![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Gaza offensief Tijdelijk forum |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie van Europa de slaaf van Amerikaanse en Israëlische belangen wil maken en de noodzakelijke Euraziatische vrede en samenwerking wil torpederen, is een volksvijandig element, ja. Max zal me niet tegenspreken.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over het feit van slachtoffers langs beide kanten, bedoel ik enkel tussen de Palestijnen en de Israëli’s. Kom dus aub niet af met Moslim of Jood. Voor elke Israëli sterft er een dozijn Palestijnen. Dit zijn de keiharde feiten. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Israël doet er alles aan om burgerslachtoffers te vermijden, Hamas gebruikt burgers als schild voor propagandadoeleinden.
#48 |
|
![]() In het leven moet men niet alleen zijn vrienden maar ook zijn vijanden zorgvuldig kiezen.
|
![]() |
![]() |
#49 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat lukt zelfs de geslepen Israel Propaganda niet. Hoe meer ze proberen, hoe meer weerstand en afkeer ze oproepen
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk wel dat het geweld seriues zal dalen wanneer Israël alle bezette gebieden verlaat. Maar dat zie ik niet snel gebeuren waardoor ook onschuldige Israëli’s de dood zullen treffen. Zoals ik eerder al zei, kan je geen uitgestrekt hand van de Palestijnen verwachten wanneer zij bezet worden door Israël. No justice no peace remember. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En jij kiest ervoor om als "vriend", wat zeg ik als meester de failliete oplichters van de VS en Israël te nemen, en als vijanden Rusland met wie we nochtans economische en geopolitieke belangen en waarden delen.
Laatst gewijzigd door Kallikles : 5 januari 2009 om 11:52. |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig zit je in een minderheidspositie. Ik dacht niet dat er nog mensen zijn die zoiets geloven, dus reageer ik hier liever niet op. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de mensen die deze link plaatste als zijn een voorbeeld van Israelische wreedheden, het is een "ongeval met een met raketten gevulde truck", veroorzaakt door onvoorzichtige Hamas-leden. http://littlegreenfootballs.com/arti...ces_attack_on/ |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burger
|
![]() Ik hoop dat Israel voor eens en altijd korte metten maakt met de Palestijnen.
Dat had eigenlijk al veel eerder moeten gebeuren. Al jaren duren die toestanden daar met dat zooitje stenengooiende islam extremisten. Je moet al heel wat geduld hebben om dat jaren aan je grenzen te tolereren. Heel veel geduld hebben die joden. Het is hun land niet zegt men wel eens, waar is dat dan wel vraag ik me af? Hun enige probleem is dat ze geen islamieten zijn. Palestijnse vrouwen en kinderen zijn slachtoffer. En wat met joodse kinderen die dagelijks omkomen door terroristische aanslagen. Hun leven is van geen belang, want het zijn geen Islamieten toch? Deze wereld zou veel beter af zijn zonder enige religie. En laten we maar meteen beginnen met de meest extremistische en onverdraagzame, de islam of de reden van alle oorlogen in deze wereld.
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb jij ooit onder mortiervuur gelegen? Nee, waarschijnlijk, "strijder" ![]() Ik wél dus: ten noorden van Kiriashmone, toevallig ook op een 24 december, jaren geleden. 't was niet vanuit Gazah, maar vanuit Libanon of Syrië, vanop de Golan dat er geschoten werd. J�*, dat is zeer onaangenaam en bedreigend. En dat duurt nu al tientallen jaren. (Neen, we zijn niet naar Betlehem gegaan, ik ben niet gelovig) Wie doorbrak het staakt het vuren? Hamas toch? Laatst gewijzigd door filosoof : 5 januari 2009 om 12:11. |
||
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 | |