![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() man made booze...
nature made grass... who do you trust ? tja, enige voorkennis is wel nodig : begin vorige eeuw was Hennep de grootste concurrent van Katoen (de touwen o.a. Columbus zijn schepen waren hennep en werd reeds honderden jaren gebruikt in de textiel en touwambacht) de katoenlobby heeft het roken vd hennep aangegrepen om zijn concurrent te vloeren, voor die reden alleen is Hennep gekraakt in de 20er en 30er jaren wat hasj betreft : de Fransen hebben de Marrokanen geleerd om efficienter hasj te kweken, de marrokanen rookten oorspronkelijk meer Kif (fijngesneden kifplantdelen die puur gerookt word in een "sipsu" lange fijne pijp met heel kleine kop) maar dankzij de Franse kolonisatie zijn ze en masse hasj gaan produceren een joint, een glaasje wijn, een fluitje bubbels... op gepaste momenten in het juiste gezelschap kan dat wel lekker zijn ![]()
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
industriele hennep (dus niet de "wiet met thc" uit de coffeeshop) groeit overal en is makkelijk te telen baaidewee : uit een onderzoek is onlangs berekend dat coffeeshop Checkpoint in Terneuzen gemiddeld 3000 bezoekers per dag over de vloer krijgt, 90 mensen in dienst heeft en na aftrek belastingen een nettowinst van 3,2 miljoen euro per jaar boekt... 8 op 10 klanten van die shop zijn belgen en fransen.. dus wiens systeem werkt er niet ? waarom laten we het niet toe en belasten we het zoals benzine/sigaretten ? dit gaat over tientallen miljoenen euro, zou wel van pas komen denk k ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan niet veel meer doen dan b@w bijtreden in zijn betoog
naar verluidt zat ook de petrochemische lobby er voor iets tussen omdat hennepvezels een te duchten concurrent vormden voor de in optocht zijnde synthetische vezels. en tenslotte maakt Essevee zich nog maar eens grandioos belachelijk, al was het maar wegens het feit dat hij met 1 ![]() maar Essevee is nen eerlijke mens, hij gaat vast argumenten geven die zijn polonaise van :lols: staven. ![]()
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Paddestoelen vind ik veel beter dan weed qua bewustzijnsverruiming. Tof aan paddestoelen is dat je als je genoeg neemt gegidst wordt. Vorige keer dat ik het nam was er een vrouwelijke gids aanwijzig. De geest van de paddestoel willen zaken duidelijk maken, en helpen. De intense vreugde dat je eronder voelt is superieur aan weed vind ik.
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() ![]() paddestoelen zijn echt wel niet aan te raden hoor. Als er ergens mensen van beginnen door het lint te gaan is het dat wel. Ik hoor veel mensen kappen op drugs terwijl ze niet weten over wat ze bezig zijn, bv. als het over marihuana gaat.µ Maar paddo's?? geen goede zaak als ge't mij vraagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() @exodus oppassen met paddo's
![]() de oorspronkelijke manier om paddo's te gebruiken is ze te roken (verschrikkelijke smaak dat wel ![]() @essevee van een bruinhemd met oogkleppen had ik niets anders verwacht ![]()
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
""Cannabis is onschadelijk," zeggen ze wel eens. Cannabis onschuldig? Een gevaarlijke misvatting! Regelmatig gebruik van cannabis tast het geheugen en het concentratievermogen aan. Deze drug verandert de persoonlijkheid van de gebruiker. Cannabis ondermijnt de natuurlijke veerkracht van het menselijke lichaam en de geest en richt op die manier onherstelbare schade aan. De drempel voor angstaanvallen en schizofrenie verlaagt en er is hoe dan ook een sterk verhoogd risico op kanker. Recente studies bevestigen trouwens opnieuw dat cannabis sterk verslavend kan werken. En dan hebben we het nog niet eens over de vele auto-ongevallen in het weekeinde, door druggebruik." http://www.vlaamsbelang.be/index.php?p=21&id=6 Ik denk niet dat de voorgaande zaken ook veroorzaakt worden door Aspirine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
weet je wat Essevee? laten we hetvolgende afspreken; jij gebruikt wat je zelf wilt. en daar ga ik niet over zagen. ik gebruik wat ik wil. en dan geldt voor jou hetzelfde. deal?
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als je met deftige argumenten komt, wil ik daar op reageren.
niet als je zo'n 'argumenten' gebruikt als hierboven. daar ga ik mijn tijd niet langer insteken.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik zeg dit nu eens als niet-gebruiker ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een overeenkomst sluiten met een drugsnemer... uh neen. Maar dit bericht zal het laatste bericht zijn dat ik in deze redetwist zal plaatsen zodat U zich met rust gelaten voelt en ik geen berichten meer moet tikken waarmee toch gelachen wordt door jullie drugsnemers. Trouwens ik zou het aangenaam vinden indien U mij nooit meer in verbinding brengt met roesmiddelen zoals U dat wel doet door een fijnzinnige verwijzing in de voorlaatste zin van uw bericht waarop ik terughandel. |
|
![]() |
![]() |