Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2008, 09:51   #41
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Zeker weten van wel!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Zijt maar zeker van wel.
Dan kan je me de linken geven naar de draden die gestart zijn over zaken waar een allochtoon het slachtoffer is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2008, 11:50   #42
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dan was er hoogstwaarschijnlijk geen draad over opgestart.
Je bedoelt: dan was men weer het land aan het overhoop zetten!
Wanneer dat gespuis+ aanhangers de straten dan weer afbreken moet men er maar eens met een camion doorrijden. Daar valt geen greintje begrip meer voor te hebben! Dat ze maar gaan betogen in hun eigen landen van herkomst, daar zijn er duizenden redenen meer voor... maar daar pakt men die kereltjes op een andere manier aan. Niet met een "concert"...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2008, 11:56   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien sommigen niets ernstig kunnen vinden blazen ze een onnozel incidentje buiten proporties op, maar haat zaaien zullen ze, mordicus steeds opnieuw, die beroepshaters van die haatpartij.
Dat heeft niets met "haat zaaien tegen een bevolkingsgroep", te maken. Dat is enkel "krapuul" krapuul noemen, en als achteraf blijkt dat dat meestal over dezelfde soort lieden gaat dan is dat niet onze fout!
Trouwens, ik kan begrijpen dat slachtoffers van dat gespuis achteraf "haat" voelen hoor. Sommigen van deze "verrijkers" gelijk-of-dat-ze-zeggen zitten toch ook vol haat tov diegenen die verondersteld worden hen hier op te vangen en verder te kweken? Een hond zal de hand niet bijten die hem voedsel geeft, deze lieden wel.

Laatst gewijzigd door andev : 28 december 2008 om 11:59.
Oud 28 december 2008, 12:07   #44
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Dan zult u met de tijd leren, dat een 'filosoof' alles wat allochtonen uitsteken, niet het noemen waard is. Alles wat erover wordt vertelt is volgens hem overdreven. Hun daden zijn volgens hem te wijten aan racisme, discriminatie, de ongelijkheid waar deze volgens 'hem' in de westerse samenleving mee moeten leven en ect. en etc.

Dus volgens een 'filosoof' is dit allochtoons gedrag enkel en alleen de schuld van de autochtoon. Ook wanneer deze laatste het slachtoffer ervan wordt.

Verder kan ik u de raad geven (hoeft niet voor mij, maar misschien handig) de reactie's van deze 'filosoof ' er eens op na te lezen wanneer het onderwerp Duitsers en Duitsland ter sprake komt (dit aangezien u Duitser bent). Daar kunnen de hedendaagse geschiedenis lessen nog een puntje aan zuigen. Zou kunnen verschieten welke haat er van deze persoon uitgaat naar het vernoemde volk.

Ook nog even vermelden, wanneer men hem op bepaalde reactie's aanspreekt, hij verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Voorts wil ik me verontschuldigen voor deze inmenging, maar zoals men zegt, 'een verwittigd man/vrouw, is er twee waard'.
Soms vraag ik me af of die "filosoof" geen die-hard VBer is die weet dat hij met zijn opmerkingen de mensen aanzet tot reactie tegen wat hier zoal gebeurt, en aldus zijn doel (de verrijkers aan de schandpaal nagelen) bereikt.
Mocht het zo zijn Filosoof: doe rustig verder. Héél nuttig en slim werk.
Oud 28 december 2008, 12:14   #45
brussel1200
Vreemdeling

Standaard

Ik wil niet te vlug 'schuld van de media' roepen, maar dat zo een incidentjes wereldnieuws zijn terwijl ze het vertikken bericht te geven over de huige situatie in landen waar een genocide aan de gang is schandalig is. Geef ze een boete, geef ze hun straf, whatever, het kan mij echt niets schelen, er gebeuren ergere dingen in de wereld dan straatjongeren die aandacht zoeken, straf ze, maar maak er geen voorpaginanieuws van, er zijn geen doden gevallen hé ? nu ja, zo werkt de pers zeker?
brussel1200 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2008, 13:19   #46
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brussel1200 Bekijk bericht
Ik wil niet te vlug 'schuld van de media' roepen, maar dat zo een incidentjes wereldnieuws zijn terwijl ze het vertikken bericht te geven over de huige situatie in landen waar een genocide aan de gang is schandalig is. Geef ze een boete, geef ze hun straf, whatever, het kan mij echt niets schelen, er gebeuren ergere dingen in de wereld dan straatjongeren die aandacht zoeken, straf ze, maar maak er geen voorpaginanieuws van, er zijn geen doden gevallen hé ? nu ja, zo werkt de pers zeker?
U heeft natuurlijk gelijk, maar het probleem is juist dat dit soort straatterroristjes juist niet of nauwelijks gestraft wordt. Daarbij zijn mensen overal en altijd meer bekommerd om hun eigen woon- en leefomgeving dan om zaken die duizenden kilometers verderop gebeuren. Dat is des mensen eigen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2008, 13:27   #47
brussel1200
Vreemdeling

Standaard

tja, dan zit het probleem bij een nog groter problem, de slechte werking van de rechtstaat en de regering. waar ga je ze stoppen als mensen die 3 jaar krijgen het niet kunnen uitzitten omdat er geen plaats is :d? Er is geen geld noch voor nieuwe gevangenissen noch voor een hervorming van de rechterlijke macht. Vandeurzen is Duquesne niet hé. Geen instelling of gevangenisplaats dus boetes voor de ouders? die al in een moeilijke finaciële positie zitten? Hoe gaan we dit oplossen met al die miljarden die naar banken gaan terwijl de bevolking hun verdiend belastingsgeld aan hun neus ziet voorbijgaan?
brussel1200 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2008, 21:23   #48
Ephesus
Vreemdeling

Ephesus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
... Ephesus: graag uw tekst buiten de quote tags plaatsen, dan weet ik tenminste wat JIJ vraagt.
Oorspronkelijk geplaatst door circe

Ephesus weet nog niet dat we allang kennis gemaakt hebben met zijn ideologie van de piss!

o en ja, ik ben er dus wel geweest. Alleen, als we de vergelijking DUITSERS/NAZI's moeten maken, wat heeft Ephesus dan te maken met TURKEN/MOSLIMS?

Tot wie/wat is dit eigenlijk gericht? Gaat het over mij persoonlijk of over de antieke stad Ephese?

Volgens mij werd Ephesis gebouwd door de Romeinen en kwamen de turkse stammen pas later uit het oosten aangewaaid.

OK

Daarbij dan de mohammedaanse roversideologie als oorzaak van Ephese proberen te verkopen is wel intriest.

Verduidelijking graag?

Eén ding is zeker: de mohammedanen zullen nooit een cultuur zo hoogstaand als in Ephese kunnen evenaren.

Ik wil me nu niet voordoen als een soort van medium of filosoof of één of ander socioloog, maar ik ben wel benieuwd naar hoe u daar zo 'zeker' van bent en wat u heeft aangezet om die zekerheid te bevestigen?

Sorry voor het voorgaande; de passages in het vet komen van mij.
Oud 28 december 2008, 23:20   #49
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Mochten het nu blanke autochtonen zijn die een allochtone buschauffeuse bespuwen dan was je reactie wel anders geweest
Dan had dit een gebrek aan opvoeding en respect geweest.
Het de huidige situatie is simpelweg problematisch.
Oud 5 januari 2009, 22:23   #50
Koerd
Burger

Koerd's schermafbeelding

Standaard

allochtone jongeren op bussen kan soms beschamend zijn...
maar ook autochtone jongeren hoor

K. Marx
Koerd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 23:38   #51
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Soms vraag ik me af of die "filosoof" geen die-hard VBer is die weet dat hij met zijn opmerkingen de mensen aanzet tot reactie tegen wat hier zoal gebeurt, en aldus zijn doel (de verrijkers aan de schandpaal nagelen) bereikt.
Mocht het zo zijn Filosoof: doe rustig verder. Héél nuttig en slim werk.
Filosoof, een "duikboot" van Blood & Honour mischien ? Een woeste kaalkop vol littekens van gevechten tegen allochtonen, vol swastika's getatoueerd ?
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2009, 23:40   #52
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Ik vind dat u wel heel hard oordeelt over 'barbaar' na de paar posts die hij hier nog maar geplaatst heeft.
Ik zie het al: jij bent de eerste van de klas !
Oud 5 januari 2009, 23:42   #53
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gomer Bekijk bericht
Het is legendarisch wat ik lees van deze persoon. Zijn haat is ongekend t.o.v. mensen die niet plat op de buik gaan voor de islam. Dan ben je een vlaams belanger. Ik heb nog nooit zulk persoon ontmoet in mijn leven. Alles moet wijken van gezond verstand tot fatsoen voor het gepamper van de muslims. Doe je dat niet dan ben je een vlaams belanger. Kritische inkijk is niet toegestaan bij deze persoon. Onbegrijpelijk dat de moderatie niet ingrijpt.
En een " vlaamsbelanger " is in de ogen van Filosoof het meest verwerpelijke wezen dat je kan tegenkomen, zijn onpeilbaar diepe haat is op deze partij geconcentreerd.
Oud 6 januari 2009, 00:05   #54
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gomer Bekijk bericht
Het is legendarisch wat ik lees van deze persoon. Zijn haat is ongekend t.o.v. mensen die niet plat op de buik gaan voor de islam. Dan ben je een vlaams belanger. Ik heb nog nooit zulk persoon ontmoet in mijn leven. Alles moet wijken van gezond verstand tot fatsoen voor het gepamper van de muslims. Doe je dat niet dan ben je een vlaams belanger. Kritische inkijk is niet toegestaan bij deze persoon. Onbegrijpelijk dat de moderatie niet ingrijpt.
Citaat:
gomer
Banneling

Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2009 om 00:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be