![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag: hoeveel pensioen moet Fabiola krijgen per week (per week hé, niet per maand, zie die draad daarover): 300, 3000 of 30.000 € ? hoeveel pree mag Albert binnenrijven per week all inklusive: het dubbel van een parlementair of meer? Wedden dat Albert zijn biezen pakt naar Gras als hij zou horen dat zijn inkomen zou gedeeld worden door zoiets van 100?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is uiteraard dikke bullshit. Eurocraten en hun aanhangers zijn altijd goed geweest in het denigreren van het domme plebs, maar gelukkig hebben de Ieren zich daar niet aan laten vangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zal dan waarschijnlijk een minderheidskabinet komen in Vlaanderen. Ik zie zowel LDD als N.VA niet en het VB nooit in een regering stappen met linkse partijen als SP.A en groen en partijen die het totaal hebben laten afweten op communautair vlak als open VLD en CDNV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overigens is de Vlaamse regering geen haar beter dan de Belze, daar zitten net dezelfde partijen en politici.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hep jij effe rare gedachtenkronkels jochie.
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Een zeer interessante stelling die u daar geeft, en voor mij als rechtsdenkende mens het leukste scenario als ik realistisch wil blijven.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We leven niet meer in de tijd van ezelkes die naar Bethlehem moesten trekken voor een suffragium. Intussen is het feodalisme weg, werd het meervoudige elitair stemrecht al achterhaald, beschikt iedereen over een eerlijk enkelvoudig stemrecht (ook de vrouwen) en bieden statistiek en internet alle mogelijkheden om de échte wens van de bevolking te kennen, niet deze van een stuk of wat koehandelende partijvoorzitters en hun fractieleiders. Hou het gerust bij je sandalen en bijvoet, hoor. Maar wees niet zo reactionair ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet Pelgrim toch bijtreden hoor.
![]() |
![]() |
#53 |
Europees Commissaris
|
![]() Kun je uitleggen waarom, zonder gebruik te maken van een oneliner in een soort van Amsterdams?
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 17 januari 2009 om 13:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Zonder Europa reden ze in Ierland nog met de pony naar school of werk. Hoe hypocriet is het niet om het geld van Europa te gebruiken voor een economische heropstanding om daarna te zeggen: neen, bedankt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
|
![]() Citaat:
Ik zou ook neen gestemd hebben, omdat ik tegen de toetreding van Turkije ben. "Jamaar", zeggen ze dan, "dat heeft hier niets mee te maken". Dan antwoord ik: "toch wel, want in het huidige Europa heeft de man in de straat niets te zeggen over dit soort belangrijke zaken, dus ben ik tegen."
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 januari 2009 om 13:29. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://users.telenet.be/hand/A12.html Dat gaat wel wat verder dan het softe, gemakzuchtige BROV-gezever. En de fundamentele kritiek blijft: zolang de media niet structureel aangepakt worden heeft BROV weinig zin. Desinformatiecampagnes door de heersende klasse zullen schering en inslag zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Go Ireland! ![]() |
||
![]() |