![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Aangezien God een krachtig orgasme in de anus gelegd heeft, moet homosexualiteit bijgevolg wel natuurlijk zijn.
Ook als God niet bestaat, geldt dit bewijs a forteriori: dan is het de natuur zelf die dat gedaan heeft. Wat kan er nog natuurlijker zijn dan dat laatste? Laatst gewijzigd door eno2 : 24 januari 2009 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het al dan niet krijgen van een orgame, de maatstaf is waarmee we normaliteit van een seksualiteitsbeleving moeten gaan meten, kunnen we net zo goed gaan beweren dat water eigenlijk niet nat is vrees ik. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
BTW, ik ben zelf geen homo, maar heb welgeteld drie minuten opzoekwerk moeten doen om uw volledige post te ontkrachten. Ik ken wel wat homo's, maar geen enkele heeft mij ooit proberen te veranderen. Vrijheid blijheid, zolang niemand anders daar onder lijdt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
> de Griekse samenleving omschrijft u als beestachtig en pervert... u hebt dus duidelijk GEEN ENKEL INZICHT in de klassieke geschiedenis en wat wij allemaal te danken hebben aan de grieken, zowel qua cultuur, staats-vormen, architectuur, filosofie, de wiskunde,... ze waren dus niet beestachtig en pervert. En zelfs indien dit zo was, dan kan u niet zomaar 'en daarom ontstond er hier homofilie' zeggen... weerom... u bent werkelijk niet in staat om een logische redenering op te bouwen... > omdat 99% van de mensen niet homofiel is, is dus voor u het bewijs dat dit de abnormale situatie is? Serieus... hier begin ik niet eens aan... Hebt u ooit al statistiek gehad? Snapt u zelf wat voor onzin u hier verkoopt?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 24 januari 2009 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door xrc : 24 januari 2009 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Niemand mag veroordeeld worden (of beoordeeld of wat dan ook) voor zijn sexuele geaardheid.
Maar liefde tussen mannen, met sex als gevolg, blijft me abnormaal aanvoelen. Het kan geen keuze zijn, en deze mensen zullen wel gans hun leven met dit soort discussies/vragen geconfronteerd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
-------------------------------------------------------------------------- Ben eens benieuwd, of ik daar ook vijftigduizend viewings mee kan halen...
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Iets abnormaal aanvoelen is wel degelijk een beoordeling!
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er geen orgasme in de anus lag, zou het daar ook niet opgezocht worden. De schuld van deze normaliteit is dus God en/of de natuur, daar blijf ik dus mee op mijn strepen staan. Het is, doordat water nu eenmaal nat is, dat we er van alles mee bevochtigen...nietwaar??? Of niet soms??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wil geen cacao-dik kijjken... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Toch erg raar dat bij hetero films de vrouwen genomen worden in hun aars....
Zijn die hetero-mannen dan ook niet gay? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Jawel, alleen wél een beetje éénzijdig.
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 januari 2009 om 10:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Wat een dwaze vraag ...
Zijn mensen met rood haar normaal? Zijn mensen met scheve tanden normaal? Zijn mensen met flaporen normaal? Zijn mensen die curling spelen normaal? Zijn hetero's die hun vrouw/lief/minnares anaal poepen - terwijl het toch niet het juiste gaatje is - normaal? Zijn priesters - die vrijwillig kiezen om van hun leven geen vrouw meer aan te raken - normaal? Wat betekent "normaal zijn" ueberhaupt?
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Net wat ik dacht ... misschien vinden ze het juist gaatje niet altijd ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar waar een orgasme is, zal ook God zijn. Is het niet? ![]() ![]() ![]() Vertel dat aan de slachtoffers van seksueel geweld. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |