![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Het advies dat je bij het begin van de Nederlandse campaign krijgt: "Capturing Flanders would not only expel the Spanish from northern Europe, it would also unite all Netherlanders under a single banner."
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik speel met de papal states bij M2TW, gene zever met de paus. Het nadeel is dat er zo' pipo met 0 command aan het hoofd van u faction staat.
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn strategie omtrent de paus: Maak een heleboel priesters aan en stuur die naar niet katholieke landen om ze te bekeren, dan hoef je later geen gedonder met de orde houden te krijgen. Doordat de priesters daar zijn worden een aanzienlijk aantal gepromoveerd tot bisschop en misschien wel kardinaal. Als je op een redelijk toegankelijke locatie een theologengilde kan krijgen moet je die aannemen en op die plek kathedralen + priesters aanmaken en alle hogere rangen kopen van het theologengilde tot en met het hoofdkwartier. Als je die eenmaal hebt ben je binnen omdat alle priesters +1 vroomheid krijgen en priesters die in dezelfde plaats gemaakt worden als het gilde zijn door de bank genomen al bisschoprang(ca. 5 vroomheid) en de meesten kunnen vrij eenvoudig doorgestoomd worden tot kardinaal door bekering van provincies(vijandig of niet). Vervolgens ben je in staat het college der kardinalen volledig te domineren en zal jouw stem altijd de doorslaggevende zijn en dan heb je gegarandeerd óf een paus van jouw factie óf een bevriende paus. En als je het hebt verbruid bij de huidige kerkvorst dan moet je maar hopen dat hij sterft(of je helpt hem een handje) want dan kan je netjes weer de volgende paus kiezen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ik ben de papal states, dus als ik een factie aanval worden deze geëxcomuniceerd, inquisitors die kan ik sturen op hun faction leaders. Dan mogen ze nog 10 command hebben. ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het nadeel is dat je enkel met rome start en niet met half europa zoals bij Frankrijk.
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Kan je die spelletjes online spelen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |