een hervorming van de rechterlijke macht. Vandeurzen is Duquesne niet hé. Geen instelling of gevangenisplaats dus boetes voor de ouders? die al in een moeilijke finaciële positie zitten? Hoe gaan we dit oplossen met al die miljarden die naar banken gaan terwijl de bevolking hun verdiend belastingsgeld aan hun neus ziet voorbijgaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ephesus weet nog niet dat we allang kennis gemaakt hebben met zijn ideologie van de piss! o en ja, ik ben er dus wel geweest. Alleen, als we de vergelijking DUITSERS/NAZI's moeten maken, wat heeft Ephesus dan te maken met TURKEN/MOSLIMS? Tot wie/wat is dit eigenlijk gericht? Gaat het over mij persoonlijk of over de antieke stad Ephese? Volgens mij werd Ephesis gebouwd door de Romeinen en kwamen de turkse stammen pas later uit het oosten aangewaaid. OK Daarbij dan de mohammedaanse roversideologie als oorzaak van Ephese proberen te verkopen is wel intriest. Verduidelijking graag? Eén ding is zeker: de mohammedanen zullen nooit een cultuur zo hoogstaand als in Ephese kunnen evenaren. Ik wil me nu niet voordoen als een soort van medium of filosoof of één of ander socioloog, maar ik ben wel benieuwd naar hoe u daar zo 'zeker' van bent en wat u heeft aangezet om die zekerheid te bevestigen? Sorry voor het voorgaande; de passages in het vet komen van mij.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het de huidige situatie is simpelweg problematisch.
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() allochtone jongeren op bussen kan soms beschamend zijn...
maar ook autochtone jongeren hoor
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |